Clannad ep. 18.

clannad-18-large-35.jpg

Rég láttam olyan animét, aminek minden egyes része képes túlszárnyalni az előzőt. A Clannad pedig nagyon hatásosan ezt a tendenciát követi, ugynais ez a rész konkrétan iszonyatosan szép volt! Mert az egy dolog, hogy megint háremmel kezdtünk, de végül Okazaki választott.^^ Mondjuk így belegondolva sajnálom mindegyik lányt, és tudtam, hogy ez lesz belőle, mert hát értelemszerűen csak egyet választhat közülük… mégis mindegyik lánnyal el tudnám képzelni Okazakit, ezért nagyon nem szurkoltam senkinek, de hát no… tudtuk, hogy errefelé fog tendálni a sorozat. 😀

A lényeg, hogy eleve Kyout iszonyatosan sajnáltam T_T, hiszen félretéve Okazaki iránt táplált érzéseit, mindent megtett, hogy sikeresen összehozza vele a húgát, és biztos vagyok benne, hogy teljes önzetlenségből, mert ez a sorozat erről szó. ^^ Szóval már az előző részben is eléggé kitűnt, hogy Okazaki csak Nagisára tud gondolni, és a sóvárgás most is rendesen folytatódott a lányrengeteg ellenére is. 😀 Szegénykém bele is betegedett. 😀 Ebből is látszik, hogy nem feltétlen egészséges a sok nő. 😀 Szóval ebben a részben tényleg mindegyik lány teljesen “rávetette” magát, persze azért a végére a folyamatosan rájöttek, hogy mégis mi a helyzet. Tehát eddig mindenki tudja, csak Nagisa nem, ahogy az lenni szokott. Azért azt bírtam, amikor Tomoyo egy mondatból kitalálta. 😀 Persze a testvéreket viselte meg leginkább a fordulat… sajnálom is őket, de persze tudtuk, hogy csak egy maradhat.

Szóval nagyon de nagyon tetszett ez a rész, főleg a kézellökős, illetve a Fuuko spontán megjelenős, és még a Sunoharát fejbedobós. 😀 No meg persze Tomoyo múltja is érdekes volt. Kár, hogy a sorozat nem bontja ki a többi szereplő történetét is Kotomijéhoz és Fuukojéhoz hasonló részletességgel.^^

5 hozzászólás

  1. Végre kihirdethetjük a nyertes leányzót 🙂 Itt az ideje a magányos kislány és a mikrobi rejtélyére rátérni…
    “Tehát eddig mindenki tudja, csak Okazaki nem, ahogy az lenni szokott.” O_o’ Itt Okazaki helyett Nagisát akartál írni, vagy én vagyok rossz felfogóképességű?
    Lassan vég lesz ennek a remekműnek is… Viszont nem hiszem, hogy Kyou-channak ne lehetett volna kicsit több részt szentelni ;_; csak az tartja bennem a lelket, hogy ha ezt befejezték, elkezdhetnek a Suzumiya 2-re koncentrálni.

  2. Hoops! Az tényleg elírás… sorry, és köszönöm. ^^” Már ki is van javítva. 😀

  3. Jó volt ez, így kellett történnie. Majd ha kijön a teljes trans a játékhoz végignyomom Kotomival, meg Tomoyoval… meg lehet Kyouval is, mert most én is megsajnáltam.

  4. hűűű.. ha kijön a trans patch, vaaki dobjon már rám egy e-mail-t.. engem is nagyon érdekelne, eddig még a KEY novelek közül csak a One ~to the radiant season~-höz volt szerencsém (mondjuk az zseniális volt ^_^)

  5. Múltkor a Tomoyo Aftert kezdtem el (hookolva), de abbahagytam, mert lesznek benne chibi-rpgs részek, amiket egy vn-ben NEM szeretek. De ha megbarátkozok vele, újra elkezdem :). A one-hoz még nem volt bátorságom, nagyon eltántorít a grafikája -_-.

Hozzászólás