H2O~footprints in the sand ep. 07.

shot00031.png

Akkor ki is jelenteném, hogy elérkeztünk ennek az animének a csúcspontjára, mert számomra ez a rész hozta ki eddig a legtöbbet ebből a sorozatból. Ennek volt eddig a legtöbb mondanivalója, karakterfejlődés szempontjából is kulcsfontosságú, illetve ennek a segítségével sikerült valamelyest összerakni a részeket.

Azért merem csak azt mondani, hogy valamelyest, mert eddig is azt hittem, hogy ez a sorozat kiszámítható, és nem tartalmaz túl sok érdekességet. Most azonban ezzel a résszel sikerült rám cáfolni, aminek örülök. Főleg, hogy nagyon szépen oldották meg a múltbeli információk felszínre hozását. Szerintem az eddigi részek is azért sikerültek annyira “eseménytelennek”, hogy aztán bele tudják szőni ezt a kis csattanót.😀 Mert őszintén szólva, vagy nagyon régen láttam már az előző részeket, vagy túl sok minden történt azóta, de nekem eszembe se jutott, hogy Hinata elhunyt nővére Otoha-chan akar lenni. Mondjuk ha bárkiben felmerült volna ez a megoldás, még mindig ott van a Hinata-Hotaru switch. És ismét a szigorú nagyapánál illetve a család pozíció, és büszkeség megtartásánál vagyunk. Nagyon tetszett, ahogy Hinata (vagyis mostantól Hotaru) történetét vetítették rá az animére. Illetve a kedvenc jelenetem az volt, amikor Hinata (Otoha) ott állt a testvére mellett, és átlapozta a füzetét az üres oldalra. ^^

Igazán szép rész volt, amire csak azt tudom mondani, hogy csak így tovább! Bár az utsó kommentekből nagyon úgy tűnik, hogy elég erőteljesen a hárem-választós részek következnek. Igazából ez az első alkalom, amikor fogalmam sincs melyik lányt fogja választani, mert számomra nem olyan egyértelmű, hogy Hayami. Meg persze azért semmit sem vehetünk készpénznek, amint ezt kedves Nyufink is bizonyította nekem egy Canvas 2 leírással.😀

Végszóként, vagyis előzetesként, meg egy érdekes story kerekedett ki ahogy azt Takuma is megjegyezte.😀 Erőteljes Nanoha paródia volt H2O módra… hm… ennek örömére megyek is Nanoha A’s-t nézni.😀

7 hozzászólás

  1. Nagyon j o resz volt ugye? En is hasonlo velemenyen vagyok, alig varom a kovetkezot.

  2. Alapvetően ez a rész nem volt rossz, mert volt benne érdekes fordulat.

    A sorozatot viszont még mindig nem szerettem meg jobban, mert affelé tendálnak, hogy minden drámát beletesznek egy részbe, és ezzel tulképpen nem hagynak időt a nézőnek, hogy ő maga is felállítsa a dolgokról a saját teóriáját, ezáltal az egész szájbarágós lesz. Ha már az elején is mondjuk annyival többet utaltak volna az egészre, hogy Hinata-nak vagyis izé, Hotaru-nak van egy halott testvére, akkor jobb lett voln szvsz.

    Persze megértem én, hogy csak 2 rész, ezért bele kell sűríteni mindent, de ha csak 12 rész, akkor nem kellett volna annyi filler bele😛

  3. Andy,most hallottam …a karasu-k károgták, hogy suliügyben kolléga vagy…😀 Felvettelek MSNre, ha vagy ne ijedj meg ha vki kopogtat ; D

  4. Érzem ám, hogy ez fenyegetés…. de állom.😀 Én meg visszajelöltelek, szóval nézzük ki ijed meg előbb.😀

  5. no, kedves femaleanon, végül megérte megnézi a részt?🙂 Mert sztem az első olyan rész, amit igen, megérte megnézni.😄

  6. Remélem megtartják a jó szokásukat és a maradék részek is ilyen eseménydúsak lesznek, mint ez. Még biztos van hátra valami jó kis zaftos dráma a végén.🙂
    Mondjuk a személycsere “lelepleződését” kicsit túl hamar elfogadták az osztálytársak szvsz. Semmi megrökönyödés, hogy “Dehát évekig hazudtatok nekünk” meg effélék…🙂

  7. A nagy megrökönyödések valahogy nem témák ebben a sorozatban.😀 mindent oylan “… Ja, jó!”” szinten fognak fel, ami enyhén irreális, de lehet azért, mert a meglepett arc még az alap dizájnnál is sokkal borzalmasabb lenne.😀

Vélemény, hozzászólás?

