Touka Gettan (1-10): ???

toukagettanpromoik8.png

Nos… igen… öhöm… szóval ez az anime elég erőteljesen a “WTF” határait súrolgatja. Én még ennyi fanservicet életemben nem láttam… és hiába néztem meg belőle eddig 10 részt, a történet szinte semmit sem haladt előre, mert mint utóbb kiderült, visszafele megy:D. Mondjuk ez nem is annyira meglepő, ha rájövünk, hogy egy hentai játékból készült, szóval… minek is az a történet!:D

Abszolút kusza, és homályos az egész, és hiába erőlteti a részeket az ember abban a reményben, hogy majd egyszer megvilágosodik, rá kell jönnie, hogy ez soha a büdös életben nem fog bekövetkezni! Végig megvan benne a hentai feeling, amivel nem is lenne semmi baj, ha nem erőltetnék annyira azt a történetet! Igazából nagyon jó lenne az egész, ha megmaradnának az ecchi illetve vígjáték kategóránál, és kihagynának belőle abszolút minden komolyságot! Ugyanis én az ilyen “najó, akkor most rakjunk bele egy kis eseményt, de úgy hogy ne történjen semmi” részeknél majdnem beledöltem a klaviatúrába unalmamban.

Eleve az ember a fél életét azzal tölti, hogy próbálja kitaláni a főszereplő, Touka nemét. Mert az egy dolog, hogy fiús a kinézete, meg fiú ruhákat hord, és még látszatra sincs melle, viszont az elején érdekesen női kimonóban volt, hosszú hajjal… o.O… akkor ugorjunk.

touka_lany.jpgtouka_gettan_005.jpg

A másik abszolút homály a sorozatban a családfa! No igen… ebbben is vannak érdekes dolgok: eleve ott van Yumiko, aki állítólag Touka anyja, na már most azért volt egy érdekes jelenet közöttük a futon alatt, amikor is Touka az arcát Yumiko mellei közé rakta, aztán következett az izgi fogdosós-élveszkedős rész, amit Touka annyira élvezett, hogy elég… öhöm… nedves lett tőle… de én ennyie nedvet még emberben nem láttam o_O, nemhogy férfiban, akkor most ezek szerint Touka mégis lány? Mert a nedves rész a lányoknál szokott előfordulni… én már esküszöm a hermafrotida verzió felé hajlok… mert itt már bármilyen megoldás jöhet.

toukagettan03_07.jpgtouka_gettan.jpg

Na aztán meg volt az a másik ágyjelenet, amikor hárman feküdtek egymáson, Yumiko, Touka, és Momoka (Touka barátnője) és szintén nagyban ment az élvezkedés: Yumikot középen mindenki simogatta, ő meg Momokával volt elfoglalva… asszem ezekből a jelenetekből még rendesen lesz a sorozatban… Aztán végülis kiderül, hogy Yumiko mégsem Touka anyja (shuh:D), mert Kikyou még az elején mondott valami olyasmit, hogy ő az anyja…szóval Yumiko és Touka nyugodtan perverzkedhetnek…:D

Viszont, ami leginkább a nézhető kategóriába terelte ezt a sorozatot, az minden kétséget kizáróan Shouko és Makoto:D Shouko egyszerűen LOL :D, imádom ahogy száguldozik a verdájával:D, és imádom, ahogy a démoni hármas ikrekkel állandóan konfliktusban van:D. Mellékesen pedig teljesen odavan Makotóért ^^.

touka8-36.jpgtoukagettan05_05.jpg

Makoto egész énje meg love ^^. A kedvenc részem az volt, amikor kijelentette, hogy ő most elveszi Momoka korcsolya-szüzességét, aztán amikor a lány többször is elesett, felkiáltott, hogy az első alkalom mindenkinek fáj XD, ezért: “Fight desu!”XD.

touka8-30.jpgtoukagettan08_10.jpg

A “történetről” meg annyit, hogy úgy néz ki az egész, mintha az összes szereplő úgy élne együtt, mint egy szép, misztikus, démoni család. Ugyanis mindenkinek van valami ereje, és mindenki több ezer éves múlttal, illetve emlékekkel rendelkezik. Ami megérthető a részekből az az, hogy Touka testében van egy kard, the Stone Sword, ami úgy tűnik, hogy több ezer évre visszamenő emlékeket hordoz magában egy férfi múltjával kapcsolatban, aki állítólag Juna tesvére volt, de Sei megölte. Na már most… úgy tűnik, hogy Juna szelleme Yumiko (Touka “anyja”) testében rejtőzik, Sei szelleme pedig Momokában. Ezért próbálja Yumiko többször is megölni Momokát, hogy megbosszúlja a tesvére halálát. Remélem eddig mindenki figyel, mert én már abszolút kezdem elveszteni a fonalat… o.O. DE nem kell! mert Nyufinak ^^ köszönhetően siekrült rájönnöm, hogy visszafele halad az egész, igazából már akkor gondoltam, hogy ilyesmiről van szó, amikor azt a vámpírszerű csajszit elfogták a démoni hármas ikrek, aki már ugye korábban a fogyluk volt, illetve amikor a hógyolyózás után kezdett esni a hó. Aztán a történethez: voltak érdekes visszaemlékezések Touka múltjával kapcsolatban, amiből számomra az derült ki, hogy Touka még az idők kezdetén:D kislány volt, aztán beléköltözött Juna meggyilkolt testvérének a szelleme a kard által, amit ugye magában hordoz, és ez férfi külsőt adott neki… hmmm… a végén még kiderül, hogy az egésznek van értelme. Persze ez még csak teória, mert még abszolút nem lehet tudni semmit biztosat.

5 hozzászólás

  1. Hehe, nekem is ilyen teóriám volt egyszer a dolgokról ^^ Mondjuk alapvetően szerintem Touka igazából nem ember, hanem Kikyou egyik bábja, mint pl a hármasikrek is…erre volt is valami utalás asszem egyszer… Mind1, Shouko=love, KikyouxJuna=megalove 😀

  2. Hát én arra nem emlékszem, hogy lett volna ilyen utalás, bár lehet hogy akkor épp nem figyeltem, ami az elején azért gyakran előfodult:D
    Viszont most számomra úgy tűnik, mintha minden szálat Yumiko mozgatna, mert nagyon úgy néz ki, hogy amiről ír, az valamilyen formában megtörténik….(still ???)

    Jah, és nagyon tetszik az új fejléced, ami csináltál ^^

  3. Kétlem, hogy Yumiko mozgatna mindent… szerintem akkor már inkább Kikyou és Juna 😀

    Amúgy thx ^^

  4. Ezt csak azért mondod, mert elfogult vagy velük:D… egyébként ebben meg már bármi megtörténhet…^^’

    Kezd már oylan lenni, mint a Mátrix:D

  5. Hát nem tudom ki mit gondol de nekem nagyon tetszik az anime 🙂 én a végéről kezdtem el nézni és be kell vallanom,hogy megfogott az egész. aki nem egy véleményen van velem azt kérem szépen ne szóljon be.

    Akkor sayonaraa~~

Hozzászólás