True tears ep. 05-06.

true-tears-06-large-34.jpg

A Bakawolf fordításából mutatkozó késések következtében úgy döntöttem, hogy megpróbálkozom egy másik fansubbal nézni ezt a sorozatot, mivel ha már rózsám nem lehet, legalább rendes subbom legyen, és tudjam követni a történetet.😀 A léyneg, hogy a most általam nézett sub (w.0.0.f) munkája rejtélyesen hasonlít a Bakawolf által kreáltra, ami arra enged következtetni, hogy netalán összeálltak, vagy nevet változtattak, vagy átadták az eddigi munkájukat… a lényge, hogy ugyanaz a fansub, és ezért én most boldog vagyok, mert így a fordításuk mégse halt be.😀

Azonban rátérve a sorozatra: ANNYIRA JÓ ez az anime, hogy arra már szavakat se találok!!! Állandóan kellően romantikus hangulatba kerülök tőle, miközben a fogamat összeszorítva, és a nadrágomat markolva próbálom túlélni a benne egyre gyakrabban megmutatkozó drámai pillanatokat.
Nem is tudom hol kezdjem annyi minden történt! Eleve ott van Ai, akin egyszerűen nem tudok kiigazodni! Mert ott van neki Miyokichi, aki annyira jófej, és kedves, és látszik rajta, hogy annyira de annyira szereti a lányt, és mindent megtesz érte! >_< A lány viszont még mindig Shinről álmodozik, (Grrrrr!) amit rejtetten el is árult végül a barátjának. Nagyon remélem, hogy nem fog rámenni a barátságuk. T_T Itt megragadom a pillanatot, hogy elmondjam: az 5-6. résztől hivatalosan is Miyokichi lett a kedvenc karakterem!!!

Másrészről meg ott van ugye Hiromi és Shin! A kettőjük félreértése meg valahol ott kezdődött, amikor a lány elmondta a fiúnak, hogy tetszik neki a 4es játékos, innentől nem is csoda, ha a fiú nem tesz lépéseket. Vagyis tesz, de a rossz irányba!!! Asszem nyugtatókat kell majd beszereznem a 7. részre! Szóval most Hiromi randizgat a 4essel, és nagyon úgy tűnik, hogy ezért Shinnek is randznia kell majd Noe-vel az ígéretéhez híven. Persez közben megtudtuk, hogy Shin és Hiromi igazából tetsvérek, mivel ugyanaz az apjuk, és hogy igazából Hiromi ezért akarta távol tartani magát a fiútól. Annyira éreztem, hogy ez lesz belőle! Mondjuk én azért megkérdőjelezném, hogy ez az egész testvérmese igaz lenne, hisz Hiromi anyjától származik, aki úgymond gyűlöli a lányt. Szóval én már lezártam magamban, hogy NEM testvérek, mert akkor nem tudnának összejönni.😀

A 6. rész utolsó jelenete meg hihetetlenül tele volt érzelmekkel! Gyönyörűek voltak a színek, és a zene még tovább tökéletesítette az alaphangulatot. Hozzá tenném, hogy én maximum hangerővel néztem a részeket, és így mégnagyobb hatással volt rám az egész jelenet. Egyszerűen letaglózott! Hm… az ilyen szép sorozatok miért csak 13 részesek? T_T Vááá! Megint egy hetet kell várnom a következő részre! >_<

5 hozzászólás

  1. En mondtam neked, hogy van egy masik felirat, es h irj ram msnen es megmondom, de nem tetted… :]

    Amugy en nem birom annyira ezt a sorozatot, de az utolso jelenet tenyleg hihetetlenul jora sikerult.

  2. MIZOKICHI-KUUUUUUUUUUUN!!!! T_T not fair…

  3. Hát igen, Miyokichivel jól kiszúrnak😦
    “NEM testvérek, mert akkor nem tudnának összejönni.” Animében volt már példa ilyenre ( és nem csak hentaiban:) ). De én azért remélem, hogy “normális” megoldás születik…🙂

  4. Szóval én már lezártam magamban, hogy NEM testvérek, mert akkor nem tudnának összejönni.😀

    Animeben ez azért nem lenne akkora akadáj. Más párosításnak 6 rész után nincs reális esélye, esetleg annak, hogy nem jön össze senkivel (ha tényleg testvérek szerintem ennek van a legnagyobb esélye vagy hogy mindennek ellenére összejönnek).

  5. Tudom, hogy volt már rá példa, és hogy ezért nem lenne akkora akadály, de egyrészt ahogy Kayama is mondta, én is normális megoldást szeretnék.😀 No meg elég azért a sorozatban egyetlen testvér vonzalom.

Vélemény, hozzászólás?

