Egy szegény este és Naruto

Egyik este anyuval helyet cseréltünk: ideült játszani a gépen, mivel én meg akartam nézni egy észt filmet, amire ő nem volt kíváncsi, ugyanis az iskolai erőszakot elég brutális formában tálalta. Én azonban szeretek megbotránkozni filmeken, ezért is akartam végignézni. A rendezés maga remek volt, és végre elmondhatom magamról, hogy már észt filmet is láttam.😀 Azonban ne térjünk el a témától. Utána nem volt mit nézni a TV-ben (szokás szerint), ezért átkapcsoltam az Animaxra, ahol éppen a Narutot adták, és gondoltam csak azért sem fogok elkapcsolni! Kipróbálom, mert több ezer fanboy és fangirl biztos nem tévedhet! Így is van! Ezért szeretném most megosztani felfedezésem, miszerint a Naruto egy élvezetes, szórakoztató japán anime.

Vegyük először a történetet. Az általam látott részben Sakura levágta a haját, amit bizonyos mitológiai hősöktől eltérően azért cselekedett meg, hogy erősebb legyen. Előtte fontos megemlíteni, hogy a Naruto c. anime leginkább elképesztően hosszú történetvezetéséről híres, persze csak úgy mint a többi shounen sorozat. Természetesen a készítők ezt a jelenetet is ennek a jellegnek megfelelően kivitelezték, így kb. 5 percig csodálhatjuk Sakura hulló hajait, miközben elmondja élettörténete monológját. Na ez nice volt! Miért? Mert Sakura élettörténete érdekes! Azonban mit nekünk a történet! Egy shounen animében harcnak kell lennie, mert elveszik az emberiség! Vagy legalábbis Sakura haja…
Tehát most vegyük a harcokat! Miután Sakura levágta a haját bizonyos támadó technikákkal egyenesen nekiront az ellenfélnek. Vagyis mialatt az ellenfél rádobja a támadó fegyverét, Sakura átváltozik egy farönkké. Ezt az egészet pedig úgy csinálja, hogy közben eltűnik valahova. Mert hát miközben farönk, nem fognak rajta a fegyverek ugyebár, aztán próbálj már meg egy farönk ellen harcolni! Én mondom mesteri! Mi benne a legmesteribb?! A sokadik farönk technika után úgy támadja meg szemből az ellenfelét, hogy nem változik át! Szóval nem használta a technikát, és a srácot ez annyira kiborította, hogy “úristen szemből támad, és látom hol van, és egyenes jön felém!”, hogy elfelejtett védekezni. Nem csak az ellenfélnek, de a nézőnek is sokkoló! Mert mennyire rémisztő már, hogy az ellenfél egyenesen szemből jön, és teljes egészében észlelhető, mert nem használ az ég világon semmilyen technikát!?! Szóval a lehengerlő stratégia után Sakurának sikerült a srác karjába meresztenie a fogait.
Ezzel elérkeztünk a rész következő érdekes jelenetéhez. Szóval Sakura a srác karját tépi a fogaival, miközben a fiú úgy próbálja leszedni magáról a lányt, hogy folyamatosan ütlegeli a fejét. Szinte már véres. Aztán egyszer csak nem is szinte. Mindennek a szemtanúja Ino és csapata. Ez a látvány pedig annyira meghatja Inot, hogy elmereng a régi szép időkön, amit együtt töltöttek. Mert egy fejütlegelős, véres jelenet mi mást válthatna ki az emberből. Szóval a már említett meghatottságtól mozdulni sem tud a lány,-ezért nem is segít neki ugye, mert minek- mert épp emlékeket idéz a gyermekkorukból. Szegény Sakura már mindenhonnan vérzik a fejéből, de mi csak gondoljunk a szép gyerekkori emlékekre, ami azért ad egy kis kontrasztot. Aztán mikor már a fiú is unja verni Sakura fejét (mi persze nem unjuk, mert eltöltenek minket érzésekkel az emlékek), akkor arrébb dobja őt egy laza mozdulattal. Majd mikor rátámadna a lányra, Ino és csapata végre közbe lép. Azért mégis így barátokkal szép az élet. Majd FIN.
Egy tanulságos este volt, mert tudatosította bennem, hogy a Naruto mégis szórakoztató és élvezetes. Fogom-e nézni ezek után? Semmi pénzért!

P.S.: Végre lett Naruto tag a blogomon! \o/

21 hozzászólás

  1. Üdv a klubban…

    És én ebből végignéztem közel 200 részt… ಠ_ಠ

  2. Én is végignéztem már egy egész részt!😀 Na jó, majdnem…😛

  3. Akkor eddig Velho vezet.😀

  4. Hmm, emlékeim szerint egy Ino elleni harcban vágta le a haját, valamikor a Juunin vizsga arc-ban.. most ez tuti nem fog nyugodni hagyni, muszáj leszek megkeresni.

    És azt hiszem én vezetek az eddig látott, pontosan 330 résszel >_>

  5. Nemtom… én akkor kapcsoltam oda mikormár szálltak ösze-vissza a tincsei…. Nem tudom a Naruto részeket, de ez annyira lényegtelen a poszttal kapcsolatban.😀

    Ezért újra ne nézd mind a 330 részt!😀

  6. Naja, ebből én is megnéztem 220 részt, egészen a Shippuudenig, amikor már elegem volt Sakura röpködő hajából, Sasuke emóságából, és Naruto Chuck Norris-os mivoltjából. o(>_<)o

  7. @Black
    Akkor vágja le a haját amikor a Chuunin (Juunin? dunno, bad subs everywhere…) vizsga közepén fightolnak az erdőben azokkal akik el akarják vinni Sasuke-t, csak ugye Sasuke is K.O. meg Naruto is.

    A másik verzió, amikor szintén J/Chuunin vizsga, Ino vs Sakura, de akkor Ino vágja le a haját😀

    (ezt csak azért írtam le, hogy nehogy emiatt újra megnézd ezt a szart :D)

  8. Úristen, mit tettem! Szegény Blackie…. T_T

  9. a Narútó a legkirájabb animé!!!!!!44
    az a lekjobb benne amikor Sászke haja leng a szélben,meg amikor hacrolnak a Nárútóval!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!44444
    😀

  10. ohlol, törölted?😀

  11. Mit? Wut?😀
    Nem, csak azért szegény te, mert a poszt miatt végig kell nézned pár Naruto részt.😀
    Miért töröltem valamit? Úristen, nem direkt volt eskü.😀

  12. Jah most látom csak!😄

    Blackie no baka.😄

  13. Én már jó sok részt megnéztem a tívíben (jetix)… nem olyan borzalmas ez, bár több részt nem is akarok belőle megnézni😄

  14. Minden kétséget kizáróan az egyik legjobb anime a Naruto, bár a szinkronját elsőre nagyon elszúrták. Most második próbálkozással se lett sokkal jobb, maradjunk az eredeti szinkronnál.

    Akik nem olvasták a mangát, azok közül sokan feladták a Naruto nézését valahol a 200. epizód körül, mert rengeteg volt a filler. De a Naruto Shippuuden miatt érdemes tovább nézni. A karakterek fejlődése iszonyatosan felgyorsul és mit is mondjak egyszerűen fantasztikus.🙂

    Mindenki nézze! ^^

  15. Én azért nem zárnék ki annyi kétséget.😀

  16. xD lehet, hogy mondasz valamit…🙂

  17. Nekem már XBOX-os játékom is van Narutoból.

Vélemény, hozzászólás?

