Önök kérték!

Közkívánatra (mert itt ilyet is lehet) posztolom azokat, az általam készített amv-ket, amik még nem kerültek fel a blogra, mert valszínüleg lusta voltam felrakni őket. Természetesen ilyenkor adunk hálát azoknak az olvasóknak, akik olyan szemfülesek, kíváncsiak és igényesek, hogy ezekre felhívják a figyelmünket!🙂
Egyébként vagy 3 videó hiányzik a blog amv-ket tömörítő oldaláról, és amint lesz időm feltöltöm őket, de tényleg. Most viszont csak a legutolsót fogom közzé tenni, mert Wertiq blogos-kommentelő társunk ahhoz írt véleményezést, hogy szeretné látni.🙂 Szóval íme!

Azért youtube linket kaptok, mert a mediafire meghalódott az elmúlt napokban sajna… de remélem azért ez is megteszi ideiglenesen. Jah… és köszönöm az érdeklődést!🙂

12 hozzászólás

  1. Arigatou ^^ Csúcs szuper lett ez az amv-d, és nagyon egyedi is:) Megint csak gratulálni tudok😉 Viszont ara kíváncsi lennék, hogy mit is mond a csaj, mert nem tudok khmm…Franciául?! Egyébként Franciául beszél benne?

  2. Hé ezen van felirat is :0 Amit én néztem youtube-on( http://www.youtube.com/watch?v=QkAQxoPG9OE) azon nem volt…na de most már legalább értem, hogy mit mond🙂

  3. Nem te jót raktál be, csak már nem tudtam kivárni, hogy ide feltöltsd ezért youtube-on rákerestem (még a postod előtt) és ott megtaláltam angol felirat nélkül😦 Aztán itt is megnéztem és akkor láttam, hogy ezen már van felirat is.
    Na de azt ne mond, hogy te mondtad fel a Spanyol szöveget, mert akkor lehidalok😀

    • Nem, azt nem mondom, bár spanyol kéttannyelvűbe jártam és bár csodás a spanyol kiejtésem (egyébként tényleg). azért ez eredeti spanyolt nem lehet utánozni. Ez a szöveg egy spanyol sorozatból van, amit régebben néztem, de egyébként itthon is adják/adták: Balfék körzet. Amit én felhazsnáltam az egy részen belül az eején és a végén van, tessék.

  4. Így már értem😉 Egyébként nagyon szépen összevágtad az amv-t. Biztosan sok meló volt vele, de legalább megérte, mert nagyon egyedi lett🙂

  5. Van kedved egy karácsonyi listát írni?😀
    Itt egy játék:
    http://akirablog.org/kozlony/kivansagok-a-tulevelu-ala.html

  6. Oh, arra kevés ez a lista! De köszi, és ha lesznek már tiszta gondlataim, akkor megírom.🙂
    Látom nem aprózod el a kívánságokat te sem!😀

  7. 😀 megbeszélve !

  8. Jó volt a cikk!

Vélemény, hozzászólás?

