Loading

Csak felraktam egy új programot.😀

7 hozzászólás

  1. Online Xena?😀

  2. Áh… te is pont a lényeget veszed észre!😄 Annyira éreztem, hogy egy másik screenshot kéne.😀
    De büszkén vállalom!😀 Mit is mondhatnék… láttam pár részt belőle a TV-ben, és megint rákattantam. Illetve mivel sosem vagyok otthon pont abban az időben, amikor vetítik, gondoltam online letöltöm.😀 Xena is good stuff!😀

  3. Rég láttam már, szerintem Gabrielle nevére nem is emlékszem.. jah várj😮

  4. :O

    Őket nem lehet elfelejteni.😀

  5. Én is szerettem a Xenat, ha kapcsolgatom a tévét és valahol megy, akkor tuti ottragadok😀

    Off
    Mellesleg megnézted már a 9-et?

  6. Á…. sajnos még nem jutott rá időm.😦 Előbb egy King of thorn posztot próbálok összehozni, aztán jöhet a többi.😀

  7. Én még odáig sem jutottam el, hogy kiválasszam miből írjak (végre) egy normális posztot😄

Vélemény, hozzászólás?

