Clannad – Kyou arc

shot0149

Végre megnéztem! Sokáig halogattam, nem is tudom miért, talán mert ez az utolsó, ami a Clannad sorozathoz tartozik, és nehéz szívvel engedem el, mert nagyon megszerettem a szereplőket, meg az egész történetet, és persze tudom, hogy már 2 blogon is megírták, nem tehetem, hogy én ne írjak róla. Pedig nem terveztem, de az embert egyszerűen elöntik az érzések egy-egy Clannad epizód után. ^^

Attól függetlenül, hogy jó volt újra látni a régi szereplőket, vegyes érzéseim vannak a résszel kapcsolatban. Eleve ott az a megdöbbenés -amit Nyuff is megemlített-, hogy Tomoya egyik pillanatról a másikra elkezd járni Ryouval, holott az előbb fejtette ki, hogy sohasem gondolt rá úgy. Meg azt se nagyon értettem, hogy most Kyou minek is vágta le a haját, persze nagy csattanó volt, de akkor sem magyarázták meg, és így felvezető nélkül egy ekkora fordulópontot berakni kissé értelmetlen. Jó, persze van róla fogalmam, de akkor is magában hagyták.

Ettől függetlenül Kyout továbbra is nagyon szeretem, Ryou pedig maradt semleges, vagyis kissé unszimpatikus, mivel annak ellenére, hogy tisztában volt Kyou érzéseivel, tisztán rástartolt Tomoyára, amit Kyou hasonló helyzetben nem tett meg. Nem elítélni akarom, mert a szerelem bolond dolgokra késztet, de így szemlélve sokkal inkább Kyou felé húzok. Mellesleg Ryou viselkedésében nemcsak Tomoya iránti vonzalma játszott szerepet, hanem hogy legyőzze a nővérét.
Továbbá… Áh, Sunohara… neki miért nem csinálnak egy arcot?! Annyira, de annyira szívesen megnézném, ahogy összejön valamelyik lánnyal, vagy felőlem lehet kívülálló is, csak jöjjön össze valakivel! Ebben a részben is remek volt! Annyira tetszik, hogy a sok idiótasága ellenére olyan értelmesen, és tisztán látja a dolgokat!
Mindent összevetve tetszett a rész, megindító volt, és jó érzés volt látni Kyou boldog arcát, ami a sorozatban nem történt meg. Bár ott ő szerepelt a B tervemben.😀 Mármint ha a rendezők úgy döntöttek volna, hogy mégsem támasztják fel Nagisát, azt szerettem volna, ha Tomoya Kyouval jön össze.🙂 Tehát megint egy szép, érzelemdús Clannad részt láthattunk. De fog hiányozni nekem ez a sorozat…

Vélemény, hozzászólás?

