Aceman – Andromeda (HQ)

Most ide nagyon kéne mondanom valamit, de nem megy….

10 hozzászólás

  1. Hát ő csak simán egymás után vágta a cuccokat, de nem rossz.😀

  2. Igen, gondoltam, hogy valami ilyesmire gondolsz. Egyetértek. Ennek ellenére ha megkérdeznéd melyik tetszett jobban akkor kérdés nélkül az utóbbit mondanám. Csak próbáltam gyengéden közölni, hogy nem jött be ^_^

  3. Nekem is inkább a black-féle AMV gyütt be jobban a másik már kb. assetom mi. (Nekem ez már kívül esik az élvezhető AMV fogalmán)

  4. No accounting for tastes.🙂

  5. Clever.

  6. Én sem AMV-s szemmel nézem, de tetszik. Szeretem ezeket az “elvont” AMV-ket, és jó, hogy nem túl gyors, mert így még követhető és élvezhető. Nagyon magával tud ragadni a hagulata.

  7. Állat ez az andromeda.

  8. Minden elismerésem… beszabehu !😀

Vélemény, hozzászólás?

