Frissdiplomás értelmiségi!

Ez vagyok én!!!! Megcsináltam ugyanis az államvizsgát, és mostantól diplomával rendelkező állampolgár vagyok! Mit ne mondjak, elég feszült és ideges voltam míg be nem kerültem a vizgsabizottság elé, és ki nem húztam a tételeket. Ezt azállapotot a kilépés pillanatában hatalmas öröm, majd ilyen félhalott zombieállapot váltotta fel.😀 Akkorra érett meg bennünk az elmúlt pár hónap várakozása, feszültsége és a tanulással töltött éjszakák miatti kimerültség. Őszintén… remek érzés túl lenni a záróvizsgán, méghozzá (had legyek kicsit büszke magamra) szín ötössel! ^^

Így természetesen a headert is lecserélem valami vidámabbra.😀

Egyébként még egy fontos bejelentést kell tennem: Boldog Szülinapot Blog! ^^ 2 évesek vagyunk! :3

16 hozzászólás

  1. Akkor boldog szülinapot, meg diplomát!🙂
    Btw, milyen végzettséged is lett így konkrétan?😀

  2. Jéj, and double grat!🙂

  3. Gratuleszk! És mi lesz belőled ha majd Nagy leszel?

  4. HB blog, és gratula a diplomához! ^^

  5. Dualgrats

  6. Akkor ezért tűntél el ennyire… HATALMAS GRATULA!!
    A szakdogád továbbra is érdekel és jah, mihez kezdesz ezután? : )

  7. Grat a diplomához! Sok sikert a nagybetűs ÉLEThez xD

    Jah és persze boldog szülit a blognak!

  8. Happy Blog-Birthday és gratula! ;D

  9. Köszönöm mindenkinek!🙂

    Mi vagyok? Kommunikációs szakember.
    Mi is leszek? Kultúrakutatással szeretnék tovább foglalkozni, az interperzsonális kommunikáció szakirányon, de az ELTE bizottság a felvételin teljesen kiborított, azt hittem az egyik tagra borítom az asztalt annyira bunkó módon viselkedett velem. Szóval ELTE kihúzva.😀

    Így most TV-ben kezdek el dolgozni, miközben folyamatosan külföldi ösztöndíjakat és önkéntes munkákat fogok megpályázni, hogy hosszabb időre kikerüljek külföldre, pontosabban Japánba.

  10. Hm, ez az ELTE-s dolog érdekel, MA-ra jelentkeztél? Tőlünk sokan mentek oda, de azt mondták eléggé jófejek voltak. Mi volt a gond?

  11. Az egyik tag hangosan felnevetett konkrétan, mikor közöltem, hogy tudok angolul, de nincs nyelvvizsgám. Azt hittem felrúgom, hogy mer ilyet megengedni magának egy bizottsági tag… szó szerint az arcomba röhögött. Azért végig csináltam, de nem hiszem, hogy felvesznek. Most már inkább annak örülnék.

  12. Itt Abszurdisztán kellős közepén csak az létezik, ami papíron van. [szerintük]
    Kivéve ha valakinek a valakije vagy, vagy nem vagy fájós térdű.
    Szóval így megértem a felháborodást.

  13. Gratulálok a diplomához és sok szerencsét a további terveidhez😀 !

  14. Grat a diplomádhoz és BSZ a blognak!😀

  15. Gratula a diplomához!!😀 És Boldog Szülinapot a blognak! ^^

  16. Gratu! És hajrá továbbra is!

Vélemény, hozzászólás?

