Conversation that made my day

Az egész úgy kezdődött, hogy álltam egy kőbányai buszmegállóban. Fontos, hogy kőbányai, ami Pest egy városrésze, vagyis nem lehettem Prágában, vagy Bogotában, Tokióban (sajnos), esetlegesen San fransiscóban sem. Miallatt ott állok, leparkol mellettem egy kocsi, amiből egy kitekintő turista útbaigazítást kér tőlem, ami így hangzott:

“Where can I find the way to Budapest?”

Gondoltam rosszul hallok, és megerősítést kértem.

“Budapest?”

A turista válaszolt:

“Yes, Budapest!”

Na, itt volt az a pont, amikor újraértékeltem tartózkodási helyem. Gondoltam magamban “hú bazz, én lennék rossz városban?” Így ismét visszakérdeztem:

“Öhm.. Budapest?”

A turista: “Yes, Budapest!”

Na, akkor már sokmindenre gondoltam: vagy ennyire szar a térképük, vagy félrehúz a kocsikerék, így fogalmuk sincs merre járnak, vagy nincs tábla a városba vezető utakon, hogy “Welcome to Budapest”? Vagy ennyire kisfalunak nézik a külföldiek, saját nagyvárosaikhoz hasonlítva, hogy egyszerűen fel se tűnik nekik, hogy megérkeztek a Magyarország fővárosába?😀

A léyneg, hogy szépen útbaigazítottam őket, ahogy felsőfokú végzettségű lányhoz illik:

“THIS is Budapest!”

Majd megköszönték, és elhajtottak.

Komolyan mondom a beszélgetés útán egész estig, amikor eszembe jutott a történet hangosan felnevettem.😀 Szeretem, amikor ilyen dolgok történnek velem. Köszönöm kedves idegen külföldiek, you made my day!

6 hozzászólás

  1. Ez kész…😀 Volt már, hogy nekem is útba kellett igazítanom egy kisebb-nagyobb csapatnyi külföldit, de azok legalább tudták, hogy hol vannak. Ez viszont kiakasztó. xD
    Idáig is tudtam, hogy a KöKin vannak érdekes alakok, de ennyire érdekesek…

  2. lol😀 A turisták mindig viccesek… nekem csak akkor mennek az agyamra, amikor nyáron már a negyedik angol/lengyel/német/francia csoportot kell eligazgatnom… Főleg akkor vicces a dolog, amikor ők kevésbbé tudnak angolul mint én…

    Amúgy nekem ilyenből a kedvencem:
    Anettal éppen megyünk át a zebrán a Keleti környékén (fontos megjegyezni, hogy a Blaha felé eső részén, ergo a normálisabb környéken), amikor ez előttünk haladó hölgy angolul magyarázza a mellete tartó férfinak:
    “This is the ghetto of Budapest.”
    I lol’d

  3. Komolyan vártam, hogy előkapod a lándzsát meg a pajzsot és hozzájuk vágod, “THIS IS SPARTAAAA!” felkiáltással. Amúgy nem😀

  4. Nyuf: Naz, ez is szép történet. Durva, hogy az ő szemükben tényleg gettónak tűnhetnek Budapest szebb részei.

    Blackie: Blackie no baka.😄

  5. haha záróvizsga kép lol, sok sikert😀

  6. Köszönöm.😀 Kedden tessék erősen rám gondolni.🙂 A végével meg kicserélem valami vidámabbra.😀

Vélemény, hozzászólás?

