Animecon, ahogy az Index látja

Én ezzel sikeresen le is tudtam az animecon beszámolót.😀

Najó, pár szóban a riportról. Tetszett is, meg nem is. Először is szakmai szemmel nézve, megint az kell mondjam, hogy túlságosan egyoldalú volt a témáját illetően. A téma viszont jobb volt és frissebb, mint amit eddig megszokhattunk az idnextől. Nem került bele semmi yaoi például, és a fanatizmust is egy másik szempontból elemezte: most leginkább a stílusról, és a japán értékekben,  öltözködési kultúrában megjelenő önkifejezésről szólt a videó. Őszintén nem erre számítottam, így meglepett, ettől függetlenül most is csak a szélsőséget sikerült megkérdezni ezzel kapcsolatban. Ilyen esetben illő, ha megkérdezünk legalább egy gyereket a tömegből, aki nem öltözött be semmi izének. A mitológia kutató sem volt nagy szám, Vágvölgyi B. Andrásnál meg szintén ki kellett volna írni a státuszát, (mondjuk ezek ilyen alap dolgok ^^”) mert én is csak annyit tudok így kapásból, hogy írt a Tarantino filmekről egy könyvet. Meg olyan össze-vissza is volt… mi van az ufó támadással és hogy jön ide?o_O

Összességében ez sem volt jobb, mint a többi, bár nem is tudom miért várok jobbat, elvégre számomra is tömve volt a Pecsa olyanokkal, akiket szívesen száműztem volna egy szigetre, ami 5 másodperc múlva robbban….


Video forrás: Index.hu

6 hozzászólás

  1. 4. percnél az a Kakashi nagyon kész volt😀

  2. … az ufóknak mindig mindenhez van köze!

    Amúgy maga a riport nem rossz, bár igazából a mitológia kutató srácon kicsit nevettem, mert eléggé úgy jött le a szövegéből, hogy minden anime jajj de mennyire spirituális, ami a mostani moe-hárem-tucat animékre jajj de nem igaz😀 (Persze a Ghibli filmekben valóban sok utalás van, de hát az anime nem csak Ghibli :P) Igazából azt, hogy vasárnap nem mentünk, emiatt a mitológiás előadás miatt sajnáltam kicsit…de mostmár nem igazán sajnálom. Totoro-t tudok itthon is nézni.

  3. Velho: Jaja, Kakashi wtf!😀

    Nyuff: Az anime nem csak Ghibli?o_O Nooooooo! I was betrayed by hollow words!

  4. Egyszer csináljon már valaki (feman andy-ra néz) egy olyan KEDVCSINÁLÓ videót a Con-ról, ami engem mint szkeptikust is rávesz, hogy jelenjen meg ezek között az emberek között. Komolyan. Légyszíves.😛

    Egyébként szakmai dolgokhoz hozzátenném, hogy aki nem ért hozzá az az extrémet, a nevetségeset, a megmosolyogtatót, a kihívót, a látványosat, a szereplésmániásat, a beszédeset keresi mint riportalany. A tévé cirkusz, és állatkert egyben. Meg ugyan lehet hogy hírértéke nincs az alábbi mondatoknak, de a nézőben olyan erős érzést válthat, ki. Pl bennem, hogy azért már megérte őket megszólaltatni, és nem a szürkeségben ácsorgó, teljesen átlagos, quiet lurker-eket. (Pedig ők meg tudnák szerintem fogalmazni az anime/manga/japán rajongás valódi értékeit. Barátságok, alkotás és egyéb szentségét amit az előbbi triád hozott össze nekik.

    Vágvölgyi meg olyan iszonyatosan unszimpatikus videón, mint a könyveiben.

  5. Gyááh, pazze, a Kakashin beszartam.

    hát izé.. a yin meg a yang

    D:

    Én is mindig hiányolom, hogy egy ‘átlagos’ részvevőt sem kérdeznek meg.

  6. Hát talán már nem annyira égőként írják le a Cont, de attól még érződik az “él”…
    Kakashinál továbbtekertem, szal nem is akartam hallani sem látni, amint bemutatja a chidorit… , hasonló érzésem volt, mint a Borat megnézése közben – fizikailag fájt!
    Ha meg már mitológia, akkor miért pont szegény Totoro? Szóval ott van egy rakás más anime, amely Japán mitológiáját sokkal jobban visszaadja. Mirage of Blaze, Ayakashi Ayashi… mittomén, most kapásból csak kettő, de beztos van egy rakás… Szóval indokolatlan volt pont Ghiblis Totorót alapul venni.

Vélemény, hozzászólás?

