Nem tudom milyen címet adjak ennek a bejegyzésnek

Igazából ennek a bejegyzésnek semmi értelme, csak három érzelmi kitörésemet akartam megosztani a világgal.

  1. Először is: YAY Strawberry Shake 17. chapter! Banzai! \o/ x 53
  2. Másodszor: Nem! Igenis nagyon nem tetszik, hogy Julia levágatta a haját! De ha már Fuuko kómáján sem sírtam, akkor ezen sem fogok! Pedig nagyon ahhoz volna kedvem, mert tényleg nem tetszik… de azért próbálkozom, és barátkozom a gondolattal…
  3. És vége… I’m sad… T_T

strawberry-shake-sweet-ch17-p01

12 hozzászólás

  1. Ez lesz az a bejegyzés amihez nem tudok hozzászólni…

    óh várjunk csak.. I_I

  2. Hát Julia haja elsőre elég… hmm… meglepő… ^^” De nekem igazából mindegy, mert Ryou még mindig istenien néz ki.😀 Meg mondjuk a Zlay minden tagja. (Most olyan, mintha magamat dicsérgetném😛 )

  3. Blackie: Trükkös… nagyon trükkös.😀

    Zlay: Szóval te több tagból állsz? Ezt hívják skizofrén tüneteknek.😀 Egyébként meg rájöttem, hogy ennek az utolsó chapternek semmi értelme nem volt, de azért édi volt meg poén.😀 ^^

  4. “Ezt hívják skizofrén tüneteknek.”
    És egyre súlyosabb, legközelebb majd többes számban hivatkozok magamra.😀

    Egyébként meg tényleg nem volt semmi értelme, de feldobta a hangulatom (mármint a hangulatunkat ^^).

  5. Örülök nektek.😀 Remélem jöttök conra! Így mindegyikőtöket megismerhetem majd.😀

  6. Persze, hogy megyünk! Ki nem hagynánk!😀

  7. Ez mindig bekövetkezik, ha valamelyik kedvenc animém végére érek.
    Az ARIA 52 része után valósággal apátiába zuhantam, tényleg üresnek éreztem magam, csak az elbúcsúzás, a vég érzése telepedett rá mindenre.

  8. Igen, először tényleg rossz, de van mibe kapaszkodni.😉🙂

  9. miyabi: Különösen a hoszabb sorozatok után rossz, mert az része lesz a napi rutinnak.

    “Igen, először tényleg rossz, de van mibe kapaszkodni.” – 22-én Girl Friends!😀 Most ez köti le minden figyelmemet.

  10. Zlay: Szívemből szólsz! Öhm… vagyis, szóltok.😀

  11. Na igen, Julia rövid haja kissé béna… Mondjuk az idő múlását nagyon mással nem lehetett volna kifejezni.

    Kicsit gyors lezárásnak találtam ezt a dolgot, meg hát ugye egyáltalán nem bántam volna, ha ez a sorozat örökké tartana😀 De poén volt, hogy még mindig nem voltak képesek izélni egymással😄

  12. Rövid haj…nem tudnak izélni…poénnak biztos jó, de hogy egyikük sem meleg az 100%!

Vélemény, hozzászólás?

