Japán-Magyar kulturális évad 2009

Bizony bizony. 2009 a Japán Kulturális év, ami azt jelenti, hogy Magyarországon EGY EGÉSZ ÉVEN keresztül élvezhetjük a japán kultúra minden részletét bemutató programokat! Én most konkrétan alig tudok fogalmazni, annyira izgatott vagyok! *__* Egy egész évben japán kultúra! Ez olyan, mintha meghaltam volna, és most egy sokkal jobb helyen lennék.😀 Jelentem, én tervezek elmenni az összes létező programra! Najó, a záróvizsga miatt egy-kettőt kénytelen leszek kihagyni, de akkor is! Minél többre annál jobb!

Végül itt az oldal, ami beszámol az összes programról. Én már el is mentettem a könyvjelzőkbe.😀

Japán-Magyar kulturális évad

Egy hozzászólás

  1. hörr országszerte they say?😛
    mindenesetre a szokásos séma: a lényegi programok pesten lesznek, érzem a zsigereimben.🙂 remélem azért a vásárhelyi JBaráti Társaság is aktivizálja magát és hoz ide is vmit🙂

Vélemény, hozzászólás?

