Clannad… mindjárt vége

shot0002

Ezt már könnyekkel nem lehet bírni!!! Egyszerűen nem tudtam várni a Clannad After Story összefoglalómig, erről most akartam írni! (Persze az összefoglaló poszt így sem marad el)

Először is a következő rész az utolsó és fogalmam sincs mihez kezdjek… Eleve pánikolok, hogy vége lesz a sorozatnak, és akkor minden visszatér a szürke Clannad nélküli hétköznapokba, amitől minden egy kicsit üresebb lesz… persze ez csak a kezdeti elvonási tünet, mint a Jóbarátoknál…. de megnyugtat a tudat, hogy ha rossz kedvem támad, csak előveszem, berakom a lejátszóba, és élvezem, hogy Tomoya hogyan adja be Sunoharának, hogy ő egy robot. ^^ (meg aztán úgyis jön a két extra epizód, de arra is olyan sokat kell majd várni….)

Másodszor… a movieban erről nem volt szó (nem mintha olyan figyelmesen tátott szájjal néztük volna végig Nyufival annó), így erre a fordulatra tényleg nem számítottam, mint ami a 21. részben lezajlott előttem. Ushionak ugyanaz a betegsége, mint Nagisának, konkrétan haldoklik, és a jelekből nagyon úgy tűik, hogy meg is halt a rész végén…. Na már most…. Hát ne már!!!!! Ezt nem tehetik az emberrel!!!!!! Szétsírom magam, amikor Tomoya álmában siratja Nagisát, erre ez történik…. Ráadásul a kis rohadék készítők (akiket egyébként imádok, mert ez a sorozat egyszerűen fantasztikus) a végére nem raktam semmi konkrétumot a következő résszel kapcsolatban…. és ez szemét dolog! T_T Mondjuk logikus, de azért gyorsan végigtekertem az endinget és reménykedtem.

Na már most én a következőre számítok: Ushio meghal… és ahogy az epizód befejeződött, Tomoya visszakerül abba az időbe, amikor Nagisával megismerkedett, és hogy megóvja őt attól a végtől, ami akkor következne be, ha összeházasodnának, inkább elmegy mellette. Vagy rájön, hogy nem a végkifejlet a lényeg, hogy mikor, és hoygan halunk meg, hanem hogy addig hogyan éltünk, és Nagisa boldog volt, hiszen szerette Tomoyat, és egy kislányt is szülhetett neki. ^^ Azonban Ushio mindenképp meghal szerintem…. bármennyire is imádom azt a kislányt. Bár csak nem teszik meg a készítők, hogy megölik az animetörténelem legédibb karakterét…. <_<

Most hogy írjak szakdolgozatot, hogy egy hetet kell várnom az utolsó részre?! Ez nem fair!shot0001

12 hozzászólás

  1. Amikor tegnap megnéztem a 21-et, megint ott tartottam, hogy el se kellett volna kezdenem nézni T_T
    De ha Ushio is meghal… akkor sztem Tomoya felköti magát ಠ_ಠ
    (meg én is…)

    De azért legalább valamit mutathattak volna a rész végén egy egyperces hóesésen kívül |:

  2. “De ha Ushio is meghal… akkor sztem Tomoya felköti magát ಠ_ಠ
    (meg én is…)”

    Most képzeld, hogy meghal a kislány, erre egy világméretű tömegöngyilkossági sorozat megy végbe a Clannad fanok körében.😀 Ez a sorozat ez gyilkos…. T_T

  3. világméretű tömegöngyilkossági sorozat megy végbe a Clannad fanok körében

    More likely then you think..

    Mellesleg baww T^T epizód volt. Kár, hogy megint hamarabb néztem meg a feedjeimet. Átkozott spoileres posztcímek. >.>

  4. Én alapvertően nem szeretem, ha karaktereket hoznak vissza a halálból, de Ushio ne halljon meg!!! T_T Meg mondjuk igazából én nem hiszem, hogy meghalt… amíg nem jön egy orvos, és mondja, hogy nincs pulzusa, addig nem vagyok hajlnadó elhinni. Főleg nem egy Key univerzumban, ahol tudjuk, hogy pl emberek tudnak újjászületni varjú formájában, hogy mást ne is említsek.

    Mellesleg annyira, de annyira örülök, hogy játszom a játékot! Így még a sorozat vége után is meglesz a napi Clannad adag ^^

  5. “Én alapvertően nem szeretem, ha karaktereket hoznak vissza a halálból”

    Érzem a Footprints in the sand rajongást.😀

    Vaaaaagy! Ushio meghal, de Tomoya elkap egy olyan szállingózó fénycsóvát, ami kívánságot teljesít, és visszahozza a kislányt…. Váááá! Csessze meg hogy egy hét! >_>

  6. Footprints……………………………….. >_>

    Ushio nem halt meg! Nem halt meg, és kész! T_T Nem baj, igazából most vidám vagyok, mert a játékban mindjárt elérem a Fuuko Master szintet😄

  7. A fénygolyós cucc meg nagyon fail lenne |:
    Más csoda legyen, de ne haljon meg😀

    (btw, most ennek hatására visszaraktam a clannad-os hátteremet😀 )

  8. Muhahaha! Clannad’s overhelming power reaches everything! ~_~
    Én meg facebook-on csatlakoztam a Dango daikazoku group-hoz.😄

  9. Hmm… nem hiszem, hogy a fénygömbös dolog annyira rossz ötlet lenne igazából, mert a fénygömbök ugye a boldogság jelképei, és hát a játék szerint mikor az Afterstory elkezdődik Tomoya már összegyűjtött 8-at. Szóval kicsit illogikus lenne, hogy összegyűjtött ennyit, és mégsem tud velük semmit kezdeni, mert ő maga nem lehet boldog… De hát majd úgyis kiderül, hogy mi lesz. Az egész azon múlik, hogy mi a pontos összefüggés a két világ között.

    Én meg elkezdtem újra Air-t nézni lol. Már előre látom, hogy miután újra néztem az Air-t, a Kanon-t, befejezetem a Clannad animét és játékot, el fogom kezdeni a Little Buster és Kanon játékokat is… ez már Key függőség asszem^^’ Mellesleg az én sms csengőhangom az, hogy “Omae ni Rainbow!” by Akio😀

  10. Dundie Ushiooo, ma láttam, shiiiiit is not caaaaash. De a My Hime óta nem szeretjük, ha a hullák visszatérnek. RIP. És eléggé elcsodálkoztam, hogy 22 résznél ezt is befejezik. Hm. Nem tetszős, mert eléggé keveset kaptam az OP útján ígért többi emberkéből.

    Tomoya-t meg annyira sajnálom. Szívszorító volt nézni az utolsó perceket. Bár főleg azt, amikor azzal küzd magában, hogy megismerkedjen-e ismét Nagisa-val. De úgyis az lesz, hogy nem élné máshogyan az életét, Nagisa nélkül.

  11. Én azért még nem temetem Ushio-t |:

  12. Én most tartok a Clland After Story 17.részénél…Azt hiszem innen kezd a történet bonyolodni.Nos én nagyon szeretem ezt az animét de nem tudom,hogy végig akarom e nézni ezt a szomorú vég kifejletet!!

Vélemény, hozzászólás?

