Candy boy… ^^”… és egyéb

shot0008
Candy boy 2 másodpercben (vagyis annyiban, amennyi idő alatt el tudod olvasni a feliratot, és fel tudod dolgozni a képet)


Megnéztem… örülök, hogy csak 15 percesek voltak a részek, és azt hiszem ezzel el is mondtam mindent. Tény, én is azok közé tartoztam, akik akartak folytatást, de az igazság az, hogy ezt a történetet egyszerűen nem lehet hova húzni, és az új részek megnézése után rá kellett jönnöm, hogy a 7 perces ONA tökéletesen elég volt belőle. Pont jó volt úgy, ahogy volt… vicces, aranyos, kissé drámai…. most viszont térjünk rá a sorozatra. Nem tervezem hosszúra a posztot, elvégre ebből a sorozatból kb. annyira lehet posztot írni, mint animét csinálni, főleg ha azt vesszük, hogy az összes résznek teljesen ugyanaz volt az alapja, és szinte minden egyes perc ugyanarról szólt: a lányok előadták a twincestet mindenféle újbekapós, kézmelengetős, naughty dreams-es, full blush nyalánkságokkal, Saku-chan egyfolytában Kana nyakában lihegett, miközben Yuki folyamatosan elhalmozta őt Kana-chanról készült kompromittáló fényképekkel, és egyéb tárgyakkal, és persze a kishug féltékenykedett, amikor épp szerepelt…
Egy idő után pedig minden egyre idegesítőbb lett: a szereplők, és a nem létező történet, de főleg az, hogy az ikrek egy megfejthetetlen hangszínen beszéltek egymással, olyan 5 éves stílusban. Tudom, hogy a japán animék szinkronizálása terén ez szokványos, de itt meglepően idegesített, talán mert itt az összes szereplő így beszélt, ami azért megérinti az ember idegeit… A másik oka, hogy Kanada seiyuu-ja Hitomi Nabatame, akit nagyon szeretek: több yuri karakternek kölcsönözte a hangját, illetve még ő Arcueid! Így amikor a “Sumimasen”t “shumimashoooo”nak ejtette, az mentális károkat okozott az agyhullámaimban. Mert én megértem, hogy ki kell hangsúlyozni a mély érzelmeket és a közelséget, de így olyan volt, mintha retard gyerekeket hallgattam volna 5 részen keresztül…

shot0006

Ez volt az egyetlen komoly benne… pislogtam is nagyokat…😀 Persze nem volt semmi következménye….

Olyan nehéz egy jó yuri animét csinálni?!?! Ha már Hitomi Nabatame és yuri anime, az őszi szezonban indul egy új, a Queen’s blade, amiből – a manga megkezdése, és a trailer megnézése után –  azt lehet leszűrni, hogy ledér öltözetű, középkori, harcra éhes csajok fogják egymást verni egy arénában….. oh….. *sigh*….

19 hozzászólás

  1. Istenem, valahányszor látom a Queen’s blad promóját, egyrez szarabbnak tűnik, de csak remélni tudom, hogy lesz annyira szar, mint a Koihime Musou volt, mert akkor legalább halálra röhögöm magam😀

    A Candy Boy meg… engem annyira nem zavartak a dolgok benne, mondjuk hozzá kell tenni, hogy agyhalott állapotban néztem… meg igazából én nem várom el ettől a sorozattól, hogy jó legyen😀

  2. Én reménykedtem…. de nem tudom mit vártam, hisz tudjuk a reményről, hogy….

    A Queen’s blade-et nem fogom nézni, hiába yuri, de szarra nem pocsékolom az időm… ezért nem nézem az Akikant sem, holott van benne yuri karakter, de Velho posztjait jobban élvezem, mint hogy megnézzem a részeket!😀

  3. én is szerintem csak esélyt fogok adni neki, aztán majd kiderül, hogy mennyire vacak😀

    A remény meg… akkor most élőlény?😀

  4. He? Azt hittem te tudod.😀 Na… akkor kezdhetjük előről.😄

  5. Miért nekem kéne tudni?😀

  6. Same here!😀

    De nem az volt, hogy elrontottam az egészet, és tönkretettem a vitát, mert azt mondtam lehet, hogy igaz, tehát élőlény?😀

  7. szerintem az, ha meg tud halni😀

  8. De ha nincs biológiai felépítése hol élőlény?😀

    Tök jó, hogy szétOFFoljuk a Candy boy posztot.😄

  9. De ki mondta, hogy nincs bilógiai felépítése?😀

    Jaja, nekem is teccik😄

  10. Hát ha mutatsz nekem mikroszkópon keresztül remény molekulákat, akkor elhiszem.😀

  11. Elfogott a kísértés, hogy mutassak neked random molekulákat és azt mondjam, hogy remény molekulák, mivel úgyse tudod megkülönböztetni őket a világban fellelhető többi molekulától… de nincs mikroszkópom…. dammit >_<😀

  12. Háhááá!😀

  13. Én is téged!😀

  14. jól elvagytok😀

  15. Queen’s Blade kurva jó lesz!

  16. Nem hiszem… mert ugyan a rendező egész jó, de a stúdió nem igazán jó. Szerintem egy Ikkitousen kaliberű dolog lesz, ami nálam egyenlő a vacakkal

  17. Nálam meg a kiválóval!

Vélemény, hozzászólás?

