Akikan – dokumentumfilm a fémfeldolgozásról

akikan

Igazából valami értelmes, és tartalmas posztot terveztem (ígérem a következő már tényleg olyan lesz… vagy hasonló… szóval próbálkozok😀 ), de amint elolvastam ennek az animének a leírását, nem tudtam ellenállni. Egyszerűen zseniális, komolyan… ehhez már többszörös tehetség kell, hogy valami ennél is borzalmasabb, és idiótább történetet találjanak ki a japánok. Igazából olvasom… és nem hiszem el…

Tessék:

Daichi Kakeru is a sixteen year-old high school student who has never had a girlfriend. Little did he know that everything was about to change when he bought a melon soda on his way home from school. His first sip became his first kiss, as the can came to life in the form of a beautiful girl, who he called ‘Melon’. The can is part of a government project called ‘Akikan’, where certain empty cans turn into beautiful girls.” (source: animenewsnetwork.com)

De most tényleg!😀 Amióta elolvastam nem tudom abbahagyni a röhögést, de igazából fájdalmamban.😀 Egy italos dobozból egy lány?! Jó… persze tudom, hogy ez egy felnőtt korhatáros anime, és mint olyan, nem a történet számít, de akkor is…

Tehát az előbb leírtak alapján jöhet a quiz kérdés!

Mi az a környezetbarát fémfeldolgozási módszer, amit a japán nehézipar alkalmaz napjainkban?

  1. Nem tudom… miért? Van nekik?!
  2. Szerintem “C”!
  3. Lányokat használnak alapanyagnak.

A helyesen tippelők ingyen megnézhetik az Akikan című sorozatot, miután ingyen letöltötték a netről!

18 hozzászólás

  1. Must see :O

  2. Hát…. nem erre a reakcióra számítottam.😄 Persze ez azt is jelentheti, hogy helyesen tippeltél, tehát megnézheted a sorozatot.😀

    Majd meséld el a végét! Akarom tudni, hogy mit fognak ebből kihozni!

  3. Ha 3 résznél hosszabb akkor el se kezdem😀
    Egyébként azt hittem Black Eroge Industry-s posztja után ez a nap már nem lehet rosszabb… de hát mindig van egy nagyobb fail |:

  4. óh köszönöm. reméltem, hogy valakit sikerül lefárasztanom vele😀

    Témához szólva: szerintem “C” (by Papa C).

  5. Velho: Franc! Így sose tudom meg mi lesz a fiú és a fémdoboz románca….

    Black87: A fenébe Blackie! Nem jó! Tessék addig próbálkozni, amíg 3-as nem lesz!😀

  6. Ez annyira szarnak néz ki h lehet télleg megnézem😀
    És akkor megtudod mi lesz a vége ;D

  7. Jeeeeeeeeh😀 >_<

  8. Édesjókáposzta, hogy volt osztályfőnökömet idézzem.😄

  9. Töltöm az első 3 részt… ಠ_ಠ

  10. Velho: You’re a hero!😀 Vagy igazából nem tudom eldönteni, hogy ez most hősies vagy mazochista hozzáállás.😀
    A leírás alapján, ha csak az első eddig kijött 3 részt végig tudod nézni, már akkor is kiérdemled a tiszteletet.😀

    Ha pedig végignézted kérek róla mindfuck posztot!😀

  11. Soft Hentai Női Gundam verzióban

  12. Most komolyan.. szerintem a csávó már kihegyezte a cerkáját azzal a fémdobozzal…

    Nagyjából már így nézhet ki:
    http://www.efukt.com/2380_Pencil_Dick.html <– jobb ha ezt nem nézitek meg, elég a név..😀

  13. Andi visszatért!!😀

    Ez a post meg… nagyon gondolkoztam, hogy egyáltalán mibe érdemes belekezdeni az új animék közül, de akkor EBBE még véletlenül se. Habár…😄

  14. Szerintem ez az Aladdin és a csodalámpa modern japán feldolgozása.😀

  15. Kayama: Egyébként ez nekem is eszembe jutott!😀 Csak annyi a különbség, hogy itt a lány nem a fémdobozból jön ki, mint a dzsin, hanem abból alakul át.😀

  16. Biztos azért, mert ez már a modern kor szülötte. Csodadoboz Transformers beütéssel…😀

  17. MagiCan Girl… -_-

  18. “MagiCan Girl… -_-”

    XDD

Vélemény, hozzászólás?

