DearS

dears11

The shit of the shittest! Na jó, ez így nem igaz, mert a Dokuro-chan még mindig magasan a legborzalmasabb anime, amit életemben láttam, de azért ez is közel járt hozzá. Igazából csakis azért néztem meg ezt a sorozatot, mert kb. egy éve letöltöttem (ne kérdezzétek milyen indíttatásból), majd kiírtam DVD-re, hogy ne foglalja a helyet a gépen. Ma pedig pont egy kiírt, de még nem látott animére volt szükségem, ugyanis anyu elfoglalta a gépet, így csak a DVD lejátszóra számíthattam unaloműzésben. De kérdem én… Miért?! Miért kellett nekem annó ezt a baromságot letöltenem, hogy aztán egy fél nap elmenjem az életemből?!? A legszörnyűbb az egészben, hogy még csak ki sem dobhatom, egyrészt meg túl skót vagyok hozzá, másrészt mert az Ichigo mashimaróval együtt írtam ki. ^^”

Néha tényleg meglepődöm, hogy a japánok mennyire ügyesen tudnak olyan sorozatokat alkotni, ami az első résztől az utolsóig egy ömlesztett, és túlfűtött erotikus csapongás. Én megértem, hogy nagyon izgató fétis tud lenni ez a mester-szolga felállás,de engem már kezd idegesíteni. Persze tudom, hogy ez a kultúrájukhoz hozzá tartozik, hogy az animéken keresztül próbálják vászonra vinni, és kiélni minden férfi rejtett nemi vágyait: ami viszont általában abban valósul meg, hogy a lány saját magát alázza meg folyamatosan, hogy teljesítse a mester minden kívánságát, akit persze ez a felállás rohadtul nem érdekel, és állandóan ordibál a lánnyal, ahelyett, hogy elmagyarázná neki, mit hogyan kell csinálni. Mert történetesen ebben az animében is van egy alienünk, aki a főszereplő fiút szolgálja, vagyis minden parancsát teljesítenie kell. Először persze mesterként tekint rá, aztán beleszeret, ahogy a gyerekkori jó barát is, meg a másik alien is, meg a kistesó is, meg a franc tudja hányadik lány is, és máris elérkeztünk az általam úgy szeretett háremhez. Persze akadtak már hárem animék, amiket kifejezetten nemhogy szeretek, hanem imádok, de ez meg abból a “I have to please the boy no matter what” fajtából való. Meg volt egy kifejezettn idegesítő karaktere: egy alien, vagyis DearS, hatalmas mancsokkal, és kutya kinézettel, akinek az állandó “Nii”-zése az őrületbe kergetett, s a fejem vertem a falba, ahányszor csak megszólalt. Nem is értem miért öltem ki az életemből fél napot ezzel, de azt hiszem a perverz tanárnő az oka mindennek, aki az elején túl soknak tűnt, de aztán valahogy poén lett.😀 Bár igazából az egész történet úgy ahogy van FAIL. Szóval itt van ez a Dears, Ren, akit meg akarnak találni, és visszavinni a közösségbe, mert ő egy elhibázott példány… de amikor már rég tudták hol van, mit csinál, kikkel, és mikor, akkor is vártak az utsó részeig, hogy visszavigyék! o_o Én meg ott ülök értetlenül, hogy “de ott van a suliban vazz, hisz tudjátok, akkor meg menjetek már érte!!”
Mindegy… egy szó, mint száz, ezt nem szívesen ajánlom senkinek, csak annak, aki lassú, értelmetlen halálra vágyik!

9 hozzászólás

  1. lassú, értelmetlen halál

    hmm, jöhet😀

  2. tudtam én, hogy ezt az animét sose karom megnézni😀

  3. Blackie: én figyelmeztettelek….😀 Bár lehet ez az anime bejön a pasiknak.😀

    Nyuf: nagyon helyesen teszed.😀 Nekem viszont kéne valami rendes 12-13 részes vígjáték….

  4. szerintem vicces volt😀 shit of the shittest is not true, not a fan of da series, but it’s yaaaaaay ^_^” … de én a dragonaut-ot is élvezem újabban, úgyhogy offisölli nincs ízlésem.😀

  5. Igaz, voltak vicces részek, pl a főzőversenynél dőltem a nevetéstől, és mint mondtam a perverz tanár néni is bejött.😀 Azonban ha már próbálkoztak egy történettel, akkor azt vigyék végig, és ne a végén jöjjenek rá, hogy tényleg van, azzal, hogy a végén mennek Renért, holott már az elejétől tudják hol van. ^^”
    Meg pár karakter megölte számomra a sorozatot, lásd a kutya kinézetű alien… hogy uuuuuuutáltam!

  6. Nos, aki nem tudja értékelni az ecchi-t az ne nézze.😄
    A leírást jellemzi a totális elfogultság negatív irányba, de hát na, ilyen is kell.😀 De érdekes olvasmány volt.

  7. Én szeretem az ecchit, ha jó.Ettől függetlenül
    igaz, eléggé elfogult vagyok… a JÓ! animék irányába. Ez pedig nem volt az. Legalábbis számomra, de hát nem vagyunk egyformák.😀

  8. Nos igaz, de az elfogultság nem rossz dolog😀
    Én néhány napja fejeztem be egy hasonló anime blog oldaldesignját, már néhány cikk is fel lett töltve, nem tudom, hogy érdekelne-e téged egy link csere?

  9. Persze, szívesen! Minél többen, annál jobb.😀

Vélemény, hozzászólás?

