Hoppá, poszt!… no meg Kossuth mozi és animék

Most mindneki azt hiheti, hogy kiakadt az RSS-e, hogy egy új poszttal kapcsolatban jelez neki erre az oldalra. Ami igaz, az igaz: már rég írtam ide, ami azért van, mert már egy hónapja nem néztem semmilyen animét. Amiből lehet következtetni: (a következő beszélgetés csak az én fantáziám szüleménye… nem… nincs benne hentai)

– Nem néztél egy hónapja animét?

-Nem.

-….. De… Code Geasst azért igen, ugye?! T_T

-Azt sem…

– *egyenes EKG görbe*

A lényeg, hogy egy magasztos közlendő miatt szántam írásra magam. Méghozzá azért, hogy embereket toborozzak magam mellé augusztus 29-31. közötti időre. Hogy miért? Mert akkor fognak díjnyertes animációs filmeket vetíteni a Kossuth moziban. Lesznek köztük japán, és egyéb nemzetiségű animációs filmek. A lista a következő:

A három rabló
Film Noir
Unikornis
A tenger zúgása
Persepolis
A vadon hercegnője
Kirikou és a vadállatok
Hercegek és hercegnők

Ezek közül lehet tippelgetni, hogy engem melyik érdekel.😀 Szóval gondoltam közlöm ezt kis hírt mindenkivel. A blogot mert próbálom feléleszteni, mert egy Trauval folytatott beszélgetés meggyőzött róla, hogy kéne.😀

4 hozzászólás

  1. Atyaég, új poszt! Már kezdek félni. Amúgy Unikornis?😀

  2. Első versenyzőnk, Black87, egy nagyon erős tippel kezdett! Vajon elég lesz a nyeréshez?
    Mindjárt megtudjuk… mindenki Andi reakcióját várja…. teljes a csönd… és NEM! Rázza a fejét! Ohhh… pedig mennyire közel volt!

    Köszönjük a részvételt Blackie! Vígaszdíjként újból tippelhetsz!😀

  3. Igenigenigen :D! Tudtam én, hogy nem hagyod abba csak úgy ^^.

  4. Tegnap Andival meg is néztük az egyik kiváló filmet, de akkor nem mondom meg melyiket, hadd találgassatok!😀
    (annyi könnyítés van, hogy kizárásos alapon csak a tegnapi műsorból lehet választani XD)

Vélemény, hozzászólás?

