Quiiiiiiiiz XD

!Állat! Állat! Állat!😄 Ilyen quiz nincs mégegy a világon.😀 Egyszerűen ennyi ömlesztett hülyeséggel még életemben nem találkoztam. Madfisttel fájdalmasan nevettünk, miközben töltöttük, szóval mindenkinek ajánlom! Egyébként a hunanimeblogger oldalról jött a késztetés, hogy animés quiz után nézzek, mikor kitöltöttem a szuperhős tesztet, amire kijött, hogy Supergirl vagyok.😀 Így kíváncsi lettem, hogy melyik anime karakternek felelhetek meg, és végül rátaláltam erre a tesztre, ami egyszerűen elborult, és imádom. Egyébént meg mecha pilot lettem benn!

Mecha pilot:
You might be a sub-category of bishounen, but this hardly matters since you don’t notice anything that didn’t feature in the last edition of Guns’n’Ammo magazine. You have been trained since an unfeasibly early age to be a machine of death and destruction. If you’ve noticed an annoying girl following you around and repeatedly getting into danger and requiring rescue recently, run like hell – she’s probably your love interest…

Oxford anime quiz!

Egy kis előzetes:

What’s your best subject in school?

World Domination 101 was cancelled when I blew up the classroom again.

13 hozzászólás

  1. oh, noes! én is mecha pilóta lettem első próbálkozásra. pedig reméltem, hogy lesz valami intellektuális hős fajta is. well wtv.. megyek még egy kört, most én leszek a cuki loli mellékszereplő, nya~

  2. I’m a Villain.😀

  3. Jaaku: Úgy tudtam.😀

  4. AHAHAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!

    You’re a villain!

    …though you prefer to think of yourself as misunderstood. You know the world would be a better place if they’d only let you be in charge of it, and if they don’t appreciate your genius by themselves you’re willing to make them. You’ve got good hair, a secret base and an ambivalent relationship with the bishounen hero. You’ve got the money, the women, the best mecha and your own private army, but you still lose in the end to some jumped-up kid with spiky hair. There is no justice.Which generic anime character are you?

  5. Nahát! Mennyi embernek van ambivalent relationship with the bishounen hero!😀 Ejnye fiúk!😀

  6. Szintén mecha pilot…. >_>

  7. Ezek után szinte egyéninek érzem magam attól, hogy a nagyjából őszinte válaszaim után sidekicknek titulált ez az izé…

  8. Szintén Villain. Nem is értem😄 Pedig mindig is mecha pilot szerettem volna lenni…:)

  9. Én meg vagyok elégedve az eredményemmel xD

  10. mecha pilot yeey-yeey xDD

  11. vmit nagyon eltolhattam, mert bishinek talált…. annál meg még sidekick is szívesebben lennékXD
    majd nekifutunk mégegyszer:)

  12. Villain….nem vagyok meglepve.XD

Vélemény, hozzászólás?

