Daughter of 20 Faces ep.01-06.

Először is meg akartam várni, míg véget ér a sorozat, és csak utána terveztem egy összefoglaló véleményt írni róla de…. JÉZUSÚRISTEN!!!! Ennyi WTF még a Code Geassben sincs összesen, mint amennyit belesűrítettek a 6. részbe! (Újabb ok, hogy a CG fanok végül felkoncoljanak) Én egész anime létezésem során ennyit még nem izgultam, így kellett írnom egy posztot az eddigi részekről (főleg a legutóbbiról), hogy levezessem az események, és fordulatok okozta stresszt.

Igazából az egész sorozat számomra a 4. résztől vált véglegesen, és visszafordíthatatlanul über kedvenccé, amikor már egy év elteltével Chiko sorgosan tanulgatja a tolvaj mesterséget, és így sikeresen meg is bízták az első munkájával. Nagyon tetszett, ahogy mutatták a fejlődését, és ahogy egyre közelebb kerül a többiekhez. Itt szeretném megjegyezni, hogy Chikon kivül a másik favorit karakterem természetesen Muta-san volt. Tartózkodó viselkedése után egyből a szívembe lopta magát, ahogy fokozatosan megkedvelte a lányt, és ezt a maga zárkózott módján kis is mutatta.🙂 Erre a témára még a későbbiekben visszatérünk.😀

Aztán jött az 5. rész, amiben a bandának egy múzeumi tárgyat kellett ellopniuk. Chikot bízták meg azzal a feladattal, hogy egy pontos leírást adjon a múzeum alaprajzáról, ehhez persze naponta odalátogatott, ahol összebarátkozott az egyik ottani őr lányával. Persze ez csak álca volt, mert Angie igazából csak játszadozott a lánnyal: pontosan tudta, hogy Chiko kicsoda, és azért próbált közel kerülni hozzá, hogy kiismerje. Az 5. rész végén olyan evil mosolyt levágott, hogy beleremegtem.o_O Mondjuk biztos voltam benne, hogy a lány nem az, akinek mutatja magát, de ettől függetlenül nagy hatása volt a rész végének.

Ezután jött a következő, és szerencsésnek érzem magam, hogy egyhuzamban láttam az utsó hármat, mert az 5. rész befejeztével már kapkodtam az egér után mint az őrült, hogy nekem KELL az a következő rész, MOST! Ez viszont közelsem volt olyan nosztalgiázós “na most mit is lopjunk el?” részecske. Ez olyan “nem bírom elereszteni a szék karfáját annyira izgulok rész volt”. Mert mi is történt? Tömeges mészárlás! De ilyet én még animenézői pályafutásom alatt nem éltem, hogy ennyi szimpatikus főszereplőt gyilkoljanak meg a másodperc töredéke alatt. A WTF először Yasu-sannal keződött…

Aztán folytatódott… úgy mindenkivel: Tetsu-san, Hide-san, Hans-san, Kai-san.

Itt már kezdtem fellélegezni, hogy ” még nincs veszve semmi, mert Muta-san még életben van”. Azonban őt is elérte a vég….T_T… de legalább az vígasztalt, hogy hozzá méltó halála volt. Mert az életét áldozta a kislányért. Na gen, ezért szeressük a tsundere karaktereket, mert lehet, hogy a nap, hét, esetleg az év nagy részében nem tudják kimutatni az érzéseiket, de amikor kell akkor ők a legönzetlenebbek.😀 T_T

Aztán Tiger felrobbantotta az egész vonatot, mert ha már meg kell halnia, legalább megnyugtatja az a tudat, hogy mindenkit magával visz a sírba. Igazából nagyon nem tetszett, hogy Tiger meghalt… most Chiko mégis kin fog bosszút állni? Ez engem idegesít… bosszút akarok! (egyébként nyugodt és pacifista jellem vagyok magánemberként) A főnöknek meg ugye meg kellett halnia, hogy az anime beteljesíthesse sorsát, és Chiko átvehesse a helyét. Így a világnak adott egy lányt, aki az ő tudásával megváltoztathatja azt.(remélhetőleg)

Jóslatok: gondoltam rá, hogy a következő rész egy “10 év múlva” bevágással fog kezdődni, de szerintem Chiko megmarad kislánynak. Ugye bosszút már nem állhat, mert Tiger meghalt (a fenébe). Ken tuti, hogy megmenekült, és fel fog bukkani, mert szerelem az mindig kell. Angienél is arra tippelnék, hogy túlélte a zuhanást, viszont így lehet bosszú, Jupíííííííí! >_< Azonban kíváncsi vagyok mi lesz a detektív szerepe? Szeirntem segíteni fog a lánynak… Szóval ezek után is még hatalmas meglepetéseket fog okozni ez a sorozat, amiért máris imádom, és máris számomra a legjobb tavaszi anime!

3 hozzászólás

  1. És akkor még ott van az a pár kép a következő részből, amin a nagynénje sírva ölelgeti Chiko-t. Azokon nem néz ki sokkal idősebbnek.

  2. Nahát az érdekes… nem hinném, hogy megjavulna a gonosz nagynéni…

  3. Az tuti hogy nem, meg szerintem ez a néni egy főgonosznak ki van chekkolva.. fujj.. Ha már a CG-vel hoztad összefüggésbe, igazán jöhetne egy Knightmare és legyakhatná. Muhahahaha😀

Vélemény, hozzászólás?

