True tears paródia A-tól C-ig

Hihetetlen mikre rá nem bukkan az ember így vizsgaidőszak alatt! Először is… ezt mindenkinek látnia kell! Annak, aki végignézte a True tearst egyszerűen kötelező darab, de az is érteni fogja, aki nem követte benne az eseményeket, mert ez egyszerűen annyira hülyeség!😀 Mert mit is láthatunk? Valaki vette a true tears 11. részét, és a fansubot egy általa megírt idióta szövegre cserélte ki!😀 Szóval ez már tényleg a paródia magasiskolája! Én fetrengtem rajta!😄

(Katt beljebb a videókhoz)

Paródia A

Paródia B

Paródia C

4 hozzászólás

  1. Andi te beteg vagy!😀 My yuri memories..😀 Amire Shinichiro epp tutujgat.. ahahah!😀 De ez nem ilyen anime..:\

  2. Miért is én vagyok a beteg?😀 Nem is én csináltam a videókat.😀 Értékelni, meg persze hogy értékelem, mert teljesen hülyeség, és azt meg szeretjük.😀

  3. ROTFLOL! Ennyi hülyeséget egy rakáson, ez már tényleg durva.😀

  4. hát, ez offra tett :D:D:D de azt kell mondjam, h megérte azt a fél órát amíg a sok röhögés közepette képes voltam végignézni😀 így legalább el tudom viselni a hétvégét😀

Vélemény, hozzászólás?

