Candy Boy ep. 01.

Végre megérkezett a várva várt yuri sorozat első része. Nekem meg végre volt egy kis időm posztolni, mert eddig a májusi hónapban semmit sem alakítottam.😀 Majd azért igyekszem, csak a viszgákon legyek túl. Szóval visszatérve… vártam már ezt a sorozatot, és a következő általam hasonló érdeklődéssel figyelt sorozat megfilmesítése a Shoujo sect lesz >_< Hentai yuri, szóval már nagyon várom.😀 A lényeg, hogy végre kiadták a Candy boy első részét, és még 6 hasonló 14 perces szösszenetre számíthatunk, aminek nincs akkora története, de kellemes hangulatú, ezért szerintem érdemes belekezdeni.🙂

Egyébként ha már elemzésnél tartunk, valaki magyartázza már el nekem, mert nagyon érdekel, hogy miért épp Candy Boy a címe? Mert a Candy részéig még érthető… de aztán hogy jön ide a Boy?o_O Mármint egy hasonló yuri témában ennek mi köze van bármihez? Ebben az esetben viszont szeretnék elkészítésre ajánlani egy yaoi sorozatot Candy Girl címmel.😀 Hogy haladjunk az árral.

A lényeg, hogy rez a kis 7 részes sorozat, egy testvérpárrol szól, akik igazából többet éreznek egymás iránt puszta családi szeretetnél… itt yurisan be kell vallanom, hogy engem Nyufi tájékozatott arról, hogy ők tesvérek. Így egész más megvilágításba helyeződött számomra a történet… de ha az Angel Sanctuaryban nem zavart, akkor itt abszolút eltekintek tőle.😀

Szóval ebben a részben semmi nem történt, ahogy feltehetően a többiben sem fognak semmi drasztikusan drámai fordulatot venni az események, mégis jó nézni, meg olyan megnyugató hangulatot áraszt, és bele tudja élni magát az ember a kapcsolatukba… ha eltekint attól, hogy testvérek, és “OMG incest!.” Itt szeretném megjegyezni, hogy az elején a “hayaku” rész az elég… hogy is fogalmazzak… erőteljes, és hatásos jelenet volt…. több ilyet!😄

5 hozzászólás

  1. sőt nem is sima incest hanem twincest😀

  2. Hoops… tényleg… azt kifelejtettem… pedig ez csak jó reklám.😀

  3. Erről már én is akartam írni, de megelőztél^^ Egyébként én is imádom, pont az olyan pillanatokért, mint az az első jelenet:D

  4. Ugyehogyugye?😀 Az a jelenet az abszolút winner!😀

  5. Hogy miért Candy Boy a címe, arra szerintem egyszerű a válasz a rész endingjenek címe a Candy Boy. Bár, hogy őszinte legyek nem igazán értem, hogy miért pont erről kapta a címét ez az ONA, hisz a következő részben meg már más az ending. Talán mégis azért ez lett a névadó mert a szövege passzol a történethez. Más okot nem nagyon tudok elképzelni. MIndesetre nagyon várom a részeket, hisz mit tagadjam yuri/shoujo-ai (<- tudom, hogy a shoujo-ait Japánban nem, használják de nyugaton mégis csak ezt használják az érzelmekre koncentráló verzióra) addict vagyok. Ez van, vállalom🙂

Vélemény, hozzászólás?

