xxxHolic kei ep. 03.

Iszonyatosan jó volt ez a rész! Teljesen kiütött! Így tényleg már ott tartok, hogy nem tudok mit írni ezzel a sorozattal kapcsolatban… mert ezt mindnekinek látni kell, és elmerengni rajta! Egyébként meg tényleg nem is akarom hosszúra nyújtani ezt a posztot, mert ezzel a résszel kapcsolatban mást nem lehet elmondani, mint amit kb három szereplő is tökéletsen kifejtett benne: senkinek sem szabad könnyelműen bánni az életével, illetve önmagával, mert ezzel azokat bántjuk meg, akiknek fontosak vagyunk… az volt benne az igazán elképesztő, hogy erre a jelenlegi ellenségnek kellett ráébreszteni Watanukit. Szóval egyszerűen fantasztikus egy rész volt!
Egyébként meg lehet, hogy én vagyok az egysíkú, és csak azért érzek így, mert most épp egy mélyen emocionális rész következett, de én szívesen venném, ha Zashiki-Warashi és Watanuki között lenne valami.😀 Ha már itt tartunk Himawari sosem volt egy kedvenc…
Csőróka meg még mindig a legjobb. >_<😀 Be kell szereznem egyet otthonra…

5 hozzászólás

  1. Imádtam! Egyre jobb lesz az a sorozat… lehet h a mangát is folytatnom kéne… ^^”
    Amúgy sztem is sokkal jobban mutatna Watanuki mellett Zashiki- Warashi mint Himawari-chan. Meg különbenis azzal a csajjal még lesz valami kulimász.
    Csőróka..😄 ezen mindig mosolyognom kell!
    Vajon Watanukinak ilyen marad a szeme? Mert én marhára bírnám, ha megmaradna ez a fele sárga fele kék szem. Nagyon menő😀

  2. Egyébként tényleg tök jól néz ki.😀 Így nem oylan fekete az egész dizájnja.😄
    Engem meg nagyon érdekel, hogy mégis miylen bonyodalmak lesznek Himawari-channal. >_<

  3. Tényleg marha jó rész volt, nekem is tetszett!😀

    Én is az anti-Himawari-chan tábort erősítem, de azt sem tartom valószínűnek, hogy Watanuki és Zashiki-Warashi között legyen valami. Bár sosem lehet tudni🙂

    Amúgy végre volt valami “kikacsintós” poén is ebben a részben, a Yamato csatacirkálón és a Tachikomán jót mulattam😄

  4. Én szeretem Himawari-t, bár annál a résznél még nem tart az anime, ami miatt szeretem ^^

    Watanuki szeme meg hát nem mindig rajzolják olyannak, de azért többnyire arany-kék kombós pusztán elvileg manga alapján🙂

    Ééééés igggen! Van widescreen változat! Yuuko 1280*720 pixeles változatban yaaaaay ^_^

  5. Ez már csak azért is jó hír, mert lesz min tesztelni az új monitoromat! X3

Vélemény, hozzászólás?

