Sakuracon 2008 – avagy con egy Andi szemén keresztül

Bibi! Én vagyok az utsó, aki animeconról szóló összegzést ír! >_< Így van ez… túl gyorsak vagytok… na majd nyáron behozhatjátok.😀

A lényeg, hogy azért telt nekem két napba, hogy megírjam az élménybeszámolómat, mert igazából nem is írom meg, hanem ott készített videók segítségével prezentálom az olvasóknak, hogy mennyire hülyék voltunk a conon.😀 Több órás videót pedig nem is olyan egyszerű számítógépre vinni, és több formátumban is kiírni… vagyis eygszerű, csak elég időigényes. Kérdés: valaki találkozott egyébként Palcsó Tomival, mert nagyon úgy tűnik, hogy kinn volt a conon, de mondjuk nem is csoda, hogy nem vettem észre akkora tömegben. Ez most egy kicsit fáj… nemhogy narutós fejpántot nem tudtam szerezni, de még Palcsó Tomit is elkerültem… T_T Kegyetlen ez a világ…

A lényeg, hogy ennyi idő után is csak a szomabti videókkal végeztem… gomen ^^”. Sietek a vasárnapival is… szóval az kb jövő hét ugyanekkora várható.😀 először is: ha valaki be mer szólni az operatőri munkáért, azt nagyon megverem Madfisttel együtt, aki tudja, hogy miylen nehéz, és megerőletető perceken keresztül tartani azt a kamerát. Najó… persze a kamera ingadozása sokszor inkább a nevetésnek tudható be.😀 Szóval végszóként… élvezzétek szeretettel!😀

Tömeg— tömeg… Tömeeeeeeeeeg!o_O

Szóval tömeg

Ezen épp kb 9 óra lehet,mikor is kinn állunk az esőben, és várjuk, hogy beengedjenek minket.😀

Csak várunk és várunk…

Tájfunt kamerázom itt, aki nagyon süket és nagyon vak.😀

Tájfuuuuun

Ha Tájfun nem jön hozzánk…

Akkor megyünk mi

Barbie ismeretlen “izé” cosplayben, de iszonyat jól néz ki.🙂

Barbieee

Tömeg… tömeg… Tömeeeeeg! (part 2)

Bent

Helybenrajzolós verseny, ahol nagyon de nagyon sötét volt… nem is tudom, hogy voltak képesek így alkotni. :S

Rajzverseny

Cosplay

Elsőnek Barbie!!! >_<

Barbieee

Aztán a többi! Voltak nagyon durvák.o_O

Hack/Sign

Oh! Megamii-sama

Gundam

Final fantasy

És végül a vicces lányka, akinek a fellépésében még mindig nem értem a poént… ha valakinek esetleg leesett kérem magyarázza el! >_<

Death note

Bennt kószálunk, és lefilmeztem jaakut. >_<😀 És nem… nem kapsz jogdíjat Jaaku… hogy miért? Mert diktatúrában élünk azért.😛😀

Kószálunk

Amv-m a conon.🙂 Aalapvetően nem kellett volna bekerülnie, mert el lett rontva… de azért nem panaszkodom.😀

Enyém amv

A kínais videók.😄 Nagoyn betegek előre szólok… ott létünk alatt szinte végig Pirontán mangát elemeztünk.😀 Szóval csak erős idegzetűeknek ajánlott…. a 18 év alatt nem számít.😀

Cosplay a kínaiban

Pirontan1

Pirotnan2

13 hozzászólás

  1. most mond meg, miért van az, hogy minden videón mélyebb a hangom és hülyén nézek ki?😀

    Követeljük a teljes 2 napos vágatlan videót és a képeket🙂

  2. Nagyon adja a Pirontanos :DD.

  3. Black; én is alig akartam elhinni, hogy én ez vagyok😀.

  4. Hát… nekem ezek a videók nagyon fájtak😀 de legalább megvan a válasz, hogy mire röhögtünk annyira propeller alatt😀

  5. Igaz, hogy ott voltam a conon, de Andi szemszögéből tényleg másképp fest a dolog😀 A Death Note cosplay meg szerintem azért poén, mert a “jelmeze” egy farmer meg egy pulcsi, mégis mindenki felismerte.

  6. Ja, és a neve, ki is hagsúlyozta, hogy Kirának hívják és L -nek öltözött.

  7. Yaaaay, SakuraCon videókon át!!!!44😀 Köffi, hogy megosztottad🙂

  8. Neko: ez a videók mennyiségének szól, vagy nekünk, amiért ennyire hülyék voltunk…? De mindkettőt megértem.😀

    Zlay: Jah igen… így próbálta nekem Madfist is megmagyarázni, és ezek szerint akkor az én hibám, hogy nem értem, mivel még nem láttam a Death Note-ot.

    Junchi: és ez még csak a kezdet… mert még vannak vasárnapi videók is. Muhahaha😀

  9. “efke es.. a tobbiek”, orulok, hogy talalkoztunk :]

  10. Ja, végre tudom, min röhögtetek a propeller alatt 9 órakor. TETTENÉRÉS!
    Viccen kívül: tök zsírkréta, hogy végre valaki feltett videókat a con hangulatáról. Érdekes, olyan, mint az őszi.XD Mármint, még az a FMA-s izé, nagy valami akármi is ott van.
    A Disznó… helyett, a Death Note-s csaj egyáltalán mint mond? Mert még azt sem értem.:D

  11. Andi: Nektek!😀
    Kár, hogy ebből kimaradtam.😄

  12. carnelian: Megjegyezném, hogy a propeller alatt másért is röhögtünk, és azon a videón remekül lehet hallani a háttérben Ayena ugatását, aki annak ellenére, hogy ugat és turbékol, mint egy galamb, ráadásul nyávogni is tud, nem állat, hanem ember😄

Vélemény, hozzászólás?

