xxxHolic kei ep. 02.

Általában félek a folytatásoktól, de ez a második szezon teljesen olyan, mintha az előző véget sem ért volna. Sikerült elérniük nálam azt ahatást, hogy még csak a második résznél tartunk, de egyszerűen akarom a következőt, és nem csak azt, hanem minél többet!

A történetről nem akarok túl sokat írni, mert ezt a posztot úgyis az olvassa, aki már látta a részt, tehát nem akarok senkit fájdalmas részleírással fárasztani, így inkább pár gondolatot osztok meg. Szóval addig minden szép és jó, hogy Doumeki próbálja valahogy megfordítani a pók átkát, és visszaadni Watanuki jobb szemét, illetve, hogy ez még nehezebb feladat lesz, miután a mi kis könyvmoly szörnyünk felfalta az erre vonatkozó oldalakat. Így most én inkább a Watanuki-Himawari szálra koncentrálnék. Mármint Yuuko azt mondja, hogy a lány az ő “lucky lady”-je, és az a könyvfaló szörny is Himawari által kölcsönadott könyvből került elő… nem hinném, hogy Himawari-chan rosszat akarna, mert akkor erre korábban is lett volna utalás, lehet Yuuko csak arra próbált rávilágítani, hogy nem egymáshoz valók… Meg aztán az a macskalány is teljes kérdőjel…o_O

Ráadás most Watanuki elindult a szörfös törpékkel, hogy kiszabadítsák azt a szellemet, akit már vártam, hogy felbukkanjon (a nevét nem jegyeztem meg, mert nehéz, hosszú és fáradt vagyok). Szóval most az izgalmak egyre inkább torlódnak: Watanuki jobb szeme, Himawari-chan, és a foglyul ejtett szellemünk. Jajj… és van csőróka! >_<😀

4 hozzászólás

  1. Zashiki-Warashi😛 “csőróka” meg lol😄

  2. Köszi az infot… és örülök, hogy rajtam kívül még valaki nézi ezt a sorozatot.😀

  3. Megvaccsoltam Én is az első részét. Yeey, Watanuki😀; És úgy ánblokk rulz a cucc így egy rész(!) után, szal ezt tuti nézem. A Soul Eater meg a Yu-Gi-Oh 5D’s borzalmak után remélem ez nem okoz csalódást😀

  4. Végre valaki, aki rajtam kívül nem nézi a Soul eatert!😀 *tárt karokkal fut feléd*

Vélemény, hozzászólás?

