Con és chibik… chibik és con…

Ahogy a címből is leszűrhető, ezt a bejegyzést két okból írtam. Az egyik, hogy nyilvánosságra hozzam legújjab chibi sorozatomat, ami arra a kérdésre próbál választ találni, hogy miért is érdemes nekünk animét nézni, illetve mangát olvasni. Az új sorozatban én leszek a főszereplő, de persze ti blogtársak is mgejelentek benne néhol, mert nélkületek a Chibi store már nem is lenne Chibi store.😀
A másik érdembeli ok az, hogy holnap veszi kezdetét a kétnapos con! >_< Ezzel kapcsolatban pedig csak annyit szerettem volna közölni……. hogy senki ne merjen odajönni hozzám, mert baj lesz. Ha valakivel találkoznék nagyon szomorú leszek. T_T
Persze az iróniát félretéve nagyon várom a holnapi napot, ami számomra nagyon korán fog kezdődni, mert (feltehetően szó szerint) minden erőmmel majd Blackinek próbálok meg jegyet szerezni.😀 Jah… és itt ragadnám meg az alkalmat arra, hogy Nyufinak átadjak egy üzenetet: “Gyere bakancsbaaaaan!” Visszatérve… tényleg nagyon kíváncsi vagyok rátok, ezért is az a holnapi, meg persze vasárnapi cél, hogy mindnekivel (értsd mindnekivel, aki eljön) tudjak találkozni.🙂
Egyéni ismertetőjegyek: szőke, vállig érő haj, 174 cm, zöld szemek, és egy Nyufival fogok rohangálni ide-oda.😀

2 hozzászólás

  1. Enis megadtam az ismertetojeleket, majd meglatjuk mi lesz! Varom mar a holnapot! :]

  2. Nyah, jók lettek ezek az újak is Andi😀

    Btw, én is remélem találkozok a WP-s arcokkal, szal felkutatlak titeket a conon mindenképp, BWAHAHAHA!!!!!44 (Akit esetleg nem tudtam elkapni szombaton és netalántán kíváncsi lenne személyemre, akkor az valószínű meg fog találni a konzol teremben vasárnap.Gyanítom időm nagy részét itt töltöm el😛 )

Vélemény, hozzászólás?

