Mnemosyne ep. 03.

Hát ha nagyon őszinte akarok lenni én felirattal együtt néztem meg, mégse mondhatnám, hogy minden összfüggését értettem ennek a résznek, sőt Madfist blogján tudatosult bennem, hogy akit Maeno elvett az a tenshi srác húga volt.😀 Asszem a késői nézés tett be nekem. ^^”

Először is van nekünk egy… vagyis… hol is kezdjem?o_O Azt hiszem ott lenne a legideálisabb, hogy láthatóan jó sok év telt el az előző rész óta, pontosabban 20 év. Közben Maeno megörgedett, családja lett, és Mimi már három monitoros szuperszámítógéppel nyomja.😀 Egy kérdés egyébként míg az eszembe van: most akkor a kuyta is hallhatatlan? vagy ő miért nem örgedett, illetve pusztult el 20 év alatt?o_O Vagy ez is egyfajta mutációja a spórának?😀

Szóval új gondok vannak a nyomozó irodában: egy különös betegség üti fel a fejét, aminek a II. Világháború után el kellett volna tűnnie teljesen azzal a bizonyos szigettel együtt, amit a japánok felrobbantottak, hogy eltűntessék a nyomokat. Azon a szigeten ugyanis, Death Island, az amerikaik újfajta biológiai fegyver létrehozásán kísérleteztek, aminek eredményeként megalkották a Higan vírust. Ennek jár utána Rin, és csapata is, majd végül rájönnek, hogy az egész hátterében a 20 éve halottnak hitt őrült, pszichopata csajszi áll, Sayara, aki annó szépen eljátszadozott Rinnel pár éles esköz társaságában. Apossal való találkozásnak köszönheti az életét, aki egy spórát adott neki, és így ő is hallahatatlan lett, de mivel fizikaliag károsodott állapotban vette magához a golyót, a hallhatatlanság számára kész pokol. Ezért úgy gondolta, hogy most még pszichopatáb lesz, és kiírtja az egész világot a Higan vírussal, és csakis a hallhatatlan csajszikat hagyja meg.

Szóval a nőci elkapta Rint, hogy rajta kísérletezzen, de a többiek rögtön intézkedni kezdtek…. Mimi ezért elvitte Maenot a perverz csajszihoz, akinek nem kell pénz.😀 Az info árát meg Mimi rendesen ledolgozza.😀 Najó, persze… csak ott fekszik, de itt most az a lényeg, hogy az ügyfél satisfied.😀 Majd egy kis adag extra payment után (ami már nem fért bele a sorozatba T_T) Maeno helikopterrel távozott a Death Islandra, amit mégse pusztítottak el, és ahova az őrült, peircingmániás csaj vitte Rint.

Azonban Sayara lelőtte Maenot T_T, aki azért, hogy segíteni tudjon Rinnek, bevette a kis spórát, és átváltozott angyallá. T___T Ez a rész nagy WTF volt, mivel nagyon sajnálom Maenot, és akarom vissza! T_T Bár most ezen csak azt nem értem, hogy ha annó adott magának egy elég tiszta fejlövést, és túlélte ugye… akkor most ebbe hogyan sikerült belehalnia?

Persze egy dolog… még mindig…. nem tudott… tisztázódni bennem… mégis… ki a jó élettel bezsél Rin állandóan a telefonban?o_O

8 hozzászólás

  1. a kutya nekem is eszembe jutott😀 Meg ez a telefon dolog is kiderülhetne már…

  2. “a kutya nekem is eszembe jutott😀 ”

    Perszeeeee😄. Najó, elhiszem.😀 A telefon meg tök idegesít, de úgyis kiderül… ugye? T_T

  3. Nekem semmi nem jutott eszembe, miközben néztem… azaz de, eléggé ‘WTF? OMG!?’-oztam e rész közben is. A vége főleg az volt, de azért az eleje s a közepe se volt semmi:D
    A kutya meg ari, hát nehogy má’ megmekkenjen szegény pára. A teló meg izé… őő… no commentXD

  4. Egyébként… igazad volt andyo_O De most már tudom, honnan tudtad!:D

  5. Az openingben van egy pasi, háttal áll, egy ablak előtt, mögötte az asztalon telefon, aztán az endingben is ott van Rin-nel, vele beszélhet telefonon.

  6. Számomra ez lesz a nagy WTF, ha kiderül.😀

    carnelian: Egyébként meg mit tudtam honnan? És honnan tudod, hogy én honnan tudtam?😀

  7. zlay, én is erre tippeltem! Komolyan!XD
    andy… őő… ja azt elfelejtettem megmagyarázni mit és honnan. Sz’al, hogy a perverz yurinimfó halhatatlan. ÉS, hogy ezt az endingből tudtad… ugye?XD

  8. Nem talált. :p😀
    Nem az endingből tudom… egyszerűen benne volt a sorozatban, hogy őt Apos tette halhatatlanná.
    Nem baj carnelian… majd legközelebb.😀

Vélemény, hozzászólás?

