Miyazaki filmek az MTV műsorán!

Azt eddig is tudtuk, hogy az MTV nagyon igényes, azonban kevésbé közkedvelt, műsorairól híres, és a kikönyörgött kevés állmai pénzből próbálja növelni a kulturláis színvonalat, ami lássuk be igencsak ráfér az országra, mert kultúrát a TV-ben ritkán találunk. Az MTV pedig a legkeveltebb, és legismertebb Miyazaki filmek után, illetve az Akira levetíése után, most úgy döntött, hogy sokall nagyobb figyelmet szentel a rendező munkáinak, és egész áprilisban, illetve májusban Miyazaki tavaszt fog tartani. A filmek hetente lesznek láthatók az MTV2 műsorán, este 21:00-tól. Én személy szerint, és szerintem nem leszek egyedül, nagyon nagyon örülök ennek a hírnek, mert végre lehetőségem lesz megnézni az eddig általam nem látott műveit, mert különben sosem tudnám rávenni magam időhiányból adódóan, de a TV az más.😀 Szóval az mtv-t edidg is szerettem, de ezek után nagyon belopta magát a szívembe.

A vetítések időpontjai:

2008. április 5. m2 21:00 – Chihiro Szellemországban

2008. április 12. m2 21:00 – A vándorló palota

2008. április 19. m2 21:00 – Nauszika – A szél harcosai

2008. április 26. m2 21:00 – Laputa – Az égi palota

2008. május 3. m2 21:00 – Totoro – A varázserdő titka

2008. május 10. m2 21:00 – Kiki – A boszorkányfutár

2008. május 17. m2 21:00 – Porco Rosso – A mesterpilóta

Forrás: Japánmánia

2 hozzászólás

  1. Én is örülök és kíváncsi vagyok a magyar szinkronra. És hogy mindezt egy közszolgálati adón láthassuk, az már szinte sok is a jóból… (régebben még a Ghost in the Shell-t is leadták itt). Remélem később is csinálnak hasonló akciókat. És végre olyan animéket adnak le, amikbe nem lehet belekötni. Az ember szíve örül.😀

  2. Chihirot megnéztem, de nem hittem volna hogy ez sorozat lesz és több művet is láthatok. Ez jóóóóóóóó🙂

Vélemény, hozzászólás?

