H2O~footprints in the sand ep. 12. (Vége)

bscap0002.jpg

Sok embert ignoráltam msn-en, hogy meg tudjam nézni ennek a sorozatnak a befejző részét, mivel most épp időhöz jutottam az életemből, épp egy olyan egész napos tárgyalástechnika tréning után, amely során siekrült kiderítenem magamról, hogy zöld vagyok.😀 (jányanon lehet, hogy érti😀 ) A lényeg, hogy egy részt ezennel sikerült behoznom az iszonyatosan lemaradásomból, persze sokkal többet akartam, de csak most futott végig az agyamon, hogy egész egy hétig rossz sorrendben votlak letöltve a részek, rossz fansubtól, ezért már megint semmi mást nem tudtam megnézni…. és ez egyre jobb és jobb lesz… A rész megnézése után pedug két konkrét, és lényegretötő kérdés fogalmazódott meg bennem: Nani?o_O és Whyyyyyy? A nyelvtudásom csillogtatása mellett.

A rész nézése közbeni hangulatváltozásom egy tökéletes sinus görbének felel meg. Először ugyanis halál unott arccal ültem le megnézni ezt a befejező részt, mert annyira nem votlam rá kíváncsi, hogy azt el sem tudom mondani egy tárgyalástechnika tréning után, de mint írtam mást meg nem tudtam megnézni. T_T Szóval egyszerűen a röhögőgörcs kerülgetett, mikor a két szerelmes kéz a kézben anya és fia lett egyik pillanatról a másikra. Persze azért ezt egy még erőteljesebb WTF érzéssel siekrült túlszárnyalniuk ugyanebben a részben, de erről majd később. Szóval ott vannak, mint anya és fia, ami annyira nem tudott lekötni, hogy már nekem fájt. (bár lehet, hogy csak rossz hangulatban néztem meg) Aztán!!! Jött a vonatos rész! Ott viszont kalapot emeltem a sorozat előtt, hogy legalább a végét jól megcsinálták! Takuma végül megint visszanyeri a látását (amibe most nem akarok belemenni, mert az idegsejtjeimre még szükségem van, bár valószínű, hogy ezzel a fordulattal tényleg a lelki világára utaltak, de azért én nem merek ilyen sokat kinézni belőle), Hayami pedig Takuma édesanyja végzetét követi, vagyis elüti a vonat. Mondanom sem kell, meg aki már ismer tudhatja, hogy szerintem ez egy tökéletes befejezés! Abban a pillanatban számomra meg is mentették ezt a sorozatot. Ahogy Hayami visszanézett a sínekről az arca egyszerre megnyugtató volt és szomorú. T_T

Csak ez a rész tovább ne lett volna! T_T Mert az egy dolog, hogy Maki gyereket szült Hamajinak, aki még mindig lányos ruhákban flangál, ahogy ugye egy apának kell….o_O Mégis siekrült a tökéletesnek induló befejezést tökéletesen elszúrniuk azzal, hogy visszahozták Hayamit! Azzal mondjuk nem lett volna gondom, hogy a végén feltűnik Hayami szelleme, elbeszélgetnek egy kicsit az élet apró örömeiről és tanulságairől, aztán könnyek közepette a lány eltűnik, majd valami metaforikus beszólás és the end… Arról nem is beszélve, hogy az egész sorozat rosszul volt felépítve. Egyáltalán nem bontották ki a történetet, nem volt folytonos, és összefüggő, minhta egy rész tartalmazott volna egy történetet. A végével pedig tökéletesen lerombolták az egészet legalábbis számomra, de ez szubjektív. Mondjuk tényleg én jobban kedvelem a nem happy endeket, vagy a félig boldog végeket a teljes happynél.😀 Szóval az egyéni vélemény. ^^

Utóirat: Takumának milyen jól állt, hogy felnőtt.😀 Meg azt angyon nem értem, hogy Hirosének mért volt nehezebb elfogadni az anyja véletlen halálát, mint azt, hogy öngyilkos lett?Mert ebben az utsó esetben az érezte ugye, hogy nem szereti őt… nah mindegy…

6 hozzászólás

  1. Én is jobban szeretem az unhappy endingeket… az ilyen sorozatoknál.
    Ennek ellenére lebuktam, ennek a sorozatnak… hát nem is tudom, fogjuk rá, hogy láttam az első két részét:D A legjobb, amikor csak úgy grasszáltam a blogokon(damm spoiler! na jó, én tehetek róla, mert én kattintottam a gombra), és… bumm! Hamaji fiú?… Na jó, természetesen ez nem akasztott ki. Annyira. (Bláh! Mondhatni, töke van a menyasszonynak!:3) Én mindenesetre egyszer… valamikor… végig fogom nézni, mert bár itt elolvasgattam a bejegyzéseket, kíváncsi vagyok. Még ha ilyen hót ronda is. (váó, ‘menő’ szleng) (a WITCH könyvekben) (mondjuk mihez képest? A Clannadhoz pl. fel sem ér)A bajom a sorozattal, a 2 megnézett rész alatt: a főszereplő kishaver nagybátyjaO_o De most komolyan, ilyen rohadt ronda embert… meg ilyen furcsát… ha nem lennék antipedofil, azt mondanám, lehet, hogy rá van izgulva Takumasrácra… no, dehát az atyai szeretet…

  2. Hát igen, az utolsó jelenet tényleg WTF volt, mert azt még bele lehet magyarázni, hogy Otoha csak Takuma képzeletében létezett, de hogy Hayamit, akit elütött a vonat (gondolom jól széttrancsírozta, eltemették, satöbbi, ne menjünk bele) csak úgy a semmiből épen és egészségesen visszatérjen, az egy kicsit durva volt… Nem kellett volna ez a “varázslatos” cucc bele… Pedig akár még egy jó sorozat is lehetett volna.

  3. carnelian:
    Hegyezz zabot, pácolj húst, bulizz egyet, vagy leginkább nézz egy másik animét. Szerintem.

  4. Kayama: Nekem igazából a varázslatos cucc részével nem lett volna problémám, mert tökéletesen megelégedtem volna vele, és nagyon is tetszett volna, ha Hayami visszatér a szellemvilágból Takumához, de szigorúan csak egy látogatás erejéig, szóval én nem támasztottam volna fel egyáltalán. Csak egy könnyes búcsúpárbeszédet raktam volna bele, és tökéletes lett volna a befejezés… legalábbis nekem. ^^

  5. Andi: Természetesen egy búcsújelenet belefért volna, (sőt, az kellett volna) de hogy teljesen visszahozzák Hayamit, az már egy kissé erős volt. Olyasmi kellett volna, mint amikor a 8. rész végén Takuma elbúcsúzott Otohától.🙂

  6. szeretem a h2ot

Vélemény, hozzászólás?

