True tears ep. 11.

true-tears-11-large-05.jpg

Nem! Nem! Nem! Én ezt nem hiszem el! Vááá! Tisztára kész vannak az idegeim! Amint vége lesz egy résznek úgy kell engem elképzelni, mint azokat a kis rajzfilmfigurákat, akiknek tikkelget a szeme! Komolyan én már nem is merek írni semmit, mert annyira kiszámíthatatlan ez a sorozat!

Én ilyen animét még nem láttam! Minden percben történik valami, amiből biztosra vesszük a befejezést, de szinte rögtön ezután, vagy vele párhuzamosan, történik megint valami más, ami meghazudtolja az eddigi feltevéseket! Én ezt már idegekkel nem bírom! Főleg, amikor Shin végig csak Noe-ra tud gondolni, miközben ott van vele Hiromi EGYEDÜL… A PARTON… és még csak nem is testvérek! Aztán meg a lány meg is csókolja!!! Mindezek után persze logikusan mi következik? Semmi! Az ég világon semmi! Mintha mi sem történt volna! Végülis csak egy csók volt, nem olyan nagy dolog… én vagyok a hülye, hogy várom a fejleményeket. Legalább egy kicsit legnyugatott az Ending, amiben a szoksásos chibik között fel lehett fedezni Jibeta szellemét, ami glóriában, és áttetszően repkedett a többiekkel ellenkező irányban.😄 persze ez eddig is benne volt az endingben, de én csak most figyeltem fel rá.😀

Meg persze Ai és Miyokichi között is rendeződtek a dolgok. ^^ Szóval Aira már nem haragszom… annyira. Inkbb örülök, hogy Miyokichi boldog, ami ezért is felüdítő, mert ha Canvas 2 lesz a végén (mert én már tényleg nem tudom mit gondoljak), akkor legalább ennek örülök benne. Mert hát sokakkal ellentétben én azt akarom, hogy Hiromival jöjjön össze… hát oly sokat kérek? T_T

Utóirat: huh, ez a hétfő aztán termékeny volt. Most megint egy hétig várhatok a legújabb részekre! T_T

7 hozzászólás

  1. És még van 2 rész, szal még sok minden történhet… De remélem Shin és Hiromi jönnek össze. Szerintem Noe ebben a részben kissé öngyilkos hajlamúnak tűnt…

  2. … asszem nem is mondok semmit😀

    Legalább megvan a MiyokichixAiko endinged😛

  3. Jah, hát ne is mondj semmit!😀 Ettől függetlenül így is nagyon megjárod, ha úgy lesz vége, ahogy nem akarom, hogy vége legyen!😀

  4. Mintha az én hibám lenne…😛

  5. Jah hát azt senki se mondta, hogy a te hibád.😀 Csak valakin le kell vezetnem a feszültséget, ha nem tetszik a vége.😀

  6. Látom nemcsak engem készít ki ez a sorozat. Szinte biztos vagyok benne, hogy akik majd csak később kezdik el a sorozatot kb. a felénél megnézik az utolsó részt.

Vélemény, hozzászólás?

