True tears ep. 10.

true-tears-10-large-25.jpg

true-tears-10-large-26.jpg

Vááá! De jó rész volt! Végre haladtunk! Persze mondjuk a végén nem úgy képzeltem el az összeborulást, és valami kisebb csókra is számítottam, de ne legyünk telhetetlenek.😀

A lényeg, hogy Ai-chan elmehet a fenébe, ha nem kell neki Miyokichi… bezzeg lennék én statiszta ebben a sorozatban!😀 Ezért előre szólok, hogy ha ez az anime úgy fog véget érni, hogy Miyokichi szenved, akkor nem átallok nagyon mérges lenni! Ettől eltekintve nagyon vártam ezt a részt, mert ugye az előzőben végre kiderült, hogy a két szerelmes nyugodtan közeledhet egymáshoz, mert nem testvérek. Szerencsére azonban itt nem kellett 20 részen keresztül várni és szenvedni míg összejönnek, mert Shin rendesen összekapta magát. A költözéskor ugyanis a lány egy elég egyértelmű szerelmi vallomást tett neki, amire a konkrét válasza ez volt a fiúnak: “öhm…Ore…” Itt viszont elég nagy vehemenciával a homlokomhoz kapkodtam, hogy ezt nem hiszem el!!! Ennyire töketlen nem lehet valaki! Szerencsére aztán jött a “Bicikli, szerelem, száguldás”, ami egy nagy egymásra eséssel ért véget! Hát ezt jobban is meg lehetett volna csinálni, de mint mondtam, ne legyünk telhetetlenek. Jó rész volt! Innentől már tényleg nem úgy tűnik, hogy Noeval fog összejönni a srác. Bár lehet, hogy ez a mézesmadzag, és az utsó rész egy nagy Canvas 2 lesz! T_T

4 hozzászólás

  1. hihi, örülök, hogy sikerült elöltetnem benned a kételyt a Canvas2-vel😀

  2. Viccelsz? Ha nem lett volna Canvas 2, most őrjöngenék örömömben, de inkább óvatos vagyok.😀 Mert így 2 résszel a vége előtt összejönni túl korai egy animében.

    utóirat: Olyat kapsz, ha Canvas 2 lesz!😀

  3. Ezzel a fenyegetéssel csak az a baj, hogy a Canvas2 végén izéltek… szal ez nekem csak jó😄

  4. Nah olyat nem kapsz!😀

Vélemény, hozzászólás?

