Mnemosyne ep.02.

shot0007.png

Huh… ebben a részben aztán tényleg közelebb kerültünk a történet lényegéhez: rájöttünk, hogy a hallhatatlanok, miért hallhatatlanok, hogy miért csak nők lehetnek hallhatatlanok, és hogy kik azok az angyalok, illetve hogy kapcsolódnak az idő spórákat magukba szívó nőkhöz. Egy valami azonban még mindig rejtély számomra… mégis ki a fenével beszélget mindig Rin a telefonban?!

Egyébként azt eddig is tudtuk, hogy a sorozat mottója a sok sex és erőszak, és a rész adagolt is belőlük eleget, bár a sex része itt erősebben dominált, mint az előzőben. Nem mintha panaszkodni akarnék egyébként.😀 Sőt… Nyufi mondta, hogy ha rossz kedvem lenne, csak nézzem meg a Mnemosyne első pár percét… hát mit is mondjak… wow.😀 Az a “megfogom a nyakkendőjét és odahúzom, és nem hagyom, hogy felvegye a telefont” jelenet az elég erőteljes volt.😀 Aztán meg volt az a másik hallhatatlan csajszi, akinek a tudjuk milyéből kellett Rinnek előbányászni valami izét… szóval yurival most tényleg elláttak minket. Jah… és szerintem Mimi féltékeny volt.😀

Meg ugye feltűnt Apos, teljes Chrno szinkronnal, aki enyhén őrült pszichopata hajlamokat mutat, mert az a sakkos jelenet kicsit vérfagyasztó volt. A történetből az derül ki, hogy ő alkotta meg az angyalokat, vagyis a híres időspórák létezése ezek szerint neki köszönhető. A hallhatatlan nők pedig nagyban próbálják elkerülni az angyalokat, mert akaratlanul vonzódnak hozzájuk fizikailag, és amint közel kerülnek egymáshoz, az angyalok szépen felfalják őket élve. Micsoda randi: holdfény, repülés, sex, vacsora…tuti azért eszik meg őket, hogy megússzák a randi költségeket!

Mondjuk nem mondom, hogy teljesen értettem az összefüggéseket a gyilkosságok és az angyal között. Mármint most ők miért és hogyan bántották? Bár lehetcsak én nem figyeltem eléggé.

Szóval ez újfent egy jó kis rész volt, és ha mindegyik egy hasonló yuri scene összeállítással kezdődik, már alig várom a következőket!😀

5 hozzászólás

  1. Érdekes egy rész volt^^ Szerintem Yuki-chan bátyja jóképű… voltXD Nagyon jó a történet, mert most csak nekem tűnik fel, hogy kérem szépen itt egészen mások az angyalok, mint Jozsó (DJ Jézus)barátunk szárnyas-szőke-leples spanjai?XP Rin hangja… eh… felesleges éltetni. Nagyon jó… meg úgy azé’ mindenkié. Kövezzenek meg, de nekem Aposé is nagyon tetszett (bár nem hiszem, hogy nem gondolják-e a legtöbben ugyanígy).

    Amúgy:”Aztán meg volt az a másik hallhatatlan csajszi, akinek a tudjuk milyéből kellett Rinnek előbányászni valami izét…”- az is hallhatatlan volt? Nekem úgy tűnt mintha simán vmi útmenti k**va lenne (ikszdé). Meg amúgy én sem értettem az angyal-oneesama és a gyilkosságok közötti összefüggést, de ez a rendkívül banális ‘bélyeg-bérgyilkos’ is megfeküdte a gyomromat. Najó, ennyi voltam.

  2. Hát igazából gondolkoztam is hogy hallhatatlan vagy sem, aztán beírtam, mert valami arra engedett következtetni…
    Egyébként a bélyegnek se volt semmi értelme, mint ahogy annak sem, hogy Rin felvette a telefont.😀
    Az angyalokról meg feltűnt, hogy nem azok a szokásos “hirdetjük az Úr igéjét” fajtából valók, de hát erről a sorozatban is szó volt, hogy itt teljesen más értelmezésben kell megközelíteni őket.😀

  3. LOL kösz a gyors választ.

  4. Uh.. újra kéne néznem a részt, milyen telefont vett föl Rin?O_o

  5. Hát az elején, amikor épp “making out”-oltak Mimivel.😀

Vélemény, hozzászólás?

