Azumanga Daioh

azumangathink02a_sml.jpg

Végre ezt is a kivégzett animék közé sorolhatom, bár nem lenne fair, ha most is csak a saját véleményem osztanám meg az olvasóval, épp ezért most különböző véleményeket szolgáltatok ezzel a sorozattal kapcsolatban, hogy tágítsam valamennyire az Azumanga rajongók illetve nem rajongók látókörét. Mert egyszerűen le is írhatnám, hogy váááááááááááXD!…. de az túl egysíkú lenne….

A gondolkodó: Hmmm… Nagyon különleges egy sorozat mély tartalmi mondanivalóval! Gyönyörűen bontja ki az iskolai élet minden örömét és fájdalmát, illetve az érettségi utáni elválás következtében keletkezett mély sebeket az utolsó részekben! A szimbólumok érdekes kombinációját alkotja… szinte az Utenával vetekszik!

A sznob: Ez borzalmas! Ha nem illegálisan töltöttem volna le, akkor most visszakérném a pénzem!

A tanár: Ez iszonyatos!!! Az egész oktatási rendszer megcsúfolása! Yukari sensei nevetséges, méghogy ilyenek lennénk mi tanárok!? Kimura sensei viszont sexy!🙂

A rossz drogos: A-zu-man-gaaaaaaaaaaaaaaa! Nagyon ott volt!! …………… Főleg Osakát imádtam! …………………………………………………………………………………………………. A-zu-man-gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

A jó drogos: Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat! Állat!

A szimplán hülye: Hihi >_<…. öhm…. hogy most mi? hihi >_< ( az Azumanga esetlges második szériájának egy biztos mellékszereplője)

azumanga.jpg

Egy random 21 éves lány (én): Hihetetlen pörgős és iszonyatosan poén sorozat! Szinte elképzelhetetlen, hogy egyáltalán hogyan sikerülhet 26 részen keresztül ennyi ökörséget összehordani, de ez a sorozat a bizonyíték, hogy lehetséges! Ráadásul olyan tényleg sírva nevetős szinten. Számomra egyértelműen Yukeri sensei volt az über win karakter! Persze a többi szereplő is mind egyéniség, és mind a saját szintjéhez képest járult hozzá nem is kis mértékben a sorozat kreténségi vonalához.😀 Persze voltak számomra idegesítő, és vontatottan lassú részek, de szerencsére csak kis mértékben. Igazából ennek a sorozatnak lehet a vígjáték kategórián belül új tagot kéne nyitni, ami talán emberi szavakkal nem is definiálható, vagy talán pont az azumanga kifejezést kéne beiktatni mint új fogalom erre a sok ökörségre, de az biztos, hogy mindenképp különlegesen kretén!😀 Imádtam!😀

shot0004.pngshot0003.pngshot0005.pngshot0007.pngshot00061.pngshot0009.pngshot0011.pngshot0017.pngshot0018.pngshot0022.pngshot0026.pngshot0029.png

9 hozzászólás

  1. AZUMANGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
    ^__________________________________^

    Imádom ezt az animét. Vígjáték kategóriában nálam magasan a Number 1!
    És nekem is Osaka jött be a legjobban, pedig nem is drogozok!😄
    Elég szedett-vedett komment lesz ez ^^”, de hát erről nem lehet normálisan írni. Inkább csak idéznék egyet a saját blogomból:
    “Összességében azt kell mondanom, hogy aki szereti a a pihent poénokat, annak kötelező darab, aki meg nem szereti őket, az gyorsan szeresse meg, és akkor neki is kötelező! XD”

  2. Valahogy éreztem, hogy tőled kapom az első kommentet.😀 Osaka már szinte félelmetes volt.😀 Nála már csak az a sárga macska, az aktuális “Otos-san” volt durvább.😀 Egyébként imádtam a sorozat minden egyes pillanatát! Az Atheltic Festival-okon pedig behaltam.😄

  3. Bevallom, én csak az első 4-5 részt láttam kb. 1 éve (nem volt rá időm, aztán valahogy elfeledkeztem róla), az openinget és ezeket viszont már számtalanszor:


    Hamarosan bepótolom a sorozatot is : )

  4. Honnan érezted?😀

    Amúgy a sportosok közül nekem a két kedvencem, mikor Osaka meg Chiyo röplabdáznak, meg mikor Tomo leveri Chiyót a medencében. XDDD

    De igazából az egész Azumanga a kedvenc jelenetem.😄

  5. Honnan? Te volnál az első számú Azumanga rajongó a környezetemben.😀 Úgyis mondhatnám, hogy: Nekomajin szívéhez az Azumangán keresztül vezet az út.😀

    Nekem kedvenc poénom: mikor Sakakitól megkérdik, hogy hányadik helyezést ért el, erre 5öt mutat, majd Osaka rávágja, hogy: “Paper?”😄

    Meg mikor Yukari sensei autóvezetését látva Osaka megszólal: “wooow…. They’re flying!”😄

    Mégis nekem is ezzel kell egyetértenem.😀
    “De igazából az egész Azumanga a kedvenc jelenetem. XD”

  6. ZOMG, Azumanga!😀 végülis még “csak” háromszor láttamXD

    a legnagyobb az volt, amikor Osaka ébresztette Yukarit Chiyo-chanék házábanXD Osaka for Prezident!!!^___^
    de én is egyetértek, az egész Azumanga a kedvenc😀

    a legjobb amv-t (Symphony of Hysteria) sajna nem találtam meg jútúbon, így csak egy AMV.org-os linkkel tudok szolgálni^^;
    http://www.animemusicvideos.org/members/members_videoinfo.php?v=37166

  7. 🙂 Nekem a manga jobban tetszett, mert nem igazán így képzeltem el az anime verzönyt, de attól függetlenül én is nagyon imádtam..😀 Tsukkurimashou -II- satte satte nani ga dekiru kana… DEKIMASHTA! :DDD Sakaki macskafélelmei sztem a legnagyobb poénok, meg Kaorin xD

  8. Andi: Hoppá, ezt nem is tudtam! :O

    A szívemhez meg sok út vezet, de mondjuk valami Azumanga alakú kaja…! O_O😀
    Ma nagyon innovatív vagyok.😄

    Amúgy most megjött a kedvem, hogy mégegyszer végignézzem, csak nincs rá időm. :S
    Na majd tavaszi szünetben!😀

  9. Én most kezdtem nézni a sorozatot, napi 1 részt tudok legyűrni, így már 10 résznél tartok. Nagyon eszement egy anime az biztos, Utoljára a “Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan” c. animén borultam ennyit🙂

    Az biztos, hogy mindenképpen kötelezően megnézendő kategória, de az is biztos, hogy csak lassú adagokban szabad nézni, mert egyszerűen agyzsibbasztó.🙂

    Yukari sensei a legnagyobb.🙂 Nomeg Osaka gondolatai Chiyo-chan copfjáról xD

Vélemény, hozzászólás?

