Melancholy of Haruhi Suzumiya

Már nagyon rég kivégeztem ezt a fantasztikus sorozatot, de csak mostanra lett érkezésem írni róla, mert különben is mindnenképp meg akartam örökíteni ezt az animét a blogomon, mert annyira de annyira tetszett.😀 Azoknak, akik még nem látták beraktam egy kis haruhi dance-t ízelítőnek, és ha valaki ezek után is ignorálni fogja ezt a sorozatot, az szégyelje össze magát, és ha már ott van, akkor vissza is.😀


Az egész sorozat egyszerűen über WIN! (tudom, tudom… megint 3 különböző nyelv😛😀 ) Igazából rám az első rész volt a legnagyobb hatással, ami egyszerűen annyira tele van poénokkal, hogy az ember alig képes eljutni a második részhez levegőhiány miatt.😀 Egyébként meg az egész anime valahogy teljesen más szemszögből tálalja a japán humort: az egész úgy ahogy van a vígjáték kategóriát egy teljesen más szintre emeli, ahol az ember már csak azt veszi észre, hogy menthetetlen Haruhi fan lett.😀

A poénokat meg a hihetetlen egyedi módon kialakított történetet kívül még a szintén egyedien megalkotott karakterek adják. Hiszen az egész nem érne semmit Haruhi mindenkit megfertőző energiája és az őt kiegészítő Kyon szarkasztikus beszólásai nélkül. Ehhez még hozzájon Itsuki állandó beletörődése, a napi szinten végzett Mikuru rape by Haruhi, és persze a személyes kedvenc, Nagato érthetetlen szövege, és tanítani való baseball tudása.😄 (továbbiakban erős spoiler)

A történet pedig igazán letaglózott, mivel egyáltalán nem erre számítottam… egy sima iskolás animét vártam jó kis poénokkal. Szerencsére nagyon csalódtam az elvárásaimban.😀 Mivel ugyanis kiderült, hogy Haruhi maga az Isten, legalábbis valami nagyon hasonló.😀 Ő a világ megalkotója a benne rejlő rengeteg életkedv és energia miatt, ami minden más embertől egyedibbé teszi. Ebből adódóan érdekes gondolatok jelennek meg a sorozatban, amin érdemes elrágódni.Egy szó mint száz… Haruhi az egyik legnagyobb vígjáték, amit valaha láttam az anime történelemben! Mondjuk eddig keveset is láttam, de ezt most hagyjuk.😀

Zárásképp pedig egy pár Haruhi dance live actionos videókat szolgáltatok.😀

Áááá! Hogy én mennyire imádom ezt a számot! ^^ Az a koncert kétség kívül a Haruhi sorozat legnagyobb jelenete!😀

18 hozzászólás

  1. szvsz ők csinálják a legjobban:

    ez pedig a kedvenc Haruhi amv-m:

  2. oh. Harui legjobb karakter szamomra minden eddig lattot anime kozul \o/, meg az egesz sorozat top10-es.

  3. Jaj, a liveokat úgy szeretem nézni🙂 Annyira jó hogy ennyi ember szereti Haruhi-t,mert végre egy okos kis vígjáték, és nem vmi méjnsztrím akármi.. Elgondolkodtat, miközben szétröhög az agyad rajta.🙂 Jeee, decc kell a népnek!😀

  4. Bár nem sokat olvastam belőlük (majd újra elkezdem, ha lesz rá időm), de a light novelek is nagyon jók.🙂
    A középső videó meg alap 8).

  5. >Jányanon

    Ööö… A Haruhi is egy main stream cuccos, már a hype-ból kiindúlva, ami körüllengi😀 (főleg mostanában lett különösen felkapott, dammit milyen jó merchandise-okat dobank a piacra…Kellene nekem is egy *_*)

    Amúgy télleg nice stuff a Haruhi; legyen már vége a Clannad-nek és jöjjön a 2nd szériaaa… ^^

  6. Igen!!! Én is akarok second szeriát!!! >_<

  7. Nekem maga Haruhi annyira nem jött be, viszont Kyont imádtam és Itsuki fangirl csapdájába is rendesen beleestem😄
    Yuki is borzasztó aranyos, de ami a sorozat erőssége a karakterek mellett, az tényleg a szokatlansága. Imádtam, hogy összevissza jöttek az epizódok, apró elszólásokból mégis lehetett jó előre következtetni erre-arra.

    Az első epizód megunhatatlan, még ha első blikkre majdnem fel is adtam a sorozatot utána😄

  8. Siklara: Nekem sem Haruhi, hanem pont Kyon és Nagato volt a két kedvencem, őket imádtam!😀

    Black87: Köszi a kommentet.😀 Egyébként ismertem, és tényleg baromi jó a vid.🙂

  9. Kyon über alles! Egyszerűen tarol! Zseniális. Mondjuk Okazaki a Clannadból felveszi vele a versenyt🙂

  10. Bővitem a Kyon.fanclub létszámát !😀 Emellett kedvence jeleneteim voltak a M-M-M-Mikuru rapelések is😄

  11. Én Kyon-t és Haruhi-t egyelő mértékben imádom ^^

    Mellesleg első epizód nekem is wtf? volt… Kb olyan, mint mikor letöltöttem Genshiken elsőrészt, elindítom, és nézem hogy mi a fene ez?! mert az elején Kujibiki x Unbalance-ot adtak😄

    Nah de témára visszatérve: Haruhi jó és szép és jó és szép😀 Light Novel mondjuk kicsit jobb🙂

  12. Andi : ajánlom neked letölteni 4chanról (cca 13 mega) a HAruhi táncot 3D-ben. Vmi fanatikus állat megcsinálni szép cell grafikával :-)))

    Itt a letöltései link:

    http://www.nyaatorrents.org/?page=torrentinfo&tid=10289

  13. Na asszem kellett hozzá a postod, hogy leessen télleg tetszett ez az anime😀 Lol, mi?😀

    De ebből a szemszögből nézve télleg klassz volt😛

  14. @luggeriano: ez a PS2 játékból van, YouTube-on is megtalálható.

  15. Csak egy kérdés: Mi a részek valódi sorrendje? Azt olvastam, hogy a DVD-n eredeti a sorrend, vagy nem?
    Amúgy Haruhi tényleg az animevilág egyik legeredetibb karaktere, szerintem annyira szeretni való, hogy az már lelép a képernyőről. Olyan élénk, mint senki más, egymaga elviszi az egész sorozatot.
    Amúgy a Live szereplők szerintem soha még csak meg sem tudják közelíteni őt, hiába a valóság minden bája:D

  16. Live-okat nem szoktam nézni, mert nem tudom elképzelni, hogy lehet a valóságba átvinni egy animét.😀

    Egyébként a sorrendet én sem tudom. ^^” De szerintem ki lehet találni, ha nagyon akarja az ember.😀

Vélemény, hozzászólás?

