True tears ep. 04.

true-tears-04-large-19.jpg

Most mellőzök minden egyes érzelemkitörést és csak annyit mondok, hogy egyre jobban beleszeretek! Imádom egyszerűen minden egyes pillanatát! Ahogy a szereplők egymáshoz való viszonya változik, mialatt egyre jobban megismerjük őket…

Nagyon tetszett ez a rész, és érzem, hogy az egész egyre jobb lesz, hisz egyre érdekesebben alakulnak az események! Shin ugyanis folyamatosan próbálta elkerülni Hiromit, mivel idegesen vette tudomásul, hogy neki másik fiú tetszik, ami persze egyáltalán nem igaz, de valamiért távol akarja tartani magát a fiútól. Közben meg Ai továbbra is próbál közel kerülni Shinhez, persze ezalatt tartja a kapcsolatát Miyokichivel, aki ennek a sorozatnak lett számomra a kellemes csalódása. Bármennyire is gyerekesnek tűnt az elején, annál szimpatikusabb volt Aival való viselkedése, amikor megjegyezte, hogy ő mennyivel aranyosabb Noe-nál. Meg ahogy óvatosan próbálta megfogni a kezét…. az volt a rész legszebb jelenete. ^^ Ai is annyira aranyosan reagálta le. ^^ Szóval most szurkolok nekik, de nagyon!😀

Meg aztán kiderült, hogy a “Number 4”😀 vonzódik a saját húgához… Ez meglepett, nem kicsit… nagyon.😀 Persze eddig is volt erre precedens az eddigi animék során, de azokat a vígjáték kategória miatt nem lehetett komolyan venni.😀 Ez most annyira élethűen arcon csapott… Egyáltalán nem számítottam rá, és ezért is annyira jó ez a sorozat. Még több ilyet!!! Meg aztán a nagytestvér megkérte Shint, hogy járjon a húgával, amivel szerintem inkább távol akarja tartani magától Noet. Meg az is bebizonyosodott most már, hogy Shin anyja valóban Hiromi anyja miatt nem bírja elviselni a lányt. Éreztem, hogy erről lesz szó.

A következő részben meg Noe arcon nyalja Shint!😄 Szóval várom már!😀

Egyébként a 4. rész tanulsága: ne legyen lány a mosdóban miközben fogat mostok.😄 Bár lehetne az is, hogy Face Wash jobban tisztít, ápol és eltakar.😀

4 hozzászólás

  1. …hát engem is meglepett a bátyó, főleg, hogy eddig semmilyen utalás nem volt rá, szerintem Noe viselkedésében. Már csak így Kojikanos élményeimet elevenítem fel. Fura volt, hogy ezt felhozták, hirtelen nem is tudtam eldönteni fontos-e a történet szempontjából, olyan jelentéktelenül jött elő ez a szál (lásd a 4edik részben), aztán most ez foglalkoztat, és próbálok visszatekinteni Noe viselkedésére, de semmi se utal erre… Hm, tudom ez most idiótán hangzott,…🙂
    Hiromisban meg igazad volt😉

  2. lelicenszelték😦 remélem azért nem fog szörnyen belassulni a fansub, ha lesz továbbra is.

  3. Igen, én is észrevettem, hogy sajna licenszelték… T_T Reméljük a legjobbakat…

  4. Úgy vettem észre, a sorozat levédése nem állítja meg a csúnya, gonosz fansubbereket😀 és ezért hálát adok az isteneknek! Az ötödik rész természetesen megint a lehető leg-leg-leg pillanatban ér véget : /

Vélemény, hozzászólás?

