Clannad ep. 14.

Photobucket

Kotomi történetének is vége! T_T Én meg még mindig nem tudom elhinni, vagyis… mindig annyira szívenüt, hogy mennyi érzelmet tudnak belerakni ebbe a sorozatba!!! Hihetetlen mekkora összetartás és szeretet sugárzik már csak abból, ahogy a többiek csak úgy ott állnak a lány mellett, mialatt kinyitja a szülei rég elveszett bőröndjét! T_T

Egyébként meg ezen a részen sem sikerült sírnom, ahogy Fuuko része sem ríkatott meg, de természetesen ez nem azt jelenti, hogy nem hatott rám érzelmileg. Igazéból túl sokmindent nem tudok hozzáfűzni ehhez a részhez, azon kívül, hogy ez is boldogan ért véget, mármint a körülményekhez képest. 🙂 Sikerült elkészülni a kerttel Kotomi szülinapjára, aki még pluszba meg is kapta a hegedű utalványát. 😀 Azonban a plusz meglepetést a szülei elveszett bőröndje okozta, ami az évek során megőrizte a szülők Kotominak szánt ajándékát. ^^ Meg arra is fény derült, hogy a lány anno egy plüss macis katalógust égetett el, sé nem pedig a világ számra oly fontos papírt. Azonban azt mégse értem, hogy akkor a szülők most zuhanás közben gyorsan kicserélték azt az iratot a macival, majd a lányuknak szánt levéllel, amit persze még a becsapódás előtt sikerült megírni? o_O Ez egy kicsit fura… meg persze az is, hogy a bőrönd az egész világot átutazva végül Kotomihoz került, mialatt csak annyi támpont volt rajta, hogy: “…lányunknak…” De ki akar ezzel foglalkozni, amikor Kotomi végre boldog!!! ^^ Vannak barátai, akik törődnek vele, és végső soron koncerteket ad baráti nagyközönségnek. 😀

Szóval reméljük továbbra is ilyen szép kis történeteket kapunk majd. ^^ Mivel a következő rész tartalmában a kosárlabdáról volt szó, gondolom ezután Okazaki történetére térünk át. Vááá! Már alig várom! ^^

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Reklámok

8 hozzászólás

  1. én sem találtam annyira meghatónak, mint Fuko fejezetét. reméljük Kyou vagy Tomoyo része ennél könyfakasztóbb lesz. Ennek ellenére örülök, hogy továbbra is élvezhetem Noto Mamiko handját! 😀

  2. Ha jól emlékszem, Kyou is kosarazik nem? I hope so 🙂 Kyou iszonyat bejön, nagyon kiváncsi vagyok mit rejteget a múltja… Bár a sorozatot be lehetett volna fejezni szvsz egy TomoyaXKotomi párral, a kerti felébredős-meghatódós jelenetnél. De nem elégszem meg kevesebbel mint TomoyaXNagisa. Ha már ilyen szépen bevezetik ^^. Vááh Kyou-chan titkaiban akarok mán áskálódni ehh >_<

  3. Szerintem Nagisa története biztos benne lesz, és innentől már csak az a kérdés, hogy Okazaki vagy Kyou, mert háromra nem lesz elég rész, legalábbis ha szépen akarják megcsinálni… de ki tudja. ^^

  4. Nagyon jo resz volt szerintem. Ezek az erzelmi kapcsolatok, stb. nem gyozi hangsulyozni az ember, en is vagy 3* megemlitettem az elemzesemben.. :] Kivancsi vagyok a folytatasra, szerintem jon par elvetemult, elborult resz, mint az elejen! :]

  5. Okazaki és Nagisa lesz már csak szerintem. 🙂

  6. Nekem Kotomi a kedvenc női szereplőm és tetszett a lezáró epizód, de néha kicsit kiakaszt a KEY animékre jellemző túlzásba vitt érzelgősség. Amikor mutatták, ahogy a táska kézről kézre vándorol, meg hogy egyáltalán épp a szülinapja előtt került elő, kicsit fogtam a fejem…
    Ne de mindegy, tényleg ne ezen akadjunk már fenn, a lényeg, hogy Kotomi-chan boldog XD

  7. Neeem!!! Már mióta üldözi a kabátos perverz pasi, csak eddig mindig sikerült leráznia 😀

  8. Jó-jó, de nem igaz, hogy előbb nem bírta odaadni neki. Miért kellett pedofilnak álcáznia magát, meg egyáltalán olyan hülye gyanúsan előadnia magát minden egyes felbukkanásakor? XD
    Nem csoda, hogy Kotomi is csak “warui hito”-nak nevezte, hehe.

Vélemény, hozzászólás?

