H2O~footprints in the sand ep. 03.

Photobucket

Teljesen máshogy alakultak a múltbeli események, mint ahogy azt én gondoltam/sejtettem, és ennek örülök, mert így legalább nem halál unalmas az egész, ha már a garfikájától kiráz a hideg. Most viszont pár gondolat a részről röviden, mert még Clannadot is kell néznem, meg posztot írnom.😀

Szóval a lényeg, hogy még mindig mindenki bőszen ignorálja szegény Hayami-chant, kivéve persze Hirose, akit azonban Hinata nagyban próbál eltéríteni a lánytól. Ebből eddig nagyon úgy néz ki, hogy egy szomorkás, drámával teli szerelmi háromszöget kapunk Hirosével a középpontban. Mégse tűnik annyira egyértelmű szerelmi konfliktusnak az egész, hiszen Hinata csak azért közelít a fiú felé, hogy betartson Hayaminak. Itt máris felmerülhetnek az emberben yuris gondolatok (vagy csak bennem XD), de inkább hagyjuk a “dejó lenne ha” érzést, és koncentráljunk a történetre.😀 Szóval azt ugye tudjuk, hogy Hinata a cukros néni, akivel a gyerekkori nézeteltérésük még azóta se rendeződött. Ebben a részben meg azért szép kis infokat kapunk ezekkel a gyerekkori kérdőjeles eseményekkel kapcsolatban: a falubeliek felégették Hayami családjának a házát, Hinata felmenői vezetésével, amiért a lány a család egy tagjával mert barátkozni. No innen már lehet tudni, hogy akkor biztos, hogy a konfliktus osztálybeli különbségekre vezethető vissza. Hinata ugyanis jeles családból származik, akik má’ nehogy keveredjenek alsóbb rétegekkel. Sajna Hinata engedett a felsőbb szavaknak, és a tűzeset idején cserben hagyta az állítólagos barátnőjét.

Meg én ezen a fiún annyira nem tudok kiigazodni! Mármint itt van ez a szellem, vagy tündérlány, Otoha, aki el is mondta a fiúnak, hogy szellem, ennek ellenére Hirose folyamatosan be akarja mutatni a lányoknak.o_O Mikor pedig Hinata is elmondja, hogy nem ismer ilyen nevű lányt az a fiú reakciója, hogy hát ő pedig azt hitte a suliból van.o_O Najó… ez tipikusan az a pillanat, amikor nagyon fogom a fejem! Sőt… lépjünk is tovább!

A rész vége pedig egy csókkal zárult Hinata és Hirose között, aminek Hayami is szemtanúja volt. Ááá! Miért kell bántani szegény lányt! Mármint tudom miért, csak nem értem! Hiába…. generációs és kulturális különbségek!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

9 hozzászólás

  1. van nekem is az a rossz szokásom, hogy az ilyen kínos részeknél ráb*szok a Space-re és vagy 2 méterrel hátrébb lendülök az asztaltól a fejemet fogva (kerekes irodai szék roxx!)

    Összevetve nagyon jó kis rész volt, Hayami űgy látszik kezd megnyílni Hirose felé + féltékeny +_+
    Hinatának meg nekem úgy tűnik bemeséltek valamit, hogy Hirose az ő Kiválasztottja és nem csak be akar mutatni Hayaminak.

  2. Sajnos dojikko fan lolicon létem miatt Hinata-channal vagyok😄 Miért érzem mégis hogy Hayami nyer a végén? Oo”
    black87: kerekes irodai szék roxx… amig nem esel vele egy ordenárémód nagyot mint én nyáron, thnx to szőnyeg😀

  3. black87: Igazad lehet a “Kiválasztott” dologgal kapcsolatban, ennek ellenére számomra az a csók a végén eléggé betartásnak tűnt. Ettől függetlenül Hayami tényleg féltékeny ezerrel.😀

  4. @sasdie: ott még nem tartunk, viszont nyújtózkodás közben szépen letörtem a hátulját és hátraborultam😛

    @andy: nah látod ebben igazad lehet, bár szerintem a Kiválasztott dolgot Hinata is bekajálta azért nyomul annyira.

  5. Én azt nem értem az ilyen sorozatokban, hogy miért nem lehet egyrészt rákérdezni, hogy “ugyan mi bajotok van a csajjal és ha reális a magyarázat akkor én sem barátkozom vele”, vagy leülni a sráccal és elmondani, hogy “figyeljél öcsém, ez és ez a gond te is tartsd magad távol tőle”. Vagy valami. Jó, persze akkor nem lenne érdekes a történet, de akkor is…🙂

  6. És meg is válaszoltad magad!😀
    Egyébként meg a fiú végülis a harmadik részben szépen leült megkérdezni.😀

  7. Jo resz volt ez is, es kozben rajottem hogyan lett latasa Hirosenak.. :]

  8. A rész másodszori megnézése közben valahogy rájöttem, hogy Hirose karaktere engem kifejezetten irritál >.< A kis tejbetök. De lehet hogy csak a vizsgák miatt nem tudok együttérezni. VAKULJ MEG!😛 Ez után a befejezés után pedig nincs az az isten, hogy ne Hayami győzzön. na puff.

  9. nah megint lespoilezetem magam a következő részre. csak annyit mondok, hogy a Minami testvéreket megszégyenítő csapda lesz. /me facepalm😀

Vélemény, hozzászólás?

