H2O~footprints in the sand ep. 02.

Photobucket

Nah ez az a rész, ami mindenkiből hullámzó érzelmeket váltott ki, 😀 persze nekem olyan mélyreható problémáim nem voltak vele, mondjuk azért én is örültem volna pár meglepett arcnak.

Ugyanis főhősünk már a rész elejétől fogva tökéletesen lát!!! Ráadásul ezt a kis spontán feljavulást mindenki úgy érzékeli, mintha misem történt volna. Gondolom azért ennek a hirtelen gyógyulásnak, és semmi reakciónak lesz valami jelentősége a történet során, mert így elég értelmetlennek tűnik. Igazából szerintem az egész a tündérke műve, aki mindig Takuma közelében tűnik fel, és csak a fiú képes érzékelni őt. Vagyis biztos, hogy Otohának köszönhető a fiú hirtelen felépülése, amit úgy rendezett a kívülállók számára, mintha a fiú egész életében látott volna.

Aztán a rész pluszban feszültségfokozó része akkor kezdődött el, amikor a lányok egy kis falunéző túrára vitték Takumát. Járkálás közben ugyanis elértek egy hídhoz, amin a falubeliek számára tilos átmenni, mivel a túlvégén egy emberevő szörny található. Természetsen Takuma azért is átkel a hídon, és nagy meglepetésünkre a félelmetes szörnyeteg, akitől óvták a fiút nem más, mint Hayami. A lány továbbra is bizonygatja a fiúnak, hogy nem szabad közel kerülnie hozzá, mert abból csak baj származik, és hogy ő úgyis arra született, hogy gyűlöljék. A rész közben pedig folyamatos visszaemlékezéseket láthatunk Hayami gyerekkorából, amikor is Hinatával barátok voltak, hisz kapott tőle cukorkát meg minden. 😀 Azonban történt valami, ami elválasztotta őket, és onnantól senki se mer Hayami közelébe menni…. Éééééés itt lehet találgatni, hogy mi a fene történhetett a múltban! Nah szedjük össze… Szóval az elején még jó barátok voltak, aztán egy hatalmas tűzben leégett valakinek a lakása, szerintem tuti, hogy valaki meg is halt. Onnantól pedig Hinata haragszik Hayamira. Szóval lehetséges, hogy az a pletyka járja, hogy Hayami okozta a tüzet, és végzett a bennt lakókkal, ezért gyűlöli őt az egész falu. Bármi is legyen, szerintem biztos, hogy teljesen téves a megítélésük Hayamit illetően, és mikor ez a végére kiderül, majd mindenki bocsánatot kér a lánytól.

Szóval a többi részében azt történt, hogy Takumát távol akarja tartani magától a lány, de a fiú hajthatatlan, és így együtt készítik el az iskolai projectet. 😀

Tehát még abszolút homály az egész, amit Traumus nagyon sérelmezett, de ha már most előkerültek volna a múltbéli sebek, akkor nem tudnák mivel kitölteni azt a 13 részt. 😀

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

A végére pedig szeretném megragadni az alkalmat, hogy közöljem…. ezek a japánok se normálisak!!! XD

Photobucket
Reklámok

18 hozzászólás

  1. Ha a következő részben sem derül ki, hogymiért kell utálni ezt a szegény leányzót, elrágom a karom :D.

  2. Inkább valami mást próbálj meg elrágni, mert a karodra szükség lesz nyáron. 😉 Vagy tovább megyek… szerintem inkább ne rágd meg semmmilyen testrészedet. 😀
    Lassan, de biztosan úgyis kiderülnek a dolgok.

  3. Beteges piromán és tsundere, ennyi.. Nem tudom melyik a jobb 😀

  4. Én nem bánom, hogy még nem derült ki, de vazz… Miért kell látnia Takuma-nak? Sokkal érdekesebb volt, amíg vak volt 😛

  5. támogatom, vak csávó akik lányok szoknyája alatt matat = WIN
    Hayami kedvenc karakter akkoris 🙂

  6. Szerintem is érdekesebb volt, de sajna nem mi írjuk a sorozatot… ettől függetlenül háboroghatunk, ami jó. 😀

  7. Pff. Első reakcióm: “WTF?!” A srác lát… háát így már annyira nem egyedi az egész. Ettől függetlenül még lehet szép történet ha pl. a végére ismét megvakulna… hehe:P

  8. Nekem az első reakcióm az volt: “lát…hm… akkor nézzük tovább…” Mivel már tudtam előre az eseményeket, ugyanis ezzel a résszel egy kicsit lemaradtam, ezért mire odajutottam, hogy megnézzem, már mindneki erről beszélt. 😀

    Szóval egyáltalán nem lepődtem meg, ettől függetlenül igaz, sikerült elcseszniük a sorozat egyetlen egyediségét. De lehet a köb részben meg újra megvakul, és az lesz WTF! XD

  9. Meggyógyult a srác :(. Vakon jobb volt :(. Nembaj, szúrjuk ki a szemeit VÁÁÁÁ!
    XD

  10. XD!!!!!!!

    Mekkora lenne egy olyan special, amiben az össze otaku megrohamozza a kis falucskát, és mindneki egy hatalmas tűvel a kezében elkezdi kergetni Takumát. XD (vagy késsel, vagy katanával, vagy dobócsillaggal… tök nyolc csak éles legyen 😀 )

  11. Adjunk egy hegesztőpisztolyt Hayami-nak, majd ő elintézi 🙂

  12. VáááXD! H2O horror special! XD

  13. Igen azok a cumok a vegen meg az elejen nagyon barmok.. :]
    A sorozat meg nagyon bejon, epp nemreg vegeztem vele, szoval nagyon jo, irok is rola majd mindjart! :]

  14. Szerintem azért utálja mindenki Hayami-t mert a szülei támogatták, hogy a közelben egy nagy gát épüljön és ezzel a falut elárassza a víz…
    De komolyan ennek a résznek az elején tiszta Higurashi-s feelingem volt, ahogy ott sétálgattak a faluban és mindenki állatira titkolt valamit az újonnan jött csávó elől. Meg a szörny az erdőben…
    Az első részben meg mondja Otoha, hogy csak rövid időre kapja vissza Takuma a szeme világát és addig csináljon meg mindent amit kell. Vazz, megjelenik előttettek egy tündér lebegve és utána azon csodálkoztok, hogy újra láttok? 😀

  15. Szerintem nem arról van szó, hogy meglepődtünk, csak arról, hogy ez így szar, és Takuma vakuljon má’ meg XD

  16. De vakon nem tudná megvédeni Hayamit. Meg most hogy nézne ki, hogy szegényt csajt is verik meg a vak barátját is? Az már túl gonosz lenne 🙂
    Az openingben meg Yui (vagy hogy hívják) nem tűnik olyan velejéig romlottnak, szal sztem meg tudna ő javulni. Persze lehet, hogy tévesen következtetek.

  17. harmadik részben azért már kiderül egy pár dolog. ja és mondtam már, hogy útálom cukorkás visszaemlékezést? 🙂

  18. Mint írtam is, engem nem érintett annyira mélyen a dolog, mint egyes embereket. 😀 Azonban én Nyufi és Kayama reakcióját is megértem, de Kayamához még annyit fűznék hozzá, hogy a magam részéről nem szeretem az egyik pillanatról a másikra történő nagy horderejű változásokat. Főleg, hogy ezt a “látok” dolgot sokkal jobban elő lehetett volna vezetni, beágyazva egy egész történetbe emberi reakciókkal, és nem csak egy vágással elintézni.

    Viszont ennek így tényleg az az előnye, hogy a fiú Hayami mellé tud állni, ami jó, mert Hayami lenni nekem kedvenc karakter. 😀

Vélemény, hozzászólás?

