He is my master: ecchi mesterfokon

Photobucket

Geeeez!!! Ennyi ecchit én még életemben… ez a sorozat aztán tele van mellekkel, meg perverztiással, főleg perverzitással, bár a kettő eléggé együtt jár.😀

A története a sorozatnak… amit igazából az első “mellkibuggyanós-nyálcsorgatós-rapelős” jelenet után már el is felejt az ember, annyiból áll, hogy két nővér beáll cselédnek egy árva, ámde iszonyat gazdag fiúhoz, aki egyedül él egy szemérmetlenül nagy házban, aminek a kertje kiteszi egész Tókiót. Szóval a két lány megszökött otthonról, mivel a szülők nem igazán tűrték meg otthon a házi aligátort, ezért most olyan helyet keresnek, ahol szabadon együtt lehetnek kis kedvencükkel. Az az aligátor (rendes nevén Pochi)!! Először nagyon nem volt szimpi, de végül vele voltak a legnagyobb poénok! Később azonban már azért kellett maradniuk szolgálónak, hogy Izumi ledolgozza a Pochival való fightból keletkezett tömérdek adósságot.😀

Itt pedig máris rátérünk az anime jelentőségére: hol is kezdjem… mellek, szűk ruhák, még több mell, még szűkebb ruhák, meg szűk ruhás üldözések. Persze ehhez a hangulathoz a nagyon beteg és nagyon perverz szereplők is hozzájárulnak. Először is a Goshoujin-sama, Yoshitaka, aki iszonyat de iszonyat perverz egy pasi!!! Az egész háza fel van szerelve kamerákkal, amik bármikor, és bármilyen pózban képesek fotókat készíteni a szegény, szűk ruhás cselédekről. De ő mondjuk büszke is rá, sőt… így definiálja magát: “I’m a lolicon uniform fetishist who loves peeping pictures, and plays girl simulation games.”😀 Asszem ez mindent elmond! Aztán ott a két nővér: Izumi és Mitsuki. Izumi áll mindneki perverzitásának központjában. Az egész sorozat arról szól, hogy mindmeki üldözi.. értsd MINDENKI: a goshoujin-sama, Pochi, Anna-chan, meg az apuka. Néhol még szellemek is. Mitsuki meg mindig annyira kis gonosz. Sokszor ugyanis ő teszi a nővérét ilyen helyzetbe. (ha nem mindig) Izumi üldözői között meg ott van Anna-chan, és ezzel a fogással sikerült yurit is rakni a történetbe. Egyfolytában a nyakában van szegénynek, ha pedig nem… akkor máshol. Egyébként meg Marimite mangát olvas.😀 No meg Poccccchiiii! Aztán meg Pochi is elég perverz, neki pont a szűk ruhás lányok a gyengéi, és ezért folyton üldözőbe veszi Izumit, illetve sokszor ráugorva olyan mintha…… öhm…. szóval fura. jajj és az apuka!!! Az apuka szintén perverz, illetve maga a család nagyon beteg. Amikor apuci próbál ráugorni egyik lányára, illetve furcsa nyáladzó fejeket vág, anyuci vesz egy hatalmas szobrot, és levág neki egy hatalmasat! Aztán meg nyugodt arccal úgy tesz mintha nem történt volna semmi, és a lábánál fogva haza húzza apucit.

A vége felé meg egyre több új szereplő érkezett a sorozatba: egy harmadik testvér, aki iszonyat édiiiiiii ^^, ő azért kellett, mert ő az egyetlen normáli karakter az egész animében. Aztán Yoshitkak unokatestvére, ai annyiban különbözik a másiktól, hogy: “I’m a lolicon uniform fetishist who loves peeping pictures, plays girl simulation games, and dressess in women’s clothing.” Amikor meg azt hinnék, hogy ez már nem lehet betegebb, megjelenik egy szado-mazo csajszi is a történetben.😀

Huh… szóval a lényeg, hogy a szereplők 90% vagy perverz, vagy csak szimplán hülye, vagy egy állat (Pochi). Ennél fogva szerintem érdemes megnézni mindenkinek aki lazítani szeretne, és nem veti meg a töménytelen ecchit

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

11 hozzászólás

  1. anno letöltöttem az első részt. tetszett. de valahogy kimaradt utánna. a mangát azért valamikor elolvastam, bár bizonyára nem a teljeset. minden megvan benne ami kell, még a hawt yuri keksz is.😀

  2. Huh! A mangában van olyan is?😀 Mindegy, mert most úgysincs időm semmire, nemhogy mangát olvasni, de köszi a tippet😀

  3. huh nekem ez volt az elso ecchi amit lattam (8. animem). akkor ugy meg nem nyerte el annyira a tetszesem, de igy visszagondolva a mufajaban tenyleg nagyon jo :]

  4. A kedvenc ecchim. ^^ Személyszerint nem vagyok oda az esetlen háremhős karakterekért, szóval Yoshitaka karakterét imádtam. xD

    Amiket még élveztem azok a kis utalások más GAINAX animékre, mint pl. Yoshitaka halai😀

  5. Iszonyat poénos sorozat ^^ Bár néha úgy éreztem hogy Yoshitaka helyében abban a percben kidobtam volna az egész bagázst az utcára ruhástul-pocchistul, oszt haljanak éhen, ha nincs tisztelet. (de hát az érintett fél jelen esetben egy szadista állat… én)😄

  6. sasdie: Hát nehéz az olyan embert tisztelni, akinek folyik a nyála, mialatt a cselédruhás lányokat vizslatja rejtett kamerán keresztül a fürdőben.😀

  7. Mondassz valamit Andy😄
    Azt hiszem ebben a fényben megvilágítva én is eltűrnék egy-két tiszteletlenséget. Mellesleg😀 már csak azt nem értem a japóknak mér mániájuk a 14 éves maid csaj, akinek az ütközői nagyobbak a 18+ éves exeméinél. OK, értem hogy semmi valóságalapja nincs /általában/ egy animének (és ez így van jól!), de legalább ne 14, hanem 17. Na, befejeztem a céltalan hőbörgést, valószínűleg csak irigykedem a lelkem mélyén, hogy én még egy webcam-ot sem tudok normálisan beállítani.

  8. Az biztos, hogy a japánok szexuális fantáziái semelyik másik kultúrában sem tapasztalható…😀 erre leginkább akkor jön ár az ember, amikor már a 20. hentait olvassa (illetve gyorsan de nagyon gyorsan végig tekeri), amiben csak családon belüli akciók mennek.😄

    Egyébként szerintem azért vonzódnak ennyire a kiskorúakhoz, mert ők a férfi fantáziában még érintetlenek, és ez elég izgató tud lenni… Azonban… ki tud a japánokon eligazodni?!?!?😀

  9. Szerintem még maguk se tudnak rajtuk xD

  10. Szerintem iszonyat jó manga/anime, és Pochi iszonyat nagyot alakít benne!!! Egyik kedvencem!

  11. hi there!
    I made on photoshop animated myspace pics.
    take a look at them:
    http://tinyurl.com/5vbof5
    Thanks 4 your website😉 xxoxo

Vélemény, hozzászólás?

