Touka Gettan 25-26: és vége, de… értem én? o_O

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Komolyan mondom valaki nézze már meg ezt a sorozatot, és magyarázza már el nekem, mert attól függetlenül, hogy vége, és én a végétől vártam a hatalmas megvilágosodást, sok minden így is homály maradt. Bár azért kaptunk valamennyi segítséget, amin el lehet indulni, de ismét csak találgatni lehet. Azonban ez más, japán animéktől eltérően még inkább nyitva hagyott mindent, és még inkább kérdőjel maradt a vége, DE… azt már tudom, hogy mi nem lehet a megfejtés, vagyis rájöttem, hogy az eddigi feltevéseink teljesen tévesek voltak.😀 Ez már haladás…

25. rész: ez a sorozat aztán egyedi az biztos!😀 Ilyen megközelítést se láttam még sehol, amiben híradószerűen próbálják felvezetni a lényeget, és rávezetni a nézőt a megoldásra. Pedig abszolút híradó jellege volt ennek a résznek: volt két műsorvezető, voltak interjúalanyok, némelyiknek még el is volt takarva az arca, és voltak meghívott vendégek.😀 a lényeg, hogy elég érdekesen ugráltak a jelenetek, mégis ez a rész leginkább az első epizódban zajlott szertartás után játszódik, ami a 3 istennő eltűnését (vagy egybeolvadását, ki tudja…) eredményezte. Nah, és az érdekeltekhez szólok, hogy ebben VOLT hawt yuri sex!😀 Nem is akármilyen, és tovább tartott volna, ha a hülye műsorvezető nem szól közbe… öhm, de térjünk vissza.😀 Szóval itt még csak elhintenek gondolatokat a fő kérdéssel kapcsolatban: Touka és Momoka létezése! Erre pedig a következő részben kapunk persze nem egyértelmű választ.

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

26. rész: Ez azért kellett! Valami szerencsére tisztázódott. Hogy mi? Hát persze, hogy nem úgy volt minden, ahogy én gondoltam! És ez pont így volt jó! Sok mindenre fény derült Touka és Momoka létezésével kapcsolatban, méghozza az, hogy Touka valójában nem annak a pasinak a pici Toukával egyesített transzi változata, hanem egy bábú, egy tényleges, konkrét bábú. A hármas ikrekkel együtt egy babából lett élővé azért, hogy a Kőkardnak gazdája legyen, amit azonban ember nem birtokolhat. Ez eddig még logikusnak is hangzik, azonban ezután jön a Momoka probléma. Az én értelmezésem szerint Momokát Yumiko alkotta a képzeletében, vagyis a novellája írása során, és már csak az a kérdés, hogy miért. Talán, hogy biztosítson Toukának egy társat, vagy azért, hogy valakiben meg tudjon születni az egyik istennő, vagy mindkettő, vagy egyik sem… nah igen, Touka Gettan ezért olyan nagyszerű! Az biztos, hogy valamilyen szinten Yumiko mozgatta a szálakat, hiszen bármiről írt, az megvalósult.

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

A lényeg a lényeg: igazán élveztem ezt a sorozatot, hiszen a töménytelen ecchis és fanservices jelenettől eltekintve (nem mintha panaszkodni akarnék miattuk😀 ), igazán elgondolkodtató volt néhol, és voltak tényleg gyönyörűen kidolgozott részek benne! Végeredményben kellemesen csalódtam ebben a sorozatban, mert tényleg próbáltak néhol gondolatok belerakni, ami egyáltalán nem okozott benne semmi kárt annyi ecchi jelenet után. A kedvenceim közé azért nem kerül be, de tényleg megérte megnézni.

Egy hozzászólás

  1. Jelentem, én se értettem. Ez így volt végül is a YamiBou-val is, bár az legalább kisebb dózis volt. De lol volt amelyik részben Hazukiék felbukkantak:) Nekem rettentően tetszett, mert akárki akármit mond, minden részét jó volt nézni, még a fárasztó fillereket is (főleg, amelyikben pl. Asuna próbálta becserkészni Toukát…). Meg hát… CARNELIAN CHARACTER DESIGN rulz!

Vélemény, hozzászólás?

