Az idő felett járó lány

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Igazából a címe keltette fel az érdeklődésemet, ezért is döntöttem úgy, hogy megnézem, a végére pedig egy szép, de nem teljesen lezárt történetet kaptunk, amivel egyből a kedvenc animék közé dobta be magát.

A történet egy lányról szól, aki két fiú barátjával együtt gyakran baseballozik iskola után, szóval nagyban kihasználja az iskolamentes életet, azonban mellette elég sok szerencsétlen baleset történik vele azon a napon, amikor megismerjük őt: a húga megeszi a féltve őrzött pudingját, elszúrja a matek dogáját, majdnem felégeti a tantermet, rádobnak egy nagydarab fiút, majd a szertárban egy hatalmasat esik, és épp egy véletlenül ott heverő diószerű tárgyon landol. Szóval szegénykének megvannak a maga problémái. Ráadásul még aznap a sínek felé száguldva elromlik a fék a biciklijén, és egyenesen az érkező vonat elé esik… szóval a főhősünk éppen azon van, hogy kiiratkozik a filmből, amikor egyszercsak visszakerül az időben… nem tudni hogyan történhetett, azonban kisebb gyakorlással rájön, hogyan tudna tudatosan utazni az időben, és megváltoztatni a történteket.

Először azt hittem, hogy az időutazást és az abból származó morális kérdéseket fogja tárgyalni a film, de a kezdeti sci-fis hangulatból a végére egy szépen kidolgozott szerelmi történetté csap át. Az elején idegesített, hogy nem lehetett tudni mégis hogyan képes a lány utazni az időben, azonban ez a végére mind kiderül, sőt… még meglepő fordulatokat is tartalmaz, ami igazán tetszett benne. A zenével is nagyon jó munkát végeztek, sokat dobott bizonyos jelenetek alaphangulatán. A grafikája olykor szétcsúszott, vagyis távolról kevésbé volt élvezhető, viszont olykor a megálló időt nagyon szépen kidolgozták. Kedvenc részem az volt, amikor a lány az utolsó nagy utazására készül az időben, és az úton lefelé rohanva hármat dobbant a lábával, és ehhez szerintem gyönyörűen hozzávágták a zenét! T_T

A lényeg, hogy tényleg tetszett az egész: egy szép történet, szépen kidolgozott érzelmekkel… egyből kedvenc lett! A vége meg abszolút japánosra sikerült.😀 Mármint eléggé nyitva hagyták, ettől függetlenül így volt tökéletes. ^^ Nem kaptunk konkrét választ a végére, és a lényeg a néző képzeletére lett bízva, de nekem ezek a befejezések a gyengéim. ^^

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

7 hozzászólás

  1. Ugye, hogy jo anime? En is irtam rola mar. :]

  2. HAnimén is levetítették, nekem nagyon tetszett.

  3. Hihetetlenül jó története van, nagyon szeretem az ilyen időmanipulálós sztorikat : )
    Sajnáltam, hogy Makoto olyan kis tökfej volt, hogy csak a végére ébredt rá az érzéseire, amikor már késő volt, de… igen, talán pont ezért volt olyan jó a nyitva hagyott befejezés : )

  4. Igen, egyszerűen tökéletes volt minden téren: a története is megfogott, aztán meg a fiúval kapcsolatos csattanóra se számítottam… és engem a hasonló cselekménnyel nagyon le lehet nyűgözni. ^^

  5. A leírásod hatására néztem meg.🙂 Nem bántam meg. Rajzolata szép, történet meglepően helyén van (nem erre számítottam a leírásod alapján), és zene is határozottan szép, önállóan is megállja a helyét (na jóó ezt fogom hallgatni egy darabig ^^).
    Bekerült a clannad és az air mellé a polcra…🙂

  6. “…történet meglepően helyén van (nem erre számítottam a leírásod alapján)”
    Igazából nem akartam annyira részletes leírást adni róla, csak egy kis ízelítőt, de örülök, hogy tetszett. ^^

  7. Kevésszer volt olyan pillanat, amikor hirtelen tudatosult bennem “úristen! jézusúristen ezek meg fognak halni! ezek mennyire meg fognak halni!”. Amikor a székemet két kézzel kaparom hogy nekik végük. És aztán mégsem, mert jön a csattanó. Hihetetlen élmény volt ez a film ^^

Vélemény, hozzászólás?

