Clannad ep.09.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Azt hiszem nem is kell többet írnom ebbe a részismertetőbe, mint hogy gyönyörű volt! De nem is várhatunk mást a Key stúdiótól! Ha olyan hangulatba lettem volna akkor a sírásig is eljutottam volna, de most ennél a résznél ez nem tudott összejönni. Egyszerűen csak ültem a monitor előtt, hatalmasan ragyogó szemekkel, és közben azt gondoltam, hogy ez csodálatos rész, tele gyönyörűen kidolgozott érzelmekkel. Természetesen azért lehetett sejteni, hogy ez lesz a “végén”, a kivitelezés mégis valahogy arcon csapja az embert… ezért is olyan fantasztikus ez a történet, az elődjeivel együtt. Szóval a végén nem sikerült sírnom, talán azért mert nagyon készültem rá ^^, mégis érzem, hogy ez a sorozat egyszer meg fog ríkatni…

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

10 hozzászólás

  1. Ez a rész előhozta belőlem a krokodilt és az azzal járó könnyeket, de talán csak mert alapjáraton sírhatnékom van a beadandók és zh-k miatt ;_;

    Egyébként nem vagyok akkora Key Animation fan és a női karaktereik 99,9%-a az őrületbe kerget, de legalább a férfikarakterek megint nagyon ütnek. A Clannad legjobb karaktere szkeptikus főhősünk mellett egyértelműen Nagisa apukája XDD

  2. Jaaaj, Nagisa apukája nagyon ott van.😄 Nekem is ő a kedvencem, és tényleg egyértelműen a fiú karakterek itt a legjobbak.😀

  3. Igen. Nagisa faterja ARC😀.
    Egyébként nekem is tetszett a rész, tényleg elég szép volt. Csak nem értem, hogy mit akarnak még a hátralévő részekben. Na mindegy, remélem nem rontják el.

  4. Szerintem most fokozatosan a többi szereplőre tér át a történet… meg aztán úgyis lesz benne egy oylan rész, amikor Fuuko felébred. ^^ ugye? T_T

  5. Ez a rész T_T

    Kövi részben jön Kotomi, vagyis intenzív Noto Mamiko arc, yay ^^

    Mellesleg szerintem nem fog Fuuko felébredni a végén. Mondjuk én a legjobban Nagisa és Ryou történetére vagyok kíváncsi, de Nagisa-éra valószínűleg sokat kell várni, mert van egy olyan sanda gyanúm, hogy ő hordozza magában a megoldást arra a titokzatos világra, amihez igazán visszatérhetnénk már^^’

  6. Noto Mamiko FTW!!
    még nem láttam a részt, nem is láttam az RSS-ben (megint szaraxik, de!)

  7. Gyonyoru resz, holnap irom rola en is az ismertetot. De azon a velemenyen vagyok, hogy itt le kellett volna zarni a sztorit, vagy huzni a vegeig ezt a jelenetet, nagyon kivancsi vagyok a folytatasra..

  8. th4j’fun: biztos lehetsz benne, hogy ez még nem a vége. Kanon és AIR után ez már várható😀

  9. “…ő hordozza magában a megoldást arra a titokzatos világra, amihez igazán visszatérhetnénk már ^^’”
    Igen!!! Azokat a részeket én is imádtam, ^^ és mivel benne a lány kísértetiesen hasonlított Nagisára, ezért biztos ő lesz a főszereplője annak a misztikus világnak. ^^

  10. black87: majdnem teljesen egyszerre küldtük a kommentet.😀

Vélemény, hozzászólás?

