Chibik Mikulásra!

Asszem már megint kitettem magamért hülyeség tekintetében (köszönöm, köszönöm), és ezzel együtt ismét egy újabb adag chibi store rész született.😀 Szóval ahogy azt a cím is sugallja, ez lesz nektek az én ajándékom Mikulásra, persze tudom, hogy az még egy héttel odébb van, de a ZH-k miatt rendesen el leszek foglalva, ezért inkább előre dolgoztam egy kicsit. ^^ Aztán meg majd következik a karácsonyi különszám, amelyben mindenki kap tőlem külön ajándékot.😀 Már ki is találtam mit adok mindenkinek, csak a napirenden lévő ZH-k, meg vizsgák miatt a megrajzolása egy picit időigényes, ezért azokra a részekre kicsit többet kell majd várni.^^’ De igyekszem!🙂

19 hozzászólás

  1. Tudtam, hogy nem fogod kihagyni, hogy fiúnak hittelek😀.
    Az akváriumos poén meg az eddigi összes Chibi store csúcsa, igazi fetrengős! 8)

  2. Khm… nekem képrekattintásnál csak a photobucket oldala jön be… T_T

  3. Jajjajj Nyufi!😀 Próbálkozz azzal, hogy kép megjelenítése.😀 Úgy behozza a rajzokat. ^^

  4. Tudom kopirájt meg minden, de ebből a bolygósból muszály volt csinálnom magamnak egy fejlécet😀 Remélem nem baj. Oltáriak lettek megint, ezek a csérek… kész…😀

  5. És mi lenne, ha kép megjelnítése helyett esetleg mondjuk rendesen belinkelnéd a képeket?😛

    Amúgy meg muwhahahhaaa black87 megkapta😄 Madfist meg az Otaku bolygó lol…

    A playboy nyuszis dologért meg jár egy mangával verés😀

  6. Nos Nyufff!😀 Azért kell kép megjelenítése, mert már drasztikusan fogy a tárhelyem.😛😀
    Bocsánat azért a rengeteg energiabefektetésért, amit ehhez el kell szenvedned.😀

  7. lál, írtam tegnap két kommentet is de egyiket sem rakta ki.
    mellesleg én az Utenás post óta tudom, hogy nem vagy fiú😀

  8. 😀 Nah igen… ez is egyfajta logikai megközelítés.😀
    Egyébként én Traumust azért nem értem, mert a chibi store-ban is lánynak rajzoltam magam, másrészt pedig a blog neve is ad egy kis segítséget…😀

  9. A neten sosem lehet tudni… Név és ava semmit nem jelent. Nekem pl. MSN-en meg fórumokon legtöbbször valami kawaii loli az ava-m.
    Én már nem tudom miből jöttem rá, de egyébként szóhasználat és szövegszerkesztés alapján is lehet következtetni.

  10. Egyetértek! A fogalmazás módjából lehet a legtöbbet megtudni.

  11. Igen, épp ezért kérdeztem meg luggeriano komát; mert már kezdett elég gyanús lenni😀.

  12. Andi: az egy dolog, hogy drasztikusan fogy a tárhelyed, de én is képes vagyok Photobucket-ről belinkelni, amit kell rendesen, nem csak bemásolni onnan a html-taget😛 Mellesleg ha nem akarsz ilyen macerás munkát, hogy rendesen betenni a linket a teljese képhez, akkor használ ImageShack-et😛😀

    Jah, és az Andi lány dolgohz csak annyit fűznék hozzá, hogy ezt sosem tudhatod egy emberről, amíg nem láttad, mi van a lába között😄

  13. Nem tök mindegy!?!?! Így is meg tudtad nézni a képeket.😛

  14. hát elég megtévesztő ha valakit Andy-nek (igen ‘ENDI’) hívnak, mert az ugyebár lehet egy férfinév is. De most, hogy már tudjuk mindenki boldog én meg mehetek vissza MICS-nek😀

  15. Nem, nem mind1😛 Hogy miért? Mert azt mondtam😀 Egocentrikus és parancsoló vagyok? Naná😄

  16. Visszamenőleg lecsekkoltam az összes chibiséget: nagyon aranyosak és nagyon vigyorgásra ingerlőek😀

  17. Köszönöm az elismerő szavakat,^^ és a chibik is😀

  18. Elolvastam őket, és kapásból fan lettem! Egyet tok csak mondani: Még, még, még!!!😀
    (Hát ez elég betegesre sikeredett… :P)

  19. “Hát ez elég betegesre sikeredett… :P”

    Köszönöm😀 Akkor a kis chibik elérték céljukat.😀

Vélemény, hozzászólás?

