Clannad ep. 08.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nah… csak sikerült összehozni egy anime posztot gyorsan még a nagy ZH-k előtt!😀 Igazából mostanság nincs időm, hogy a korábbi cikkekhez hasonlóan egy teljes leírást adjak erről a részről, így csak érintőlegesen írok róla.

Ebben a részben érezhetően kevesebb volt a humor, és sokkal több a dráma, de még mindig nem tudott átbillenteni a másik oldalra, pedig annyira megszerettem Fuukot! A suliban ugyanis mindenki kezd elfeledkezni róla, akinek csillagot adott. Ez pedig abban nyilvánul meg, hogy sokan már észre sem veszik a lányt, még akkor sem, ha az orruk előtt van. Sunohara pedig nagy meglepetés volt számomra, amiről sosem gondoltam volna, hogy bekövetkezik. Ugyanis ő rájött, hogy Fuuko Ibuki sensei húga, aki a baleset óta kómában fekszik, ezért elment a kórházba, hogy meg bizonyosodjon róla. Azonban másnap már ő sem ismerte fel Fuukot… Viszont egy beszélgetés alkalmával Sunohara észrevétlen kiejtette a lány nevét, ami ismerősen hangzott neki, de még nem emlékezett teljesen. Az a pillanat viszont nagyot lendített Sunohara megítélésén a sorozatban! Majd Okazaki és Nagisa is elkezdenek aggódni, hogy mi lesz, ha ők is elfelejtik a lányt! A rész végén pedig Nagisa édesanyja viselkedett nagyon furcsán… mármint emlékezett Fuukora, mégsem látta, de tudta, hogy ott van, hogy létezik, vagy hogy egyszer létezett, és ismerte őt…

Láthatóan kezdenek elvonatkozatni a humoros oldalától, és szépen lassan áttérnek a sorozat rdámai részére, szóval a jó részek még csak most következnek!

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

15 hozzászólás

  1. Ajánlom a poszt átolvasását, a nevek nagybetűvel történő írását, és azt hogy Nagisa ne csak Nagis legyen😄

    Mellesleg nagyon jó rész volt, Sunohara télleg iszonyatosan jó volt benne, meg Nagisa anyja is. Valószínűleg könnyfakasztó 9. ep várható🙂

    De egyébként most erről az egészről valahogy nagyon a One to the radiant season játék jutott eszembe, mert abban is az van, hogy a végén elfelejtik a srácot, még azok is, akik közel álltak hozzá.

    Jah, és hiányolom az egészből a világot a kislánnyal meg a szemétből összerakott roboszerű cumóval😛 Megértem, hogy Fuuko-ra koncentrálunk most, de akkor is…

  2. Először is… SPÁRGA!😀 Már rég kijavítottam.😀
    Másodszor azokat a kis bevágásokat azzal a gyönyörűen megírt szöveggel én is hiányolom… ^^ Azt én is imádtam! ^^

  3. Most megint, miért vagy ilyen tsuntsun?!😛😀

  4. Mert a dere-dere cucchoz fáradt vagyok!😛😀

  5. Najó… de cserébe vasárnaap már télleg hagynod kell, hogy megfogjam a karkötőd😀

    lol, ebből a beszélgetésből a többiek tuti nem értenek semmit😀

  6. Szerintem addig jó nekik.😄 És már megint semmi köze a nagy részének a poszthoz.😀

    Most ezzel a “megfogjam a karkötőd” dolgokkal csak még inkább beindítjuk Traumus fantáziáját.😄

    Utóirat: Akarok Natsuki és Suigintou gyűrűt!!!😄

  7. Sajnálni fogom Fuuko-t, már érzem, talán ő a kedvencem eddig.

    Tessék szépen elmagyarázni miről van szó mert így én is csak furcsa dolgokra tudok gondolni! =P

  8. Hát a dolog tömör, de méginkább félreérthető változata:

    Az úgy volt, hogy traumus azt hitte Andi pasi, pedig nem is, és hogy én meg Andi khm… aztán egyszer Andi megsértődött, mert nem vettem észre, hogy rajtam van, azóta könyörgök, hogy másszon rám megint, mert most észre fogom venni, de csak annyit enged, hogy megfogjam a karkötőjét😄

    Najó, sok részletet kihagytam belőle… De szerintem így tömören is tök jó😄

  9. looooolXD! Ez így még poénabb, mint gondoltam.😄
    De ugye tudod, hogy ezzel csak magunk alatt vágjuk a fát.😀 Ebből már jól nem jövünk ki.😀

  10. Engem nem zavar, mert engem mindenki sajnálni fog, mivel én vok a szenvedő alany, téged meg utálni, mert lenni kegyetlen tsuntsun😄

  11. “…s hogy én meg Andi khm…” wut? ez már csak pletyka!😀
    Amúgy én sem nagyon vágom a témát, de andy komának (XD) igaza van, egyre csak rontottok a helyzeten 8).

  12. És a legszebb az egészben, hogy még bőven tudnék rontani a helyzeten muwhahahahahaaaaa😄

  13. Hmmmm… és ezt mind a Clannad poszt alatt.😀

    Lehet, hogy külön topicot kéne ennek nyitni “A blogosok egyás közötti félreérthető viszonyai” címmel.😀

  14. A lényeg, hogy továbbra is csak furcsa dolgokra tudok gondolni, de most már méginkább, főleg a kimaradt részek behelyettesítésével😀

  15. Na igen a 9. részt sikerült jól összehozni.🙂
    Eddig a legjobbabb.

Vélemény, hozzászólás?

