Citytitok 4. rész: Tokió közelről

Valahogy nagyon nem akar összejönni az animés posztolás, 😀 most viszont azért, mert az előbb láttam egy iszonyat jó adást a spektrumon, ami Japán kultúrájával foglalkozott, azonban a többi hasonló jellegű, utazós adástól eltérően ez sokkal emberközpontúbb oldalról közelítette meg a témát, és ez igazán egyedivé tette az egészet. A pasi nemcsak a vallással, illetve a legfontosabb turista látványossággal foglalkozott, hanem próbált mindent megmutatni, ami a japán kultúrával kapcsolatos: vöröslámpás negyed, anime, manga, cosplay, kozmetika, éjszakai élet, capsula szálloda…

Szóval ebéd közben leültem egy kicsit a TV elé, hogy bomlasszak pár agysejtet, közben pedig rátaláltam erre a kivételesen jó műsorra a spektrumon. Teljesen véletlenül kapcsoltam oda, ráadásul pont az elejét értem el, ami annyira még nem kelltette fel az érdeklődésem, viszont mivel Japánról volt szó, ezért ott maradtam. 😀 Szóval a műsorvezető pasi épp egy Akane nevű nővel kísértette magát Tokió utcáin, aki épp arról mesélt, hogy a japán férfiak mennyire munkacentrikusak. Meglátogatták a vörös lámpás negyedet is, ami nappal elég lehangolóan valóságos volt, 😀 majd tovább mentek Tokió egy külvárosába. Ott viszont, más szórakozás nem lévén, elvitte a pasit baseball-ozni, mert állítólag az a japánok legkedveltebb sportjátéka. A baseball teremben pedig összeismerkedtek egy James nevű ausztrállal, aki szintén épp ott töltötte a felesleges idejét, mielőtt még munkába indult volna. De mivel is foglalkozott James? 😀 Nőket szórakoztat pénzért. 😀 A pasi erre megkérdezte, hogy mennyire jelent ez biztos megélhetést, erre James ezt válaszolta: “Ez Japán, ami máshol nem működik, az itt biztos buisness. ” 😀 Mennyire igaza van. 😀

Utána James magával vitte a műsorvezető pasit a munakhelyére, ami igazából tényleg csak annyiban foglalkozik nők szórakoztatásával, hogy bezsélgetnek a vendégekkel, és bármi más tilos. Az a munakhely! Én még ennyi bishounen fiút “élőben” még életemben nem láttam! Azért kell itt hangsúlyozni az “élőben”-t, mert mangákon, és animéken kívül még nem nagyon láttam ennyire lányos fiúkat. Azt pedig már tudjuk, hogy nekem ott sem megy a bishounen fiúk fiúként való felismerése, és mint kiderült ez a valóságban is igaz, 😀 volt amelyikre kapásból rámondtam volna, hogy lány. No meg azok a frizurák! No de térjünk vissza a munkához. James megengedte a pasinak, hogy egy este kipróbálja magát (ahogy ő definiálta) modern férfi geishaként. Szóval a pasi szépen átöltözött, és kezdődött az első munkanapja, vagyis estéje. A két első hölgyvendég pedig pont a kettőjük partnere lett… Amin viszont meglepődtem, hogy mindkettő kifejezetten szép nő volt, és nem értettem, hogy mi szükségük ilyen szórakozóhelyre járni. A műsorvezető pasit is érdekelte a dolog, és rákérdezett, erre a nő pedig azt válaszolta: “Látszik, hogy te egyáltalán nem ismered Tokiót. Ez egy sexista hely, itt nem lehet mélyen beszélgetni egy fiúval…” A nőknek pedig szemmel láthatóan erre van szükségük. A pasi pedig úgy tűnik nem tanult semmit! ugyanis a beszélgetésük során közel hajolt a nőhöz, és a fülébe súgott valamit… a nő erre meg lekevert neki egy hatalmasat. 😀

Ennyit a pasi “geisha” karrierjéről! Utána James elvitte őt egy jó olcsó szállodába, ami egy capsula szálloda volt, és direkt a munkamániás japánoknak lett kitalálva, akik sokszor nem tudnak hazaérni a munka miatt, ezért szeretik a lehető legolcsóbb helyen eltölteni az éjszakát.

Ezek után a pasi ismét találkozott Akanével, aki egy shinto szentélybe vitte, ahol egy tisztítási szertartáson vettek részt. Az a szentély hihetetlen gyönyörű volt! maga a szertarás pedig igen érdekes. Először a vendégeknek magukat kellett megtisztítani, majd jött a szentély papja, aki a lányával elvégezte a szertartást.

De mindezek után jött a lényeg!!!!!! A pasi egy kozmetikában megismerkedett egy nővel, akinek szintén egy igen érdekes foglalkozása volt! Cosplayes, vagyis azért fizetik, hogy kedvelt anime szereplőknek öltözzön fel!!! ÁÁÁÁ! Én is én is!!! XD Majd a csaj elvitte őt az anime és manga rajongóknak kialakított negyedbe!!!!! Azta rohadt! Ez nem igazság! Én is akarok egész anime negyed! XD (megynyugszik… nem irígy…) Azon belül is volt egy kedvelt hely, ahova szívesen járnak a nagy anime/manga otakuk (közöttük is leginkább a 30-on felüli férfiak 😀 ). Szóval azon a helyen cosplayes nők foglalkoznak a vendégekkel, hogy bizonyos gyerek társasjátékokat játszanak velük francia cselédruhába öltözve (kihangsúlyznám a 30 éven túli férfi vendégkört). XD Komolyan mondom Japán über alles!!! 😀 Jah, és az idős, hosszú szakállú tulajdonos pedig megmutatta a gyűrűjét, ami állítólag azt jelzi, hogy ő melyik anime karakter fanja. Egyébként a műsor külön nem említette, mert végülis nem ért hozzá, 😛 😀 de kihallottam amint a férfi hozzáteszi, hogy: ” Shinku from Rozen Maiden” 😀 Jeeeh! 😀

Utána pedig a műsorvezető emberkét elvitték egy cosplayes fényképezésre, ami Japánban mindennapos eseménynek számít. mekkora jól meg voltak csinálva azok a cosplayek! Nemcsak a ruhát kell ide érteni, hanem a szemeket, meg a hajakat is! Voltak nyuszis cuccok, meg kalózos cuccok, meg kardos cuccok, meg bleaches cuccok! Igen… kb. ennyit ismertem fel a cosplayek közül. pedig nagyon koncentráltam ám. 😀

A nagy fináléra pedig elment a pasi egy modern, japán showműsorra. Nah az a műsor! OMG! Az aztán japán is volt, meg modern is! Először is volt egy szamuráj bemutató mindenféle villódzó fénnyel, aztán meg egy japán pasi behozott egy hatalmas halfejet, és mindenféle “hijja” mozdulattal szeletekre vágta, és odaadta a közönség egy tagjának. 😀 (de ezt az egészet ám egy ilyen metálos színpadon képzeljük el, és kb olyan jellegű társasággal) Aztán meg a műsorvezető pasi is szerepelt a showban, akinek egy kipufogós, vagy mi a jó isten gitárral kellett hergelni a közönséget, aminek olyan volt a hangja mint a láncfűrész. Aztán pedig láthattunk robot fight-ot…. ÉÉÉÉS…. utolsó felvonásként a közönség egy tagjának férfiasságára rátetováltatták azt a szót hogy “élvezet”! o_O Vazz! XD Nah ilyen események is csak Japánban történnek! 😀

Ez a műsor valami hihetetlen jó volt! Asszem többször kéne Spektrumot néznem, vagy csak több Japánnal foglalkozó műsort. A lényeg, hogy ez tényleg iszonyat jó, és akarok több ilyen műsort! Ha már itt tartunk… akarok külön anime/manga negyedet, és cosplayes munkát, és Suigintou gyűrűt, és Natsuki gyűrűt, és… ááá, szóval sok mindent akarok, ami úgyse lehet. T_T Asszem most már tényleg ki kéne utaznom Japánba!

3 hozzászólás

  1. Japan jo hely, tudnak elni az emberek!

  2. én is láttam a műsort:D
    Amúgy a cosplayen D. Gray Man is volt (asszem Rabi és Kanda). Meg FF VII AC:D no meg a Bleach. Tök jó azért hogy megírtad a cikket.^^

  3. Köszi szépen, ^^ és az információt is. 😀 Ugyanis a Bleaches cosplayeken kívül a többit egyáltalán nem ismertem fel. ^^’
    Nah igen, mondjuk a Final Fantasyt sejthettem volna… 😀

Vélemény, hozzászólás?

