Szánalom film amerikai módra… de poén! XD

Ennek a posztnak igaz semmi köze bármilyen animéhez, illetve mangához, mégis úgy gondoltam ezt muszáj megosztani veletek, hogy röhögjetek ti is egy nagyot, vagy sírjatok… mert igazából bennem mind a két érzés megfogalmazódott!😀 (Részletek beljebb)

Unalmamban egyik este ugyanis kezembe vettem a TV-újságot, amit mostanság egyre ritkábban teszek, és látszik, hogy nem hiába. A tv2-n adtak egy tévépremiert, sci-fi akciófilm besorolásban, ami felkeltette az érdeklődésemet, ezért elolvastam a tartalmát, és azóta is fetrengek tőle amint eszembe jut!😀 Na ezt figyeljétek!!!

“A hatmillió dolláros robotférfi és robotnő egymásra talál. A lány, Jaime keze furcsán kezd működni, így az esküvőt le kell mondani. A lány kórházba kerül. Kiderül, (most jön a legjobb rész😀 ) hogy egy számítógépes vírus fertőzte meg a bionikus alkatrészeit.” XDDDDDDDD! ÁÁÁÁ!😄

Az a legjobb az egészben, hogy ezt egy komoly drámának gondolták!!! Én pedig amikor elolvastam elkezdtem spontán szakadni a röhögéstől, annyira, hogy nem voltam képes elmondani miért nevetek.😀 Aztán meg átgondolva a dolgot inkább sírni lett volna kedvem… De ne… én nem tudom elképzelni, hogy ezt valaki komoly forgatókönyvnek vette! Azért Amerikától eddig se vártam sokat filmek terén, de ezzel aztán ténylegesen elsúllyesztette magát! Szánalom lett az egész filmkészítés! Még szerencse, hogy vannak a világon spanyol és dán filmrendezők…

(Utána, hogy jobb legyen a kedvem, elkezdtem nézni a Maria-sama első évadját, amit már aznap be is fejeztem. Hihetetlen, hogy ennyi idő után is csak úgy nézeti magát az egész sorozat! Így megint rá kellett jönnöm, hogy imádom! ^^ Pont erre volt szükségem ezek után…)

3 hozzászólás

  1. lol😀 Érdekes film lehetett😀 Bár én már azon kiakadtam, hogy a “robotférfi és a robotnő egymásra talál”😀

    És Marimite mellesleg mindenre megoldás és gyógyír ^^

  2. “Érdekes film lehetett😀 ”
    Ááá, nem néztem meg… elég volt elolvasni a tartalmat, hogy rájöjjek nincs a pénz, vagy manga vagy anime amiért én ezt megnézném!!!

  3. Veszelyes amit muvelni tudnak emberek.. robotferfi.. de egy robotnak hogy lehet neme?? Robotkuki meg robotpuni mi??

Vélemény, hozzászólás?

