Animecon in Boston 2007: Amv Contest

Úgy látszik most megint elfogott a “keressünk jó kis animés videókat a youtube-on” érzés, és a kutatásnak köszönhetően rátaláltam az ez évi Bostonban megrendezett animecon amv nyerteseire. Mindegyik nagyon jól megszerkesztett a maga kategóriájában, nem hiába lettek győztes amv-k.😀 Igazából nagyon örültem, hogy rájuk találtam, mert én a magyar animeconon is az Amv vetítéseket élveztem a legjobban ^^.

Best drama 2007

 

Best Comedy 2007

 

Best show 2007

 

Best Romance 2007 (személyes kedvenc) ^^

 

Az utóbbinak először ezt a fajta változatát találtam meg, amit egy néző rögzített a saját kamerájával. Ennek azért is örültem annyira, mert lehetőségem volt egy kicsit belepillantani egy külföldi animecon hangulatába. ^^ Az amv alatt végig sikongatnak természetesen a kedvenc anime illetve karakter feltünésénél.😀 Ezt azért a magyar conok-on is tapasztalhatjuk, azonban a különbség, hogy kinn nemcsak a Naruto és Bleach részeknél kap el mindenkit a szívroham, hanem a “kevésbé elterjedt” animék láttán is: Chobits, Love Hina, Chrno Crusade stb.

 

7 hozzászólás

  1. En is az AMVket lestem a conon szinte vegig. Szeretjuk oket, ezek is nagyon jok, meg az utolso, hat igen, a hangulat, de azert volt hujjogas nalunk is rendesen, en is hujjogtam poenbol!😀

  2. Igen, azért a magyarok is tudnak ám hujjongani, ha akarnak.😀
    Az amv verseny pedig az egyik legjobb program conon. ^^

  3. Érdekes látni hogy kint milyen.🙂
    Best drama: no comment. az amv nem rossz, de FF7? Komolyan nem unják már? Ez nem is amv, ez egy egyszerű gyenge FMV, semmi extra…

    Best Comedy: Érdekes, de én értékelem a kreativitást, és mint amv is rendben van.

    Best show: Erre is ugyanaz igaz mint a BCre, tudott ujjat alkotni, van benne fantázia, és egyébként is szimpatikus ha alternate retelling van.

    Best Romance: technikailag ez van a legjobban megkomponálva, az már máskérdés hogy szerintem túlságosan keverte, és az egész nagyon hasonlított hangulatban a “How to save a life”hoz. Szóval voltak benne nagyon jól eltalált részek, de volt pár rész aminek nagyon töltelék szaga volt (itt jellemzően megszünt a beat synch is), bár én nem vagyok otthon a romance amvkben.
    (mindenestre jó látni, hogy ott sem jobbak az amvsek, mint mi vagyunk)
    Chii láttán pedig én is mindig sikítok (amennyire a hangom engedi XD).

  4. “(mindenestre jó látni, hogy ott sem jobbak az amvsek, mint mi vagyunk)”
    Egyébként nekem is végig ez járt a fejemben, hogy basszus… az őszi conon jobb amv-ket láttam!

    “Chii láttán pedig én is mindig sikítok (amennyire a hangom engedi XD).”
    Mondjuk én még nem láttam a Chobits-ot, de már a bekapcsolásuk sokat elárul a sorozat jellegéről köhöm.😀

  5. Mindenki ezzel jön, de szvsz ez hülyeség, a sorozat sokkal inkább romantikus vígjáték, mint ecchi (sőt ecchi jelenet alig van benne).
    Bár az igaz, hogy megnézéséhez valóban kell egy az aranyos dolgok, értékelésére vevő lelkivilág.Chii egyszerűen a legaranyosabb/kedvesebb anime szereplő, egyszerűen imádni való (és ezt teszi úgy, hogy nem loli).

  6. Ok, mondom… nem tudom… még nem láttam…^^’

  7. Hát Jaaku, Chobits legelső 1-2 része vastagon ecchi…(bekapcsolás, pucéren-szemét-közt-való-megtalálás, ilyenek) PErsze utána egy romantikus-vigjáték-school-life -ba csap át az egész a végén drámzik kicsit.
    Tény h. Chii nem loli, de azért közelebb áll a DFC kategóriához (delisiously flat chested) MELLesleg. De aranyos és épp ezért szeretjük ez igy igaz!

Vélemény, hozzászólás?

