És megint új részek!

Bezony, bezony! Ismét új részekkel bővült a kis chibi store oldalon belül a WP-blogger paródia, szóval érdemes lesz odapillantani. ^^

Jah.. egyébént meg miközben a prezentációs tréning keretében kiadott power pointos előadásomhoz kerestem anyagot, amit mi másból is írhatnék, mint animékből, 😀 rábukkantam egy oldalra, ami japánra átfordítja bárkinek a nevét. Szóval engem mostantól szólítsatok csak Shizuka Handának. 😀

Szóval ezen az oldalon lehet a magyar neveket átalakítani japán nevekké. Szerintem tök jó kis időtöltés, mindenkinek ajánlom, hogy nézzen el ide. 🙂

Reklámok

6 hozzászólás

  1. lol XD Shizuka no baka 😛

  2. köszönöm, köszönöm! 😀 Mindig jól jönnek az elismerő szavak 😀

  3. Igazan linkelhetned a dolgot, kedves Andy! :]

  4. LOL…..Shizuka (Csendes) Handa..Hanta…szal csendesen hantázol…ejjnye Andy 😀
    Nekem tök hülyeséget dobott ki szóval….

  5. Önbizalmat azt ad: “Bishoujo/Bishounen” :D.

  6. Nah…. ez nagyon érdekes, mert rámentem egy másik oldalra, ami teljesen mást adott ki, mint az előző… ott végig Michiyo voltam, ami annyit tesz “Three thousand generations” XD

    Egyébként ez az új oldal jobbnak tűnik, mint az előző, mert nem változtatja meg a neved jelentését csak annyitól, ha a beceneved írod be.

    “…szal csendesen hantázol…”
    Psssszt! Na-i-sho… 😀

Vélemény, hozzászólás?

