Animecon – amv verseny

Mivel Nyufi már minden fontos részletről beszámolt a connal kapcsolatban, ezért én konkrétan csak egy dologra térnék ki ezen belül, amit mindenféleképp látniuk kell azoknak, akik sajnos nem tudtak jelen lenni.

Előtte megyjegyzésként: én Barbis szituáción konkrétan fetrengtem,😀 hogy tényleg kimonós lánykának készült, de elrontotta, ezért Jogoku Shoujo lett belőle😄. A conon pedig ő lett az egyik legnépszerűbb cosplayes, a macskáról már nem is beszélve😄.

De visszatérve engem a conon leginkább az amv verseny érdekelt, amit Nyufival siekrült is végig nézni, de madfist alkotását nem láttuk sajna, pedig nagyon vártuk ám…😦 Végülis összességében tényleg jó amv-k készültek, a versenyben pedig az első levetítettek hihetetlenül jó lettek összevágva! Igaz, nem tudom, hogy végül melyik lett a győztes, mert nagyon lefoglalt az, hogy melyik mangát ne vegyem meg😄. (no de azért vettem, csak iszonyat sok hezitálás után) Viszont volt egy kedvencem, ami számomra abszolút überelte az összes többit. Ezt azonnal meg is kerestem youtube-on, amint hazajöttem, de magyar készítőtől nem találtam^^’. A lényeg, hogy ezt mindenképp mindneki nézze meg, mert szerintem iszonyatosan jól lett megszerkesztve, meg a számot is szeressük ^^.

(Utó megjeygzsé: azt nagyon bírtam ám, amikor az amv-ben megjelenő Naruto részre a nézők 70%-a egyszerre elkezdi, hogy “ááá” meg “jujjj”, “wooow” és “hihi”és még sok hasonló érzelemkitörést lehetett hallani😀 )

Utó-utó megjegyzés: (hihetetlen, hogy az embernek mindig a cikk megírása után jut eszébe valami fontos) szóval egész meglepő volt, hogy az animeconon Narutos, Bleaches és persze Inuyashás cuccokon kívül szinte alig volt valami. Ezért, amikor odamenten egy árushoz nem azt kérdeztem, hogy árulnak Chrnos, Aires vagy Mai himes cuccokat (Utenára vagy Haibanére már nem is mertem gondolni), hanem hogy: “Van-e esetleg nem bleaches, narutos, illetve inuyashás cucc?”😀 … Hát… nem volt…😦

Meg az is elég sokkoló volt aszámomra, hogy sokkal de sokkal több yaoi fangirl létezik az országban, mint yurio_O Na ez az, amit abszolút nem gondoltam volna… Mondjuk a villamoson odafele menet egy “Ez a yaoi” feliratú pólót viselő nővel utaztam együtt, ami ez azt állítást szépen képekkel is illusztrálta…

Ettől függetlenül nagyon élveztem az első hivatalos animeconomat ^^, néztem jó amv-ket, vettem sok mangát, baromkodtunk Nyufival (elkerülhetetlen😀 ), szóval már nagyon várom a következőt ^^.

8 hozzászólás

  1. “Ezért, amikor odamenten egy árushoz nem azt kérdeztem, hogy árulnak Chrnos, Aires vagy Mai himes cuccokat (Utenára vagy Haibanére már nem is mertem gondolni)…”
    Jó vicc. Ez kicsit emlékeztet arra, amikor abban reménykedtem, hogy lesz Noeines poszter😀. Az ilyenekre még várni kell. De amilyen ütemben fejlődünk, szerintem nem sokat🙂.

  2. “de madfist alkotását nem láttuk sajna, pedig nagyon vártuk ám…”
    Köszönöm, ezért már megérte elkészíteni🙂

  3. télleg vártuk😀 akikkel voltunk is folyton kérdezgették, hogy volt-e már az az amv, amit meg akartunk nézni ^^

    Én mint ahogy azt már kifejtettem többször is, nem várom el, hogy a kedvenc animéimből legyenek cuccok Magyarországon egyáltalán, mert hát egyszerűen a subkultúrán belül is, eléggé a nem mainstream cuccokat szeretem… Erről most az imageboardos előadó beszólása jutott eszembe “hát igen, ez még annyira subkultúra, hogy még animeconon is ciki”😄

  4. Nah igen… imageboardos előadás poén volt.😀 Azonban legalább annyira meglepett mint a yuris incidens, hogy ennyire kevés embert érdekel.
    Szóval az animecon nagy távlatokban erre is jó volt: rájöttem, hogy nekem a szubkultúrán belül is egy kisebb szubkultúrát kedvelő ízlésem van.😀

  5. Hehe, köszi a commentet a Nanohamachinenal, igy mégis több kedvünk lesz több AMV-t csinálni a jövőben, ha van rá érdeklődés…

    (netes közösség rulez)

  6. Ez a Best of You-s amv tényleg ott van😀 Nagyon jól összevágta a készítő és a zene meg isteni😀 Kíváncsi lennék pár részletre, hogy milyen animéből van, mert még a végén érdemes lenne megnézni egyiket-másikat😀

    A legközelebbi animeconra meg megyek én is!😀

  7. Jah meg annyit, hogy aprót tetszik az a megoldás, hogy az eredeti klip részletei is bele lettek vágva az amv-be!😀 Elismerés!

  8. Egyébként meg ha már az amv-knél tartunk, akkor tessék felrakni az Escaflowne-sat is!😀
    itt a link, hogy még egyszerűbb legyen😀 :

Vélemény, hozzászólás?

